Meiden ik duik mijn bed in! Morgen om kwart voor 9 bij mijn zus zijn om richting Amsterdam te gaan Ben benieuwd! Fijne avond! xx
@Rianne: Oei Rianne lees je berichtje.. je hebt de beurs net iets anders ervaren als ik hihi @Aicha: buddy ben blij dat het weer goed gegaan is voor je. @Alien: Meid wat knap van je dat je er zo open over schrijft... je hebt toch zo'n beetje ons worst nightmare meegemaakt.. ik hoop ook dat er snel een broertje of zusje van Jasmijn mag komen en dat de uitslag van jullie tests helemaal goed is. @Girafje: wel oppassen girafje! Wat zal je geschrokken zijn. En jeetje wat een verdrietig nieuws.. wat is het leven toch hard soms he? @mvb: mooie kinderwagen. Er zit inderdaad van alles bij. We hebben zelf ook een Mutsy (de slider) Hebben jullie ook zon wipstoeltje van mutsy? En dat plankje voorop had ik nog niet eerder gezien. @Inge S: beterschap meid! @Nathalie: mooie kinderwagen hoor! Vond m ook wat te duur.. dus wel relaxt dat je schoonouders meebetalen. En veel plezier morgen! @Marjanne: Welkom meid! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je zus tegelijk zwanger is. Zijn jullie bijna even lang zwanger?
@ Basmalah, tijdens onze vorige zwangerschap zat er 4 weken en 1 dag tussen, onze kindjes zijn 10 minuten na elkaar geboren (zie krantenartikel in mijn album) Nu zit er weer 4 weken en 1 dag tussen, ik ben 21/6 uitgerekend en zij 20/7.
Heb het gelezen.. wat bijzonder zeg! Mijn schoonzusjes zijn vorig jaar ook bijna op hetzelfde moment bevallen... maar daar zat ongeveer een uurtje tussen... het lijkt net alsof het elkaar aanvoelt hihi.. heb meteen ook even je foto's gekeken. wat een mooi mannetje hebben jullie zeg? wat een lachebekkie
Dat is ook heel bijzonder, heb je ook dat het je de laatste tijd opvalt dat er soortgelijke stukjes in de krant staan? Vind hem natuurlijk ook de mooiste! en het is een heel vrolijk jochie! Mag me gelukkig prijzen met zo'n zoon! Hoe oud is jouw oudste?
Wat toevallig Hoe veel tijd zat er bij jullie? En wij lagen ook opdezelfde kamer, vond het ideaal. Klom soms even bij haar in bed als ik moest mopperen over de stomme zusters
ik zat vanmiddag precies hetzelfde te denken Marloes...dat jij gewoon al onder de 100 dagen zit dalijk! Spannend hoor! Welkom Marjanne...bijzonder hoor! Wie weet deze keer weer tegelijk! ik ga lekker slapen...ben kapot van al dat gewinkel!
goedemorgen meiden ik heb een rotnacht gehad ik heb echt best erge buikpijn gehad en mijn buik werd van binnen uit keihard. ik lag gisteravon op mijn rug en mijn buik werd zo hard dat ik precies de vorm van de baby kon zien echt heel apart het sak echt uit. ik heb verder de hele nacht buikpij gehad en nu nog, wel iets minder al. het lijkt wel of er onderin mijn buik en soort druk staat. aar goed ik gaat zo naar mijn werk moet vandaag van half 8 tot 1 uur dus dat valt mee. meiden die naar de beurs gaan veel plezier! @marjanne welkom hier en nog gefeliciteerd met je zoon, ik zie dat hij vorige week 2 is geworden.
Goedenmorgen dames! Ik wil iedereen even een fijne dag wensen en werkse als je moet werken! Ga zo even ontbijten en dan me klaar maken om met mn moeder naar de 9mnd/hhb te gaan heb er zo een zin in! @mandy wat rot voor je dat je een rot nacht hebt gehad? Had je miss een last van harde buiken? Ik hoop dat het snel over is, werkse meid. Tot vanavond meiden!
Goedemorgen dames, Oh wat heb ik rot geslapen zeg. pfff Gisteren bij de bedrijfsarts geweest, we hebben nu een andere aangezien van de vorige het contract niet is verlengd met onze werkgever. Van de 1e bedrijfsarts (vrouwelijk) kreeg ik een werkverbod en van deze nieuwe bedrijfsarts (mannelijk) moet ik verplicht gaan werken Hij vindt mijn problemen: harde buiken, rugpijn, last v/d ribben en misselijkheid/overgeven niet ernstig Ik moet in overleg met mijn leidinggevende en moet weer volledig en fulltime aan de slag. Die man wist niet waarover hij het had joh. Dus ik heb om 9:30 uur afspraak bij de huisarts en om 15:00 uur bij de vk om te kijken hoe of wat. Maar het is dus gisteren raar gegaan. Want ik had met mijn werkgever afgesproken dat ik, indien het voor mij mogelijk was, thuis zou werken. En dat ging op zich prima tot voor 4 weken geleden ivm rugpijn en rib-klachten. Duidelijk aangegeven dat ik heel graag wil werken, maar gezien mijn huidige klachten dat het voor mij niet haalbaar is. En hij zei dat harde buiken (4-5 op een dag) niet ernstig waren. Tja, wat kan je nou hierop zeggen.. Hij sprak alsof hij een zwangerschap meegemaakt had.. Maar ja door dat ge-stress krijg ik alleen maar meer last van mijn buik. Ik ga ff ontbijten en dan ga ik naar de huisarts. Mandy: balen dat je zo rot geslapen hebt, en van die harde buiken. Doe maar rustig aan meid. @nieuwkomer: van harte gefeliciteerd en welkom marb: succes vadnaag Dames die een weekje verder zijn: van harte
Goeiemorgen dames Ook hier kl*te geslapen. Kon geen lekkere houding vinden nu mijn buik zwaarder wordt. En ben verkouden dus kon niet door mijn neus ademen Ga straks even reageren op iedereen.. eerst wat eten.
@Alien: Weet niet zo goed wat ik moet zeggen Vind dat het heel knap hoe je er mee omgaat. Sterkte! @Rianne: Balen dat het zo tegenviel! Nu weet ik zeker dat ik niet ga @MvB: Mooi hoor! Ik heb de Buzz ook @Mandy: Virginia Andrews heeft idd goede boeken! @Girafje: Jeetje wat verschrikkelijk, zeker voor haar kinderen Gelukkig is met je kleintje alles nog goed na de valpartij. Doe rustig aan! @Marjanne: Welkom en gefeliciteerd! @Smiley: Wat een e*kel! Laat je niet gek maken en luister naar je lichaam! Lees dat de helft niet lekker heeft geslapen, wat vervelend Ik zal jullie dus maar niet gaan vertellen hoe heerlijk ik heb geslapen Hier op de radio de hele dag carnavalsmuziek. VRESELIJK!
hier ook een rot nacht. de klein lag zo diep onder in mijn buik te trappellen dat het helemaal door trok naar mijn banden..auw! en mijn 1e maagzuur was er ook weer. getver! toen nog eens een zoontje dat uit zijn bed kwam en een snurkende man! bah!
Hoihoi, ik lees regelmatig dat er toch al wat vrouwen gevallen zijn.. Dat is schrikken he girafje?Mijn zus is afgelopen oktober aangereden door een auto(zij zat op de fiets)en ze was hoogzwanger.Ze wilde eerst niet naar het ziekenhuis maar is toch maar gegaan..Ze hebben haar goed onderzocht,de klap was niet zo heel hard en ze had zich opgevangen met haar handen.Met het kindje was alles goed gelukkig maar ze controleren toch om te kijken of de placenta niet losgelaten heeft door de klap..Zou je dit niet ook moeten doen als je valt?Toch even het zekere voor het onzekere nemen?Want mijn zus was ook echt niet zo hard gevallen,want ze dacht eerst,ach,het valt wel mee..Toch wilde de arts het goed onderzocht hebben,want ja als de placenta loslaat krijgt het kindje geen voeding meer.Ik wil niemand bang maken maar misschien toch ff bellen ofzo? Hier verder alles goed,jammer dat de beurs zo druk is..Hoop dat dat morgen wel meevalt maar dat zal dan wel niet... Liefs Yvette