Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    En iedereen ook een goeie morgen ;) slaap ook niet echt geweldig meer de laatste tijd..Ach ja ;)

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Basmalah! gefeli met de 24ste week meis ;)
    gaat snel he :D

MvB: weet jij toevallig of ik ook een losse kap kan bestellen ergens voor de x-adventure pulse?

heb gister namelijk ( zo lief) van mensen die ik helemaal niet ken een babybak voor onze pulse kinderwagen gekregen ( EEN LIME GROENE YIPPIE :D )
    maar er zit geen kap bij en aangezien onze eigen kap blauw zwart is..past dat voor geen meter natuurlijk...ik dacht aangezien jjij bij baby-dump werkte miss weet jij dan wel hoe ik aan een kap kan komen ( desnoods een universele ofzo)
    dank je alvast voor de informatie meis!

3. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gisteravond 25 pagina's bijgelezen, kan niet meer reageren want dan moet ik dat nog eens gaan doen.....

Ik mag vandaag weer naar de bedrijfsarts, ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben de afgelopen 2 keer bij de verpleegkundige geweest en zij heeft mij 100% in de ziektewet gelaten..... Overigens smiley mijn vk geeft ook aan dat harde buiken bij jouw (mijn) zwangerschap kunnen horen, als je er 4-5 per uur krijgt of erg pijnlijke dan is het erg.
    Ik krijg ze ook, zo gauw als ik maar iets te veel beweeg :( Maar gezien je andere klachten vind ik het een erg rare reactie van zo'n man. Gelukkig kun je nog bij de VK terecht, die heeft toch meer deskundigheid op dat gebied.

Marb; wil niet vervelend doen maar je ticker......doet het weer niet! Jij trouwens veel succes met de afronding van je opleiding en je huisje! ;)

Verder heb ik een paar erg goede dagen gehad, veel energie en minder moe nu is het helaas weer weg....Ik heb heel veel last van mijn ogen, echt een branderig gevoel, herkennen meer meiden dat?

4. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    goeiemorgen

wij gaan morgen naar de 9 maandenbeurs ik had laatst al een kaart ergens bij gekregen voor een gratis intree kaart voor de huishoudbeurs (als je er 1 bij koopt daar bij de kassa) en daar mag je ook mee naar de 9 maanden beurs maar nu ik hoorde dat de mensen 3 uur hebben staan te wachte in de rij ga ik zo mooi naar de prenatal dan maar 8 euro duurder maar dan hoeve we niet te wachte toch.

5. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Oja, gisteren iets gelezen over teksten op geboortekaartjes, die van Jynthe zou ik moeten fotograferen, maar bij Roan stond er het volgende op:

Van allebei een beetje ...
    Wat ben ik toch een scheetje.
    Mijn ouders zijn o zo blij
    want ik lijk het meest op mij !

[naam]

zoon van ......&......
    [adres]

En op de andere binnen zijde stond:

Mamma en het ukkie
    doen van 12 tot 15 een tukkie

Ik vond het toen altijd erg vervelend dat bij mijn vriendin en zus iedereen aan het vergelijken was op wie het baby-tje het meeste leek (vooral schoonmoeder had daar een handje van) Dit was bij ons iig veel minder, de hint was duidelijk!

Enne, voor iedereen die naar de beurs gaan; veel plezier!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo was dat bij mij ook...

ik kreeg een ctg en daarna een echo. Bloed laten prikken om te kijken of er geen bloed van mij naar de baby gegaan was en andersom. Inderdaad om te kijken of de placenta niet los gelaten had.
    Toen mocht ik naar huis, moest verplicht een dag rust houden, volgende dag weer een ctg en echo.

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Wat een rotverhaal, girafje. Grijpen zulke dingen jullie nu ook zoveel meer aan dan normaal?

Mooie wagentjes, die ik voorbij zie komen. Voor minder dan 500 zou ik die Mutsy niet weg doen hoor! De stokke vind ik ook vet, eigenlijk mooier dan die we nu hebben. Wij hebben lang lopen twijfelen tussen de stokke en de joolz, maar uiteindelijk toch de joolz genomen omdat die luchtbanden heeft en wij wel van plan zijn er ook veel mee op ongelijk terrein te gaan wandelen. Maar nou twijfel ik weer :(

Over de 9 maanden beurs: wij gaan zondag, dus ik hoop dat iedereen dan al geweest is en het lekker rustig wordt. Maar ik vrees van niet. Was het er trouwens warm?

Zo net weer een halve kilo druiven gegeten. Ik ben echt een ongelooflijk vreetmonster!

Marjanne, welkom!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Smiley, misschien zou je de vk in kunnen schakelen en kan zij bellen met de bedrijfsarts...
    Van niks naar fulltime lijkt me toch niet helemaal kloppen.

Marb, snoopy is back.. cool

wij gaan morgen naar de beurs, vaak is het idd erg warm.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Snieke: Ja het was warm! Ik had een heel dun jasje aan en korte mouwen eronder, had op een gegeven moment gewoon mijn jas uit. Ik zou geen winterjas aandoen.

Druiven! Lekker ben er ook gek op.
    Ik heb nu weer een nieuwe eet-tik, rijstepap met honing en kaneelsuiker hmmm :D

10. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik weet dat ze in ieder geval bij filiaal Eindhoven vaak losse onderdelen hebben van alle wagens en dat ze ook besteld kunnen worden. Weet niet hoeveel onderdelen ze hebben bij de Baby-Dump bij jou in de buurt, maar ik zou een keer voor je kunnen infomeren voor je in Eindhoven, of ik kan je het nummer van het filiaal geven. Denk wel dat ze je daar kunnen helpen hoor! Pb me maar als je het nummer wilt of iets anders wilt afspreken ;)

Wel lief trouwens dat je zo een bak kreeg! Ik heb ook zo'n geluk gehad met mijn Buzz, hoefde daar ook niets voor af te rekenen. Straks komt hij als het goed is :D

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden even gauw een berichtje vanaf mijn werk (mag eigenlijk niet).
    ik had gisteravond en vannacht inderdaad harde buiken nu niet maar wel nog buikpijn echt vervelend. het is echt zo'n rotpijn onderin mijn buik.
    @smiley wat raar van die bedrijfsarts ik hoop dat je huisarts en vk anders oordelen. succes!

ik gaat weer verder werken. ben morgen pas weer online krijg vanmiddag visite.

12. MamaVanBrittje

Zo, even bijgelezen :D

Allereerst: kom net terug van de VK, en alles was weer goed. En maar een pondje aangekomen in die 4 weken :confused: Als dat zo blijft teken ik ervoor :)
    Kleine man lag lekker dwars en schopte elke keer de doptone weg :D Baarmoeder zit 1 vinger boven de navel, kleine groeit prima en verder geen bijzonderheden :)
    En omdat ik vorige keer pas bij 42+1 weken ben bevallen word ik optijd gestript deze keer, wat een opluchting! Maar hopen dat dat niet hoeft en ik gewoon lekker ergens tussen week 37 en 41 beval 8)

Marjanne: welkom! Succes met het bijhouden van de kletstantes hier ;)

Basmalah: ja wij hebben het wipstoelframe ook, handig hoor! Jammer dat ie weg moet :( En de rest van de accessoires zie je inderdaad niet vaak, maar je moet maar net weten dat ze er zijn. Daarom verkoos ik ook de 4rider boven de Slider ;) Die heeft net ietsje meer.

Marb: hoe is het met jou slaapkoppie? ;) :) Je bent zeker druk aan het regelen?

Iedereen met een rotnacht achter de rug: lekker je rust pakken wanneer het kan!

Mama1987: welk kleurtje heb jij dan? :)
    Oh, en zet een andere zender op ;)

Buddy: succes bij de bedrijfsarts! Laat je ff weten hoe het is geweest?
    Dat moe zijn kan ook aan het weer liggen, heb er ook superveel last van. Ook van droge ogen trouwens nu je het zegt... Soms branden ze inderdaad een beetje. Zal wel aan de boerenlucht hier liggen ;) :)
    Leuke tekst op het kaartje trouwens! :D

Gevallen zwangeren: rustig aan meiden!

13. debsje1977

wat hebben we toch een mazzel he mvb :D
    maarre als je voor me zou kunnen informeren zou ik je heel dankbaar zijn :D

heb wel al even een maitje naar baby-dump gestuurd met de vraag, ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg ;)

14. MamaVanBrittje

Inderdaad :D
    Ga binnenkort (lees: waarschijnlijk volgende week) weer naar de Baby-Dump, zal dan eens informeren. Is dat op tijd genoeg voor je?

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Jeetje.. was het volle maan ofzo afgelopen nacht? :) ik heb ook slecht geslapen.. buik zit steeds meer in de weg.. Het zal de komende periode voor ons wel inluiden denk ik...

Debsje! 24 weken meid! yippie! gefeli he?!

@mvb: handig.. we moeten nog een wipstoeltje hebben en had het wel gezien op internet.. maar nooit echt bij nagedacht.. dat frame is niet eens zo duur.. vraag me alleen af of het handig is dat je steeds de kinderwagen inzet er weer uit moet halen?

16. debsje1977

Ja hoor heb nog alllleeeeee tijd ;)
    heb nog 16 weken te gaan dus er is geen haast bij geboden ;)
    dank je wel alvast meis!

17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Mvb: mooi dat het weer allemaal goed was bij de vk.

Snieke: het was inderdaad wel warm. had een winterjas mee, maar meteen uitgedaan toen we daar aankwamen.. wilde we 'm naar de garderobe brengen.. was ie vol... dus bij de eerste de beste stand (Prenatal) een paar grote tassen gevraagd en ze daar in gedaan.

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    oh jeetje! Nog 16 weken hihi.. en nog 112 dagen :confused:

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,
    Meris, dan is jou manneke goed bezig :D

Maral, wat erg voor je allemaal. Ik wordt er helemaal emotioneel van… Ik vind dat je er super mee omgaat. ik hoop ook dat er snel een broertje of zusje van Jasmijn mag komen en dat de uitslag van jullie tests helemaal goed is.

Rianne1984, wat jammer van de 9 mnd beurs ik ga morgen… ik ben benieuwd. ;)

mandy1, heerlijk lezen! Ik heb ook nog een paar boeken thuis liggen maar ik kom er niet aan toe. Op het moment lees ik meer tijdschiften van ouders van nu en kinderen :D

Girafje, wat schikken zeg! Rustig aan hoor meid.

MamaVanBrittje, hoe was het bij de vk?

Inge S, beterschap!

marb, ook veel plezier bij de vk.

Marjanne, welkom!

mandy1, rustig aan hoor!

Smiley24, wat vervelend voor je. Maak je niet te druk en veel succes vandaag.

xx Inger

20. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Godemorgen, zit nog lekker in mijn pyjama bij te lezen :oops:

Meris: Ik herken het snoepen, maar al te goed helaas.. Vooral chocola...
    Het sporten mis ik ook echt nu, ben blij als ik straks weer eens
    kan gaan hardlopen.. zal helaas nog even duren...

Tessa: leuk een 3d/4d echo! Wij hebben hem 12 maart voor het eerst ben zo benieuwd!

Gabester: Je buik is echt al heel groot :confused: , ben echt benieuwd hoe ie er over een 10 weken uitziet :D

Anna: Ik vindt het zo leuk en handig hoe je die buikfoto's bij elkaar hebt gezet! Kun je goed vergelijken! Mooi buikje trouwens!

Aichaa: gelukkig dat alles goed was!

Alien: poeh, wat ga je er goed mee om! Lijkt me zo moeilijk.. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een broertje of zusje mogen krijgen voor Jasmijn!

Girafje: Tjee wat een heftig verhaal :( , en ook nog gevallen...
    Doe maar even rustig aan nu en laat je even checken voor de zekerheid..

Marjanne: Welkom hier!

Smiley: Wat een l*l van bedrijfsarts, laat je niet gek maken en denk lekker aan je eigen.

MvB: Alles goed bij de vk gelukkig!

Er zijn er al verschillende naar de negen maanden beurs geweest lees ik, voor degenen die nog moeten gaan veel plezier!

Zelf ga ik niet helaas, gisteren jarig geweest en vanavond begint hier de carnaval :) :)

Share This Page