Nee het is zo gebeurd, klik erop en klik eraf, alleen met het zitje van de Slider gaat dat dus niet he! Niet vergissen! Kan alleen met gewone Mutsyzitjes. Oh, en volle maan was vorige week maandag geloof ik
Verdorie nu ben ik de namen alweer kwijt :x In ieder geval, degene die gisteren jarig was en vanavond gaat carnavallen: Gefeliciteerd! En feestze @ Degene die het vroeg: alles was goed bij de VK! Ohja, en iedereen die weer een weekje verder is: Jippie!
Goedemorgen, Zag dat er al een aantal mensen naar de beurs zijn geweest en dat het erg druk was. Ik ga dus zaterdag en ga er ook wel van uit dat het druk is we zullen het wel zien als het maar gezellig is Lijkt me echt eng als je valt ik zou denk ik toch altijd ff voor controle naar de verloskundige gaan. Ben net bij de UWV geweest, omdat ik nog in de ziektewet zit. Die man waar ik een gesprek mee had zei ook dat het geen zin heeft om nu nog aan het werk te gaan, omdat ik eind mei weer met zwangerschapsverlof ga. Hoef dus eind september pas weer te kijken wat ik ga doen en of ik kan werken dan. Ga voor die tijd wel rondkijken nu kan ik me helemaal op de zwangerschap richten. Krijg wel 100& uibetaalt vanaf 19 januari, omdat ze hebben doorgegeven dat ik door de zwangerschap in de ziektewet zit Dat is een meevaller ik kreeg 70%. Moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis kijken wat de arts zegt.
Dan ga ik maar even boodschapjes doen, tis zo rustig... (Zal je zien, kom ik terug zijn er 5 pagina's bij) Daaaag
kijk, dat is dan toch een mooie meevaller.. gewoon 100%. en fijn dat je thuis mag blijven. Succes in het ziekenhuis
Goedemiddag . Kom me alleen even afmelden voor de komende 2,5 week. We gaan heerlijk op vakantie naar Thailand... En vandaag dus nog veel te doen! Spreek jullie later.
hoi meiden, Hier ook iemand die vanacht niet knap heeft geslapen, maar kon gelukkig blijven liggen vanochtend! Vanochtend bij de vk geweest en alles was en alles was goed. Deze keer was de bevestiging toch wel erg fijn, na de val van dinsdag. De kleine groeit goed, mooi op schema. Bloeddruk was ook weer prima. Mag over 4 weken weer terug komen. De spierpijn van de val wordt gelukkig alweer minder. Ben nog steeds erg blij dat ik op mijn handen en knieen terecht ben gekomen en niet op mijn buik. Moet er niet aan denken wat er dan zou kunnen gebeuren. Ga mezelf nu ff bezighouden met de organisatie van "achterstallige" administratie voor mijn klas. Ga eerst maar eens op papier zetten wat er nog moet gebeuren en zal dan kijken in hoeverre ik dit zelf ga doen of hulp vraag! Liefs girafje
@ Emme: Veel plezier in Thailand geniet ervan. Ik heb mijn 2e buikband binnen Ben er blij mee kan ik afwisselen. Foto zet ik in mijn album.
Tamtam: wat gijn voor je dat je nu 100% betaald krijgt, weer een zorg minder he! Dus je hebt nu eigenlijk al verlof, hihi, geniet er maar van! Emme: Naar Thailand, heerlijk! Veel plezier! Girafje: Wat fijn dat alles goed was met de kleine!
@Zeana: Wat een leuke tekst! Ik word ook altijd zo moe van al die vergelijkende mensen @Snieke: Heb jij de Joolz? Welke kleur en welk stofje? @MvB: Netjes, een pondje maar! Wij hebben een zwarte, unisex kleur, zodat ik hem voor een eventueel volgend kindje van het andere geslacht ook nog kan gebruiken! Andere zender opzetten kan niet, we hebben hier één radio met speakers door het hele bedrijf. En ik zit in Oetdeldonk dus 99% is carnavalgek hier @Heide: Veel plezier met carnavallen vanavond! @Emme: Ooh ik ben jaloers, ik ben helemaal gek van dat land . Waar ga je precies heen? Veel plezier in ieder geval, maar dat zal vast wel lukken @Girafje: Fijn dat alles goed is met de kleine!
Er zit me iets niet helemaal lekker We gingen net lunchen met worstenbroodjes van de bakker. Toen ik mijn worstenbroodje al voor de helft op had zag ik dat hij nog helemaal roze (dus rauw) was van binnen. Ben ik al die weken voorzichtig aan het doen en laat ik mijn lekkere biefstukje staan krijg ik alsnog rauw vlees binnen door zon worstenbroodje Meer doen dan hopen dat die bacterie er niet in zat kan ik volgens mij niet doen
Nou ik hoop dat dat zo is, want keek net weer op mijn rekening was het gewoon nog 70%. Ik er achter aangebeld en die man zei dat het dan per 2 maart verandert zou worden en als er nog vragen waren wordt ik gebeld.
@ Mandy1, bedankt voor de felicitatie! Wat lief dat je dat ziet! @ Smiley24, tja typisch verschil van man/vrouw. Merk het op mijn werk ook, heb 2 leidinggevende (man/vrouw) Zij snapt het allemaal toch even net meer Hopelijk komt er toch een goede oplossing voor jou. @ Mam85, soms valt het ook niet mee @ Emme, fijne vakantie @ Girafje, gelukkig dat de vk tevreden was! @ MvB, netjes een pondje, snap dat je daar wel voor wilt tekenen Ik ben bij mijn vorige zwangerschap 22 kilo aangekomen Gelukkig zit ik nu nog op de -2 kilo *zucht* Ook hier een slecht nachtje gehad, maar dat kwam meer omdat man laat thuis was... En Ted werd ook nog wakker van een nachtmerrie, dus hem ook maar even mee naar bed genomen. Na 30 minuutjes wel weer terug naar eigen bedje, ook hij kan een beetje snurken Jullie lezen het, was erg gezellig bij ons
Oja toch nog wat vergeten! Hoe bedoel je zwangerschapsdementie Alle meisjes die me welkom hebben geheten, Dank jullie wel! Voel me erg welkom Enne vvond naar de 9 mndbeurs, ben vorig jaar ook geweest en toen was het niet zo druk. Hopelijk is dat dit jaar ook zo!