Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Anna, kan me voorstellen dat je daar van schrikt!

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Anna: jeetje daar schrik je wel van. Komt vast wel goed. Lekker veel geshopt dus :)

Aaliyah: jij dus ook flink aan het shoppen geweest :) Ben benieuwd met wat ik straks thuiskom :) En die bedrijfsarts was een eikel joh, grrrr..

Gabster: lief hoor..

3. demi26

demi26 Niet meer actief

hoi meiden,

Was ik ook weer eens... leuk om te lezen hoeveel koopjes er toch op de 9 mnd beurs gedaan worden. Ben zelf ook woe geweest en heb een mooie tankini op de kop getikt en een draagdoek aangeschaft. Lijkt me wel handig straks met 2 spruiten!
    Vandaag gaat mijn schoonzus nog naar de hhb en zij neemt nog allemaal Woezel en pip mee voor ons... Willen graag het kamertje zo inrichten maar moest wel eerst even weten wat hubs ervan vond...

Euhm, ik ga het UWV ook echt geen kaartje sturen. Zal ze wel een kopie doen!

Verder vandaag APK gehad, en weer helemaal goedgekeurd!
    Anna kan me voorstellen dat je dan toch even schrikt! Gelukkig kan je wat eerder prikken...

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Aaliyah: Fijn dat je de beurs leuk vond! En lief van het boxkleed.
    @ Jolan: Jeetje, het zal zeker heftig zijn geweest .. vooral die foto van je moeder .. Sterkte ermee!
    @ mam85: Fijn carnaval weekend!
    @ Zeana: dat je 2 uurtjes mag werken. Het is inderdaad fijn dat je dan toch even bezig bent!
    @ nathalie: Wat grappig dat we vaak allemaal dezelfde nachten hebben. Wel een keertje lekker om de hele nacht door te slapen!
    Hier ook altijd erg rustig op vrijdag. Geen chefs in de buurt dus lekker kloten... tussen het werk door natuurlijk! haha
    @ smiley: gelukkig was alles goed met de beeb. En rust .. ja is misschien wel lekker voor je! Pak je rust echt. Goeie instelling dat je je niet meer druk gaat maken, je beebje is het belangrijkst!
    Veel plezier op de 9 mnd beurs.
    @mama87: Lekker lang weekend! Geniet ervan.
    @ marb: nee cursus is zooo saai. De hele dag zitten :( en met zwangerschap wordt er echt geen rekening gehouden ben ik bang. Ze hebben ook nog eens geen kantine daar .. baal er flink van haha. Fijn dat de kraamzorg geregeld is! Inderdaad een zorg minder.
    @ Uwv: Moet iedereen dat doen? Heb het even niet gevolgd ..
    @ anna: fijn dat de beurs leuk was! Haha en aansteken via de comp kan gelukkig niet. Anders waren we allemaal steeds ziek denk ik!
    @ gaby: aaah wat ziet je dochter er schattig uit haha!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Smiley ja ben ook wel benieuwd hoe jij het vind :D ! Ja ik hoop dat ik nooit de die bedrijfsarts van ons hoef hoor!

@Demi leuk he al die woezel en pip dingen!

Gisteren lagen mijn vriend en ik in bed en mn vriend was aan het zingen en toen ie stopte toen schopte die kleine een paar keer heel hard. Dus ik zei nou papa gaat nog wel even voor je zingen, dus mijn vriend met zn hoofd onder de dekens en bij mn buik allemaal liedjes zingen echt bijna een uur ofzo hahah en die kleine was gelijk rustig geworden :D !
    Dat moest ik even delen met jullie. Ohja ik heb gisteren mijn haar laten knippen op de beurs haha, het was echt mega lang bijna tot mn kont zeg maar en nu net op mn schouders :D vind het wel een stoere actie van mezelf.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat lief Aaliyah!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne lekker man zo kloten op je werk ik ken dat bij ons is dat ook altijd zo alleen dan vaak in de avonddienst hahah. Ja wel jammer dat jij het niet zo vond? Had je er misschien meer van verwacht? Of vond je de drukte gewoon echt de dooddoener?

@Nathalie ja lief he hihi. Soms kunnen mannen zo schattig zijn, eerst durfde hij niet hij schaamde zich ik zeg nou hoeft toch niet we zijn hier toch maar met zn 3en :D

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aaliyah: dat is nog eens lef hebben :) Er is dus een behoorlijke stuk vanaf. Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, weet totaal niet wat ik met mijn haar aan moet. Heb het nu in een boblijn, eindelijk laten groeien. Maar door deze zwangerschapshormonen lijkt het nu net sto :(

Zingen voor de kleine helpt dus wel hoor. Mijn man doet het ook vaak als de kleine druk is en daarna is ze meteen stil. Het grappige is als mijn man van z'n werk komt, en ze hoort zijn stem, wordt ze nog drukker :)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb nog niet gemerkt dat die van mij daarop reageert eigenlijk :D

10. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ben net heel hard gevallen en geland op mijn buik.
    dus nu moet ik naar het zh voor onderzoeken

zodra ik thuis ben laat ik iets weten

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis wat een gedoe allemaal
    en inderdaad jij en de kleine zijn het belangrijkste!
    veel plezier bij de 9 mnd beurs!

xxx

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Gabster jeetje meid sterkte en suc6! Hopelijk is er niks aan de hand...

@Smiley ja ik was het gewoon zat hahaha en nu ben ik heel blij met mn nieuwe kapsel :D . Ja is wel lastig als je bobline hebt miss hebben ze wel goede ideeen bij de kapper?

Leuk is dat he dat zingen zo een invloed heeft op de kleine. Ik zing eigenlijk al heel mijn leven erg veel en nu ik zwanger ben nóg meer hahah ik vind het heerlijk speel ook piano en mijn vriend gitaar dus we krijgen vast een muzikaal kindje.

Nathalie misschien kun je het eens uitproberen of jouw baby erop reageert?

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gab, sterkte! Hoop dat er niets aan de hand is!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mac: pff zeg dat wel. Maar zoals ik zei ga ik me niet meer druk maken. Nou ik ben benieuwd hoe die beurs is :)

Gabster: jeetje. Sterkte meid, hopelijk niks ernstigs aan de hand.

Aaliyah: het wordt vast een muzikaal kindje :)

Nathalie: gewoon dingen uitproberen, misschien reageert die van jullie ook wel op iets. Leuk is dat hoor..

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja klopt smiley! En nu kun je dus die andere 2 stoffen appart kopen :D

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Aaliyah: Ja het was echt de drukte! En dan met name op de HHB hoor. Ja en bijv. de Difrax stand was echt druk, niet leuk meer.

@ Gaby: Jeetje meis ! Ik hoop echt dat alles goed is ! * knuf *

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Nathalie wauw hippe bak zeg! Mooie stof idd die blauw met zwart.

@Rianne ja ik snap je wel hoor! Difrax stand ben ik geloof ik niet eens geweest. Heel veel dingen niet hoor gewoon maar beetje rond gestruind hihi.

Ik heb net even al mn Woezel&Pip aankopen en cadeau's op de foto gezet dus heb nu een algemen foto zet hem zo ff in mijn album. En zal ook wel even foto plaatsen van mn lange haar eerst en hoe kort het nu is.

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ben benieuwd Aaliyah!

Ja ben ook erg blij met mijn kinderwagen :D
    Wilde hem eerst niet omdat hij zo duur is, maar mijn schoonouders hebben er aan meebetaald :D

Ik wil eigenlijk mijn haar verven, maar hoorde dat dat niet mag.
    Heb het voor mijn zwangerschap maar donker geverfd en nu heb ik een uitgroei (ook donker) maar het ziet er eigenlijk niet uit :D
    Wil gewoon weer lichter!

Deel Deze Pagina