Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja ik weet niet of het mag of niet. Misschien even aan je vk vragen? Ik had laatst wel gelezen dat het niet meer zo chemisch is als vroeger en dat zolang het niet op de een of andere manier in je bloedbaan terecht kan komen het niet schadelijk is omdat het alleen op je hoofdhuid zit.

Mijn schoonmoeder en haar vriend hebben bijna alles betaald aan onze kinderwagen want anders hadden wij nooit een nieuwe gekocht. Soms kunnen schoonouders toch best lief zijn ;) :D

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Ben ik ook weer...Ben helaas een aantal dagen niet online geweest. Ons zoontje heeft 4 dgn in het zh gelegen omdat hij uitgedroogd was. Hij had het Rotavirus onder de leden. Heeft 4 dagen een sonde met ORS gehad en het gaat nu weer een stukje beter! Is enorm veel afgevallen en nog erg moe.

Hopelijk heb ik straks even tijd om alles terug te lezen. Ons kleintje maakt het prima. Heb veel met Luuk op schoot gezeten in het zh en elke keer als hij tegen mijn buik aan zat begon kleintje te schoppen. Denk helaas wel dat hij in stuit gedraaid is. Gezien mijn bmoederafwijking is er nu nog maar weinig ruimte om terug te draaien....

3. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Gabester: hopelijk is alles goed meid! Laat je even wat weten? Sterkte! Ik zal voor je duimen [-o<

Anna: Jeetje, jou wordt ook in een keer schrik aangejaagd op de beurs :( Hopelijk is gewoon alles in orde, zal voor jou ook duimen meis! [-o<

*Ego*:
    Hier is net in het hele dorp de stroom een uur lang uitgevallen :x
    Had ik net de allereerste babywas aan staan :evil: Naja, nu draait ie alsnog. Gelukkig was het maar een uurtje anders waren al mijn nieuwe boodschappen en diepvriesdingen naar de ***** geweest :(

Ook nog goed nieuws: mijn kinderwagen is binnen :D Maar goeiendag wat zag het ding eruit :confused:
    Dat was dus eerst flink poetsen en de bekleding in de was doen want jeetje zeg, hoe vies kun je je wagen maken... :( Maar goed, had bij babycare.nl nieuwe achterbandjes en een nieuw voorwiel besteld, en zo heb ik uiteindelijk voor maar 65 euro een mooie "nieuwe" kinderwagen, en nog hip ook :D

Zal zo een foto in mijn album zetten.

*Einde ego*

Zeana, buddy van me ( :) ): Er hangt hier echt vanalles in de lucht deze week! Ben benieuwd wat het volgende is... Goed nieuws van je bedrijfsarts! Fijn dat het zo kan worden opgelost :D

Rest ga ik nu even bijlezen :)

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje bab, dat zal schrikken geweest zijn!
    Gelukkig gaat het nu beter!

Aaliyah, soms zijn ze wel lief ja :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    MvB, jij bent al actief met wassen :D
    Ik begin daar nog niet aan. In april krijgen we alles binnen en dan ga tegen die tijd wel beginnen met wassen :D

Wel balen dat het stroom uit viel zeg!

6. MamaVanBrittje

Ik was alles 2x, nu en net voor ik uitgerekend ben. Ik hou ervan als alles schoon en fris in de kast ligt, en stel dat ik onverhoopt toch eerder beval dan de bedoeling is, dan is alles toch al gewassen. En gaat alles zoals het moet gaan was ik ze nog een keer uit. Snappie? :D
    En de bekleding van de kinderwagen, daar ontkwam ik niet aan, die was wel zo ontzettend vies :sick:
    Maar nu staat alles schoon en heerlijk fris te stralen, daar hou ik zo van 8)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jolan25 heel veel sterkte! Vreselijk om je moeder zo te zien.
    @mam85 veel plezier met carnaval!
    @zeana gelukkig dat ze een oplossing hebben gewonden waar je tevreden mee bent.
    @gabester anders stuur je toch een kopietje van het kaartje?
    @mandy1 fijn dat je lekker hebt geslapen en dat de buikpijn weg is!
    @Rianne1984 sterkte met je verkoudheid gelukkig bijna weekend!
    @Nathalie3004 zo het is wel erg rustig dan op je werk, leuk dat je kleintje zo actief was! Mooie kinderwagen.
    @Smiley24 wat een gedoe zeg, heel goed van je dat je je er niet meer druk om gaat maken, maar ja toch is het wel moeilijk. Veel plezier op de beurs.
    @mama1987 ohh wat lekker zolang vrij! Veel plezier met kaartjes kijken
    @marb gelukkig dat het toch gelukt is met de kraamzorg!
    @Marjanne je hebt lekker geshopt dus op de beurs!
    @Anna83 dat is schrikken als de verloskundige dat zegt. Gelukkig kan je maandag komen prikken, hou ons op de hoogte. Ik wist helemaal niet dat het uitmaakt als je kindje wat groter is.
    @Aaliyah86 ahhh wat lief dat je vriend zo ging zingen. En stoere actie ja van je haar! Staat leuk vind ik. En je woezel en pip spullen zijn ook leuk!
    @gabester, oh jee wat erg dat je bent gevallen, sterkte! Hopelijk is alles goed.
    @MamaVanBrittje veel plezier met je als nieuwe kinderwagen!

Gisteren is onze kleine weer lekker verwend door oma met allemaal kleertjes. Ze blijft kopen hihihi.
    Wel leuk, mijn schoonouders vinden alleen al dat gekoop en gegeef maar onzin dus krijg er steeds commentaar op dat ik al zoveel heb dat vind ik wel jammer.

Groetjes

9. MamaVanBrittje

Vinnies: snap niet dat mensen zo kunnen denken. Wat is er nou leuker dan babyspullen kopen? :( Achja, in ieder geval 1 oma die wel verstand ervan heeft ;) :)

Foto staat in album trouwens! :D

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Aaliyah: Wat schattig al die woezel en pip dingen! En wat leuk, je haar! Staat vlotter en volwassener dan dat lange haar! Super!

@ nathalie: Ik verfde mijn haar altijd zelf maar ik doe het nu ik zwanger ben bij de kapper.
    Misschien eens informeren? Ik laat het gewoon verven hoor ..

@ babs: Wat zielig voor je zoontje. Was wel schrikken zeker! Beterschap!

@ MVB: Zo merk je hoe afhankelijk je bent van stroom he! Gelukkig was het niet te lang.
    Kinderwagen ziet er leuk uit! Ik ga alle kleding pas in mijn verlof wassen.

@ Vinnie: Shoppen is juist leuk! Lekker doen en van genieten hoor!

Zo ik heb de hele dag toch volgehouden op mijn werk! Ben ook echt druk geweest!
    Nu lekker weekend vieren. Eerst nog naar huis rijden, zal al wel file zijn!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vinnies, jammer zeg! Ik vind het ook heerlijk om te shoppen hoor :D

12. MamaVanBrittje

Inderdaad, je voelt je meteen een soort van "gehandicapt" ofzo :( Ach, komt goed. Jij lekker weekend vieren nu! Rustig aan he ;)
    Oh, en thanks :)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en ik ben bij ons op de afdeling met nog 1 collega.
    Ik heb rond de 80 collega's (docenten en ondersteunend personeel) en wij zijn de enige 2.
    Mijn collega gaat rond 3 uur weg dus ik ga ook niet al te laat.

14. MamaVanBrittje

He jeetje, dat is schrikken geweest of niet? Kan het me helemaal voorstellen... :confused:

Zou het wel nog kunnen, dat je kleintje terugdraait naar de goede positie? Of gaat dat echt niet meer lukken? Anders zou je zeker een KS krijgen denk ik, toch?

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @allemaal thnx voor jullie leuke reacties op mijn haar, ja ik vind het zelf ook veel volwassener staan.

@Bab28 wat heftig zeg jeetje, lijkt me idd erg schrikken zeg zo iets.

@Rianne lekker weekend gaan vieren hihi heerlijk als je toch zo vol kan houden op je werk!

@Vinnies buddy :D ja ik ken het alleen dan is het niet mijn schoonmoeder die dat zegt maar mijn eigen moeder. Ik kon gisteren dus ook geen kleertjes kopen op de 9mnd beurs, ze zit de hele tijd ja je moet niet zoveel kopen en dat is niet nodig. En als we weer speelgoed ofzo gekocht hebben dan is het van ja dan kan je niemand meer iets vragen van speelgoed als kado :( erg irritant.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Mvb leuke wagen hoor mooi kleurtje. Lijkt me ook erg vervelend stroom uitval hier gelukkig in het jaar dat we hier wonen nog niet meegemaakt *afkloppen*. gelukkig is alles nu lekker schoon!

Ik ga even boodschappen doen vriend van me komt vanaaf eten dus even wat lekkers in huis halen en nog even gauw stofzuigen enzo!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb fijn he die nachtelijke wc bezoekjes!
    @smiley wat een gedoe daar kan je nou echt wakker van liggen en je druk over maken ja.
    @anna het ging goed met mijn buik maar nu heb ik er weer last van, het lijkt wel of hij heel zwaar is aan de onderkant en er een druk opstaat. ik moet dinsdag naar d vk dan vraag ik het even na.
    betekend dat trouwens dat je dan zwangerschapssuiker kan hebben in jou geval, als het voorligt op de groei?
    @aliyaa ik moest lachen om jou verhaal, wat lief van je vriend dat hij zo lang onder de dekens ging zingen haha.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lees vanavond verder vanaf pagina 1262 haha wordt nu opgehaald door mijn moeder ik ga daar eten.

@gabester jeetje schrikken ik ben benieuwd hoe het gaat!

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Anna: ja, echt fijn dat het eindelijk allemaal geregeld begint te worden...

Dat van voorlopen op groei heb ik ook. De verloskundige zei er nog iets over en dat we het in de gaten moeten houden. Ze heeft niets gezegd over laten prikken op suiker, maar dat is bij mij pas nog gebeurd. Ben benieuwd. Hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt?

Enneh... ik vind dat je je nog best wel hebt ingehouden op de 9maanden beurs hoor ;)

@ gabester: wat zag ze er schattig uit! Een echte dalmatier ;)

@ Aaliyaah: aaaaah, echt schattig dat je kleintje daar zo op reageert!

@ smiley: ja, dat heeft de mijne ook! Zodra hij binnenkomt wordt ze wakker en gaat ze druk doen. Aandacht zoeken, hahahaha!

@ gabester: oei, gevallen? :( Ik hoop dat alles oke is...?

@ Aaliyaah: oeh, dat merk ik ook. Ik speel zelf piano en gitaar en ik heb lang zangles gehad. En als ik muziek maak reageert ze daar heel erg op. Echt superleuk!

Je haar is leuk trouwens! (en de spulletjes ook, hihi)

@ Bab: oei, dat is wel even schrikken zeker? Alles nu weer oke? Wel leuk dat de kleine zo reageert op jou en iets wat tegen je buik aanleunt.

@ MvB: hihi, nu al wassen! Wist niet eens dat het één keer moest... :oops: :rolleyes:
    Maar wel lekker als alles zo fris ruikt!
    En super dat je een wagen hebt.

@ Vinnies: leuk dat je moeder weer vanalles heeft gekocht. Wij hebben vandaag ook weer twee pakjes gekregen :) En je schoonmoeder moet gewoon niet zeuren :p

@ Rianne: woehoe! Weekend!

@ Nathalie: woehoe! Bijna weekend! :p (en marb is melig...)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, leuk je haar! En de spullen uiteraard :D

Marb, ik ben echt toe aan weekend!

Nou mijn collega is nu ook naar huis, dus ben helemaal alleen hier.
    Komen net ineens 2 leerlingen die weer wat willen scannen, maar ze weten niet hoe het moet en ik ook niet :D

Vanavond krijgen we vrienden op bezoek! Ben eigenlijk heel moe, maarja de vorige afspraak ging ook niet door.
    Dus straks maar ff snel muffins maken en iets lekkers voor op tafel vanavond :D

Share This Page