fijne carnaval voor degene die het vieren... mij niet gezien, ik ga nu voor schut lopen in een apepakkie, haha, nee hoor, ik vindt er gewoon niks aan. veel plezier allemaal!
Thanx voor de reactie meiden, ben denk ik meer geschrokken van de reactie van die VK, omdat ze zo ernstig keek bij het noemen van mijn zwangerschapsduur en het voelen Het voor liggen qua groei heeft er eventueel mee te maken met zwangerschapssuiker, maar ik had ook al normaal/ruim vruchtwater wat ook een signaal kan zijn en de beeb ligt nu dus ruim 2 wkn voor op groei, vandaar mijn zorgen. Dus meiden met grote beebs, don't worry, het is bij mij de combinatie waar ik me zorgen door maak. @Demi, APK gelukkig was alles goed! Hier is hubbie helemaal weg van woezel en pip...op de beurs woezel slofjes gekocht en hij was zowaar verontwaardigd dat die sloffen niet in 'grote mensen' maat worden verkocht Ben benieuwd wat je schoonzus allemaal meeneemt. @Aaliyah, wat schattig dat je vriend zingt...alleen voor jullie 3en (lezen hier zo'n 100 vrouwen mee dus laat hem dat maar niet horen). Je haar is echt leuk zo! @Gabester, wat ziet ze er leuk uit op die foto Hoop dat de val wel meeviel en alles goed gaat, doe maar even rustig aan. @Bab28, wat heftig zeg Rotavirus en ziekenhuis 4 dgn, je zal wel erg geschrokken zijn. Hoop dat je kleintje nog uit de stuit kan draaien. @MVB, lekker hoor alles schoon en de kinderwagen glimt ook weer zag ik @Vinnies, zo stom als mensen die reactie geven dat je al zoveel hebt, helemaal als het familie betreft die zo dichtbij staat. Mijn moeder reageerd ook al..."dat is ook niet leuk dat je dat allemaal koopt, straks kan niemand meer wat geven" :x dan geef je toch lekker niets @Mandy, als ik het zo lees, heb je er toch wel redelijk last van, zou gewoon de VK even bellen i.p.v. afwachten tot dinsdag. Bovenaan heb ik even uitleg gegeven waarom ik me zorgen maak @Marb, netjes he scheelt denk ik wel dat ik niet exact heb opgeschreven wat ik heb gekocht Doordat we thuiswerken hebben we zoveel rust, waardoor onze beebjes waarschijnlijk extra hard groeien heb er ook geen andere verklaring voor (wordt ook melig) @Beertje, leuk een babyshower, veel plezier! @Basmalah, weet niet wanneer ik de uitslag krijg, denk wel redelijk snel. Heb jij ook niet een tijdje terug voor suiker moeten prikken...weet niet meer of het nu goed was of niet @Mac, via deze site had ik luieremmer, heb gelijk ook 3 navullingen gekocht, want dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen : http://www.kinderwebwinkel.nl/sangenic- ... ts_id/1594 @Roxanne, geen idee hoe het valt, is ook heel erg afhankelijk van je kindje. De een past er 4 weken in en de ander maar 2 weken. Als je het vervelend vindt om vaak te wassen, zou ik gewoon wat bijkopen xx Anna
@Gabester: Oh wat zag ze er leuk uit! @Anna: Bah, dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee, maar dat zal wel toch! @Aaliyah: Wat lief van je vriend!Staat je goed, dat korte haar Ik heb 1,5 jaar geleden ook zoveel van mijn haar afgeknipt, heb nog steeds wel eens spijt.. Ook al is het een stuk makkelijker nu! @Gabester: Jeetje wat schrikken, ik duim voor je dat alles goed is met jullie beebje! @Nathalie: Volgens mijn vk mag je je haar gewoon verven. Ik verf mijn haar ook nog gewoon, maar sla steeds een beurt over. Dat geeft me een geruster gevoel @Bab: Arm ventje, gelukkig gaat het nu weer beter met hem! @MvB: Mooie kinderwagen hoor, leuk kleurtje ook! @Vinnies: Schoonouders *zucht* @Basmalah: Jammer, dat had ik graag gezien. Komt zeker geen herhaling van? @Heide: Veel plezier! Tot woensdag, alaaaaaf
Wij hebben vanmiddag het matrasje gekocht, kon weer eens niet kiezen... We hebben uiteindelijk een matrasje van het eigen merk van de Prenatal gekocht met veren voor extra ventilatie. Hij is lekker dik en voelt stevig aan, dus ik denk/hoop dat we de goede keus gemaakt hebben En zooo'n schattig zomerjasje, kon hem niet laten hangen! Een mini trenchcoat, roze met wit geruit
Hoi meiden, De carnaval op school zit er gelukkig op! Ben helemaal gaar en heb nu behoorlijke last van steken in mijn bil Weet af en toe ff niet hoe ik moet zitten, hoop dat het snel over gaat. Gister op tijd naar bed, maar helaas weer slecht geslapen en moest ineens ook eruit om te plassen :x. Morgen naar de hbb en de 9 maandenbeurs Kreeg vandaag van een moeder een tas met spullen die zij had gekregen! Er zat ook een pak new born luiers van de kruidvat bij. Zo lief hoe sommige ouders meeleven. Ga lekker met mijn schoonzusje, maar we gaan met onze auto. Weet wel dat als ik vanavond weer zo beroerd slaap ik mooi aan haar vraag of zij wil rijden! Toegeven dat ik niet alles meer kan is niet makkelijk, maar het moet nu maar eens gebeuren! @ gabster: helaas weet ik nu uit ervaring hoe je je voelt. Gelukkig was ik niet op mijn buik terecht gekomen. Ik hoop dat alles meevalt. @ de rest: zal zondag alles bijlezen, val nu al haast in slaap en ik moet nog eten..... liefs girafje
Hmm lastig inderdaad, ik vraag me ook steeds af hoe het met haar is. Ze heeft rond 1 uur voor het laatst gepost... Of even wachten tot iets verder na etenstijd?
@anna: hihi nee ik moet binnenkort, blijkbaar val ik in de risicogroep. volgende week vrijdag moet ik naar de vk en ik denk dat ik dan een verwijsbrief of zoiets mee krijg. Ik moet eerlijk toegeven dat ik blij zal zijn als ik het onderzoek heb gehad.. dan weet ik tenminste of ik me zorgen moet gaan maken of niet
ik dacht dat ze wat later op de middag had gepost, maar het was inderdaad al om 1 uur.....misschien toch maar smsen? dat kan niet zoveel kwaad toch?
ik heb nog gekeken of er iets op youtube stond.. maar helaas...national geographic heeft wel vaker van die mooie documentaires... maar die komen jammer genoeg niet zo vaak op tv...
ben nog even aan het googlen.. de documentaire heet 'in the womb' vanmiddag was 'in the womb multiples'. maar er is blijkbaar ook een "gewone" 'in the womb' en ook een 'in the womb animals'
Hoi allemaal, Ik zou Gaby gewoon 'n smsje sturen,al is er (hopelijk) niets dan weet ze toch dat we aan haar denken. Bij de eerst hulp kan het soms uren duren voordat je klaar bent! Even zwaar ego: De vriendin van mijn zoon is naar het ziekenhuis om te bevallen.Ik weet verder helemaal niets maar vind het super spannend!
Zo, ben ik ook weer even.. Nog steeds niet bij kunnen lezen! Alleen een beetje van vanmiddag, maar dat vergeven jullie mij vast wel @ Degene die vroeg waar ik mijn kleertjes mee waste: gewoon met Omo wasmiddel, maar GEEN wasverzachter. Dat mag niet bij babykleertjes omdat ze daar overgevoelig voor kunnen zijn. @ Alle complimentjes over mijn wagen: Thanks! En degene die dezelfde heeft (Heide volgens mij): goeie smaak Vond die hoesjes van de Stokke ook heel leuk trouwens. Morgen 9-maandenbeurs/HHB! Heb er wel zin in, ondanks de negatieve verhalen. Ieder zijn eigen smaak/beleving toch? Hopelijk niet teveel kopen hihi Maar zal wel niet, want zo veel centjes hebben we niet. Tis meer snuffelen. Zal eens kijken of ik zondag uitgebreid kan bijlezen en reageren. Alvast een fijn weekend allemaal, en iedereen die carnaval gaat vieren veel plezier!
ik heb helaas ook alleen het einde gezien, de bevallingen zeg maar.... wil kijken of ik het van internet kan downloaden!