ik kwam er ook pas in toen de baby 24 weken was. (sluit wel mooi aan op hoe ver ik nu zelf ben hih) als je een plek vind waar je 'm kan downloaden, zet je de link dan hier neer? ben ondertussen zelf ook aan het zoeken
kon 't niet laten ff snel te spieken of er al wat bekent was over gabster.... helaas nog niet. @ basmalah: schoonzusje is niet zwanger! heeft al 2 kids en een 3e zou niet slim zij. ze heeft haar handen nu al vol. @ aicha: succes met de spanning! Hoop dat alles goed gaat. liefs girafje
Nou das toevallig.. had een sms van haar! Om half 4 al maar had het niet gehoord! Ze is ter observatie opgenomen maar zij en de baby maken het verder goed. Schrikken zeg .. !
jeetje das zeker schrikken zeg... sms haar maar met veel sterkte en rust van ons allen, (als je wil, of dat nog niet gedaan hebt!)
@bab wat sneu voor jullie knul gelukkig knapt hij al aardig op! @vinnies heel herkenbaar mijn moeder koopt ook altijd van alles en mjn schoonouders niet.
Mijn schoondochter is terug uit het ziekenhuis, de bevalling is nog niet begonnen Ze heeft aan het ecg gezeten maar mocht weer naar huis,vals alarm dus! Fijne avond
jeetje, nou gelukkig is er niks ernstigs aan de hand. bij deze succes gabester! @aicha jammer, nog weer even afwachten.
oei wat sneu voor Gabster... gelukkig maken beiden het goed... Aichaa spannend hoor... nog ff afwachten dus...
zo bij gelezen... ga niet op iedereen reageren, maar wil Gabester toch wel veel sterkte wensen. Hopelijk mag je snel weer naar huis. Hier net thuis, vanmiddag naar de beurs geweest en goed geshopt. en nu.... VAKANTIE