Goeiemorgen dames! Even kort, want moet over een kwartier alweer weg. @ gabester: hoop dat je snel weer naar huis mag. Gelukkig is er niks aan de hand! @ Aichaaaa: he, jammer dat er 'niks' aan de hand was Hopelijk ben je gauw oma @ MvB: veel plezier op de beurs Gisteravond was het (vooral op de hhb) echt heeeeel druk. Moest wel lachen. Veel vrouwen lopen daar nog steeds met zo'n air van: 'ik ben zwanger, dus laat me erlangs'. Nou ja, dat werkt dus niet als 3/4 van de vrouwen zwanger is Fijne dag allemaal!
goedemorgen, Even snel een berichtje van mij moet zo namelijk naar de kapper. Gisteren op de beurs geweest, en wij hadden na een uur wel alles gezien We waren daar 18:15, en op een gegeven moment werd het echt drukker. We wouden nog naar de huishoudbeurs gaan, maar ik was echt helemaal brak. Voor de rest heb ik Nijntje met muziek gekocht, Nijntje tas en een aantal Weleda producten. Tja we houden niet veel te hebben, want we hebben echt alles al. Gewoon af en toe wel leuk om knuffels ed te kopen. Gabster: fijn dat ze haar iig ter observatie in het ziekenhuis houden. BETERSCHAP MEIS! MvB: succes op de beurs Aicha: succes met afwachten.. Fijn weekend allemaal P.S. Banner ook ff checken, yeah 24 weken
Haha,moet nog helemaal bijlezen maar wilde jullie eerst even laten weten dat ik gister naar de 9maandenbeurs ben geweest!Het was erg leuk,alleen wel erg druk ja..hadden de auto bij de arena staan maar het was wel goed geregeld met de pendelbussen. Heb een verzorgingstas gekocht(die van de prenatal met die roze bloemen,vond hem zooo leuk!)en wat van woezel en pip en voor mezelf een driekwartbroek en een kort spijkerrokje.En de nijntjestas natuurlijk m'n man vond er niet zo veel aan maar deed het sowieso voor mij.De reis was wel vermoeiend.Voor diegene die nog gaan,veel plezier! Zo,en nu ga ik bijlezen! Liefs Yvette
hoi allemaal, ben weer bijgelezen. hier weer eens misselijk maar ja @ haar: volgens mijn vk mag je wel gewoon verven, maar liefst niet te vaak, 1x per 2 maanden is prima. Mijn haar is juist vet volumineus Normaal heel stijl, en nu andrelon volume. @ aicha, wat spannend dat je oma wordt! Is natuurlijk nu wel extra speciaal als je zelf ook zo'n kleintje in je buik hebt! Nog iets grappigs: volgens mij is onze poes in love. Kan dat, als ze gesteriliseerd is? Zij en een jonge kater hier uit de buurt (heb even onder zijn staart gegluurd en daar was ook het een en ander bewerkt) zijn echt onafscheidelijk. Echt wel grappig! Nou ik ga ontbijten, iedereen die nog naar de 9 maanden beurs gaat, veel plezier!
hey meiden ik ben weer thuis. gelukkig alles goed alleen wel onwijs veel spierpijn ik was gisteren onze herder aan het uitlaten toen ben ik gevallen lekker snugger maar goed maar omdat ik resus negatief ben moest ik blijven om zeker te zijn dat ik geen anti stoffen vrij maakte en of dat de placenta goed bleef. gelukkig weer thuis en nu lekker me bedje in! en sorry dat ik niet meer heb laten weten maar me mobieltje was leeg
Hoi meiden, Was ik ook weer eens. Heb helemaal bijgelezen vanaf donderdagavond. Heb nu wel in 1 ruk alles kunnen lezen, het slechte en goede nieuws van Gabester. Gelukkig dat alles goed is meid! Wij zij gister met een bus naar de 9maanden beurs geweest. Om 6.45 werd ik al opgehaald door een vriendin, pfff.... Half 11 waren we er en de bus vertrok weer om half 5. Ik dacht eerst dat is veeeel te kort, maar ik was kapot en blij dat we naar huis gingen zeg. Heb echt heel veel geshopt, boxkleed, grote interactieve nijntje, zwart shirtje met een uil in wit, aankleedkussen, 2 aankleedkussen hoezen, set met hydrofielluiers, washandjes en spuugdoekjes, portemonnee, sjaal, dat was het geloof ik wel. Ik vond het op de 9mnd beurs wel meevallen qua drukte, maar rond 15.00 uur zijn we nog even over de hal met de tasjes, sieraden en kleding enzo gelopen maar daar werd ik echt gillend gek! De rest van de beurs hebben we niet eens gezien, we hebben ons prima vermaakt tussen de zwangeren. Ik ga nu even een bestellijstje maken met spullen die ik via babydump wil bestellen. Dan heb ik binnenkort lekker alles in huis. Het kamertje wordt donderdag geleverd: heb er zin in. Vandaag trouwens een heerlijk relax-dagje, ik ben gebroken en heb echt last van mijn rug. Zo'n slenterdagje is daar ook niet echt goed voor natuurlijk...
Hé Gabester,ik lees net idd dat je gevallen was..Schrikken zeg!Doe maar lekker rustig aan!Dat had mijn zus trouwens ook,die is ook resus-negatief en daarom was ze ook opgenomen! @ andere dames:VOORZICHTIG!Nou wil ik niks meer lezen over valpartijen,schrik me iedere keer een hoedje! Haha,fijn weekend allemaal! Liefs Yvette
hoi hoi meiden, eindelijk vakantie Heerlijk tijd om uit te rusten, ben ik wel aan toe. Heb niet terug gelezen, was te veel, maar ga vanaf nu weer goed bijhouden. hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik heb zo'n vreselijke rugpijn..... vannacht zeer slecht geslapen. Elke keer als ik me omdraaide deed het weer pijn. Hoop dat het snel over is, vraag me af waardoor het komt. Heb niets raars gedaan ofzo. Vanochtend werd ik wakker en mn buik zag er heel vreemd uit. Rechts een hele punt en links helemaal plat. Echt heel grappig. Gister nog wat babyspullen gekocht. Een matrasje met aerosleep, boxkleed, flesjes, magnetronsterilisator, badset, badstandaard, kruik met zak......Zijn weer 300 euro lichter :S Pffff wat is het allemaal duur zeg. Nog even bij ons kamertje gekeken en we zijn er nog steeds blij mee Nu nog 2 maanden wachten..... dan komt het pas. groetjes jolanda
Goeiemorgen allemaal! @Basmalah: Ik heb even op in the womb gezocht bij youtube, krijg daar wel wat filmpjes, ook waar nat. geo. bijstaat. Heb nog niks gekeken, maar dat ga ik zo even doen! @Aichaaa: Nog even wachten dan, spannend hoor! @Smiley: Gefeliciteerd met je 24 weken! @Rianne: Gefeliciteerd met je 25 weken! @Gabester: Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is met jou en de kleine. Je hebt ons wel laten schrikken zeg! @Meris: Zo, jij hebt lekker geshopt. Je had toch wel iemand bij om te laten sjouwen hé? @Jolan: Dat heb ik s morgens ook altijd als ik op mijn zij heb gelegen. Volgens mij zakt de baby dan lekker mee naar links/rechts . Fijne vakantie!
Wij zijn gister bij mijn schoonouders geweest om de DVD van de pretecho te laten zien. Pff, werd gillend gek van mijn schoonmoeder! Borstvoeding geven is véél beter dan flesvoeding, in het ziekenhuis bevallen is véél veiliger dan thuis bevallen, een maxi cosi is onzin blablabla. Maar ik heb wijselijk mijn mond gehouden... .
gewoon de eer aan jezelf houden.... doen wij hier ook altijd haahahah zijn er nog meer dames die veel last hebben van misselijkheid, oww verschikkelijk, de kleine schupt zo verrot het doet gewoon zeer en als ik niet uitkijk braak ik alles uit verschrikkelijk
mama1987, irritant! ze denken dat het goedbedoelde adviezen zijn en hebben blijkbaar niet door dat het irritant is.... joanita, nee gelukkig geen last van...
@ Anna, Tjee wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig dat je eerder terecht kan. @ UWV-verhaal, heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook geen kaartje gestuurd. Dat regelt de werkgever verder. (werkte toen sinds 25 weken nog halve dagen) @ Aaliyah, zeker stoer! Ons kindje wordt ook altijd rustig van papa. Dat is niet altijd leuk, want het voelen schoppen wordt zo ook iets moeilijker @ Gabester, tjee dat is niet zo mooi... Gelukkig dat alles goed is, je zal je wel zorgen hebben gemaakt. @ Bab, hey! jij ook hier Hopelijk knapt Luuk nu toch echt een keer goed op! Heb veel aan jullie gedacht de afgelopen dagen. @ MvB, je wagen ziet er goed uit! @ Beertje, jammer dat de 9mndbeurs niet zo bevallen was... Als je gaat met de tweede, koop je nog minder, want dan heb je alles al! @ Rianne, nope, niet eerder gebruikt. Daar was mijn buikie niet groot genoeg voor @ Roxanne, noppies valt "normaal" niet echt klein of groot. @ Aichaaaa, spannend hoor! @ Meris, lekker dat je bijna alles hebt en je kamer af kan maken. @ Mama1987, knap hoor dat je je kunt inhouden. Hier gaat alles z'n gangetje, alhoewel ik gisteren nog helemaal gesloopt was door de avond ervoor (9mndbeurs) Mijn week eindigt altijd met 2,5 uur rolstoeldansen, dus was blij dat het einde werktijd was. Met mijn kleine man gaat het gelukkig ook weer beter. Hij heeft het flink te pakken gehad van de buikgriep, maar hij eet nu weer als een kleine bootwerker Hij wordt wakker met de tekst; eten/drinken? Nu is mannetje even met de kleine man weg, en o ik heb nog 1001 dingen te doen in huis, maar ben toch maar weer achter de latop gedoken...
Goedemorgen! Gabester, fijn dat je weer thuis bent! Meiden, met een nieuwe mijlpaal gefeliciteerd! Verder ben ik het een beetje kwijt. Zit vandaag niet zo heel lekker in mijn vel. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb vroeger een eetstoornis gehad en ben iemand die echt op zijn gewicht let. Nu ben ik deze week al 1,5 kilo aangekomen en dat valt me even zwaar. Mijn mams zegt dat het gewoon door mijn buik komt, want ze vind dat die aardig is gegroeid (de kleine dus). Zo ga ik even met mams naar de stad, kijken of moeders nog wat leuks voor zichzelf kan kopen