Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Nathalie, ik ben de afgelopen week ook ruim een kilo aangekomen, en dat terwijl ik tot nu toe alleen nog maar afviel.
    Als ik naar mijn buikie kijk is deze ook flink gegroeid, dus kan best wezen dat dat bij jou ook zo is.
    Veel shopplezier vandaag! *knuf*

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nathalie, ik herken je gevoel wel een beetje hoor. Ikzelf heb geen eetstoornis gehad maar ben 2 jaar terug wel 18 kilo afgevallen. Vind het daarom wel moeilijk om nu weer aan tekomen.... vooral toen deze week de 70 weer in beeld kwam...
    We moeten maar zo denken: het is voor de kleine!
    knuffel van hier!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis fijn dat je weer thuis bent!
    lekker uitrusten en bijkomen!

xxx

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Thnx meiden!

Het is voor mij heel lang geleden hoor, was 16. Op een gegeven moment ben ik afgevallen van 70 naar 56 en dat door zo min mogelijk te eten. Daarna ging het een tijd goed en vorig jaar ben ik weer van de 76 naar de 62 gegaan. Daar was ik toen zo blij mee, vond het een mooi gewicht :D
    Nu zit ik dus alweer op de 69 en ja ik weet dat het door de beeb kom, maar onbewust ben je er toch mee bezig :oops:
    Ach morgen ben ik het waarschijnlijk wel weer vergeten.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

ik vanmorgen weer op de weegschaal, en was weer een halve kilo kwijt,
    ik snaai ook niet zo veel meer, en mn warme eten wordt ook minder, maar eet nog genoeg hoor, dus maar je geen zorgen.
    ik begon op 77,6kg en vanmorgen 81kg, dus nu 3,4kg.
    ik zat van de week op iets meer dan 4kg erbij, maar ach.

fijn weekend allen,
    ik ga boodschapjes doen en naar de markt

xxx

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ja ik ga even lekker shoppen voor mezelf en Juultje. Hoewel bf dat laatste zonde vindt omdat hij denkt dat we ook heel veel zullen krijgen :)

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik koop zelf amper iets van speelgoed en knuffels, denk dat we er straks in omkomen als beeb geboren is. En de eerste weken hebben ze er sowieso nog helemaal niks aan, dus kopen kan altijd nog. Eerst maar eens kijken waar de visite allemaal mee aankomt.
    Daarom koop ik zelf ook weinig kleertjes. Heb nu genoeg setjes om de eerste weken mee door te komen. Vind het zonde als ik straks al die maatjes 56 niet kan dragen omdat het eruit gegroeid is of als de visite ook nog met die maatjes aankomt.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @gabester gelukkig gaat het al wat beter!

hier gaat alles zijn gangetje.
    zo even boodschappen doen, mag het niet meer alleen doen van mijn man.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, ik heb van de week ook weer een paar keer 's ochtends over moeten geven

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Dat hadden wij ook niet gedaan bij Ted, we hadden na 2 weken een kraamfeest gegeven en toen veel kleertjes gevraagd.
    Hartstikke leuk alleen was bijna alles veels te groot! We hebben kleertjes gekregen tot maat 86, die kan hij nu dus aan :(
    En de kleine maatjes hebben we toen zelf nog bijgekocht. Zeker omdat Ted een kleintje was en 10 weken met maat 50 heeft gedaan en daarna 10 weken met maat 56.
    Nu koop ik ook nog niet zoveel voor dit ukkie, komt nog tijd zat ;)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kwam net een druppel vocht uit mn tepel..... :confused: ..... eerst doorzichtig, daarna klein beetje wit......

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    dat is schrikken hè ;)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    idd heeeel erg vreemd .....

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Marjanne: Wat leuk dat jij ook hier bent! Eerst samen februari 2007 mama`s en nu juni 2009 mama`s. Ben benieuwd wanneer Jodi gaat bevallen. Wanneer is zij uitgeteld?

@Roxanne: Mijn ervaring met Noppies in kleine maatjes is dat het echt klein en smal valt. Luuk was maar 5,5 pond bij geboorte en paste maat 50 van Noppies maar net. Bij de grotere maatjes van Noppies valt het weer normaal is mijn ervaring

@Aichaaaa: wat jammer dat ze nog niet bevallen is! Bijzondere situatie om oma en moeder te worden! Spannend!

@Gabester: jee, dat is schrikken! Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel verlost van de spierpijn!

Luuk knapt langzaam weer beetje op. Heeft heel veel in geleverd qua gewicht en energie maar hij eet weer en hoeft niet meer te spugen gelukkig. Was echt heel erg schrikken en ben er nog steeds van ontdaan. Hadden vanaaf een afspraak met vrienden staan maar die heb ik afgezegd omdat ik gewoon even behoefte aan rust heb. Krijg ik meteen een pissed mailtje dat zij het idee hebben dat er wat is en dat ik dat uit moet spreken. Nou zeg, lekkere vrienden! Snappen geloof ik niet hoeveel impact het heeft om je kind doodziek te zien!

Straks even naar de carnavalsoptocht kijken met Luuk. Frisse lucht is goed voor hem....

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Bab, idd van je "vrienden" moet je het hebben :( Lekkere vrienden! Snap het helemaal dat je even bij moet komen van de afgelopen week. Ik maakte me al zorgen omdat Ted 2 dagen gespuugd had, tja als je geen kinderen hebt is het moeilijk voor te stellen.
    Enne zussie is 20 juli uitgerekend.
    En vind het heel leuk om hier ook lekker met je te kletsen :D
    Dikke knuf voor jou en Luuk!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi dat heb ik al heel lang, vindt het wel grappig
    een teken dat de aanleg goed is!

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier ook al vanaf week 18 vocht/melk uut de tepels. Gelukkig alleen als ik erin knijp en geen lekkages :)

Nou Bab, ze hebben het idee dat er wet is? Eh ja je kind is heel erg ziek geweest, is dat niet genoeg? Wat een vreemde reactie zeg... Wij zouden vanavond ook visite krijgen wat niet door kan gaan omdat haar kleine een luchtweginfectie heeft. Ik maak me alleen maar zorgen om die kleine en kan me niet voorstellen dat ik zo zou reageren! Tijdje negeren misschien?

Ik hang even lekker verder op de bank met alle folders van de 9mndbeurs, genoeg leesvoer!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff wij zijn aan het schuiven met de meubeltjes op de beebkamer, voor we alles aan de muur op gaan hangen...

maar tja wat is de mooiste en praktischte opstelling?
    we twijfelen.....
    dus nu maar ff zo laten staan en kijken wat we er van vinden. straks komen ook mn schoonouders en morgen een vriendin, en de buuf dus die mogen ook nog ff spuien wat ze ervan vinden.

oowww moeilijk als het kamertje wat groter is en er meerdere opties zijn.....

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    taartje gebakken versierd vandaag

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    heb je een bakkers-opleiding gevolgd ofzo?

Deel Deze Pagina