ik was gister bij de babydump en daar vond ik die dekens erg op fleece dekens lijken. Ach heb nog niets gekocht, maar ga binnekort wel een keer kijken.
wat ik me nu ineens afvraag haha, mogen wij eigenlijk creme fraiche? wil zo iets maken met dat er in....
Wij zijn weer terug van de negen maanden beurs. Vond het leuk, maar erg vermoeiend. Om 3 uur had ik erg last van mijn rug en voeten, dus toen zijn we maar naar het station gelopen. Vanavond lekker lang uit. Heb wel wat leuke spulletjes gekocht lakentjes, dekentjes zomer kleding voor mezelf, luiertas en een zacht kussentje. We zijn ook nog ff over de huishoudbeurs gelopen daar was het wat drukker. Heb verder nog niks bij gelezen dat komt denk ik morgen wel weer. Fijne avond iedereen.
De deken die ik heb gekocht lijkt ook op fleece, van de babydump met allerlei grijze en witte vlakken. Maar is toch wel katoen dacht ik..
deken met laken. en aankleedkussen = waskussen geeft niks hoor, ik weet ook nog lang niet alles, we zijn hier om elkaar te helpen!
zo we zijn eruit hoe het kamertje moet komen te staan! helemaal toppie, nu kunnen we dingen gaan ophangen, vandaag niet meer hoor. eten staat in de oven dus zo lekker eten! vanavond relaxen
@ Mac, zo leuk is dat het inrichten enzo. Wij gaan deze week met het kamertje bezig. Het groen eruit en nu het roze erin! Sil verhuist naar een grotere kamer en het ukkie komt in de kleinste. Oh en dames echt oppassen, er is zoveel op de markt qua babyspullen. Je gebruikt de helft niet!
Ben ik ook weer! Marloes, die taart ziet er lekker uit! Tamtam, is moe van de 9mnd beurs. Dat ben ik ook nog steeds Mac, weet hoe ze het kamertje gaat neerzetten Verder nog veel gelezen, maar volgens mij de helft weer kwijt. Ik heb even geshopt vandaag. Heb een jurkje gekocht, gewoon basic zwart. Met een leggin, grijs/zwart gestreept. Een paarse legging en een grijs truitje. Voor juultje 4 pakjes in de maat 56. Dus ik kan er voorlopig weer tegenaan
@Joanita: Ja doe ik ook, al is het soms een beetje moeilijk . Nee, gelukkig geen last meer van misselijkheid hier. Wel een beetje last van maagzuur soms.. @Marjanna: Fijn dat je zoontje weer is opgeknapt! @Nathalie: Probeer je niet te druk te maken om je gewicht, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan Ik heb er soms ook wel moeite mee hoor, dat aankomen. Ben zo bang dat er dalijk tig kilo aan blijft plakken. @Meris: Wij kopen ook (bijna) geen speelgoed en knuffels, we krijgen zoveel dat we nu al bijna een overschot aan knuffels hebben . @Bab: Wat vervelend dat je vrienden zo reageren, hebben ze zelf geen kinderen? Vocht uit tepels: Hier nog niks.. @Mac: Noemen ze dat nu een luxe probleem? @Marloes: Wow, knap hoor! Ziet er ook lekker uit @Jolan: Een deken met laken, vind ik mooier!
Ik heb vandaag schoongemaakt en verder helemaal niets gedaan. Ben nog in mijn huispak ga zo douchen en dan trek ik het volgende huispak aan
Marloes lekker taartje Hier ook deken/ lakentje en inderdaad ook geen flanellen luiers. hydrofiel luiers gebruik ik nog steeds voor afdrogen van de kleine man en er gaat er ook altijd 1 mee voor onderweg. Supermakkelijk. Gabester, blij dat je weer thuis bent!
wat is het rustig hier dames...... pfff ik ben hier ook doodop hoor! ff lekker op de bankhangen en morgen lekker uitslapen! xxx
Hallo, hoe gaat ie hier? marloes wat een prachtige taart zeg Wij hadden ook een lakentje met een deken. nou kga lekker naar bed welterusten xx minnie
Goeiemorgen allemaal! Ben al weer vroeg wakker en lig lekker in mijn badjas op de bank. Vriendje slaapt nog. Mijn meisje was gisteravond heeel hard aan het schoppen, moest echt lachen. Ik voelde haar ook echt draaien en ze reageerde op klopjes! Zodra ik mijn vriend dan roept stopt ze altijd! Echt jammer! @ Hydrofiel luiers: Hoeveel heb je er eigenlijk nodig? Ik heb er geloof ik 15 en 6 washandjes. @ Dekens: Ik heb een lakentje met een dekentje. Het lijkt op fleeche maar het is 100% katoen. Een bij de Hema gekocht, babyafdeling, en 1 bij prenatal. @ Mac: Leuk dat je kamertje opschiet. Ben benieuwd hoe het eruit ziet!