Goeiemorgen! @Rianne: Hier hetzelfde, al komt vriendlief net uit bed rollen . Jammer dat de kleine stopt met bewegen zodra papa voelt, ons meisje reageert juist heel sterk op hem. Vooral als hij 's avonds in bed met d'r gaat praten
Goedemorgen, Zo ben weer een beetje bij gekomen van gisteren. Was leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar zal er denk ik niet elk jaar heen gaan. Mijn man heeft ook de kleine voor het eerst gevoelt hij was helemaal in de wolken Vandaag lekker een relaxt dagje. Nou ja relaxt moet nog wel het een en ander doen. Vandaag al weer 22 weken gaat toch best snel. Iedereen een fijne zondag.
Mama87: Oh dat is leuk zeg! Mijn vriendje is altijd net te laat haha. ik ga bijna denken dat ze het expres doet! Tamtam: Wat leuk dat je man het nu ook heeft gevoeld. Is volgens mij wel een bijzonder moment voor een man, dan wordt het allemaal echt Gefeliciteerd met je 22 weken!
Gefeliciteerd met je 22 weken Wat leuk dat je man de kleine gevoeld heeft, dan wordt het voor hem ook wat echter allemaal!
We krijgen net een berichtje dat de nicht van mijn vriend is bevallen. Een jongen genaamd Finn. Ruim 3500 gram en 53 cm . Gelukkig is het een jongen en hebben ze niet dezelfde naam als wij
Goedemorgen allemaal, Zo gisteren op het feest van mijn tante geweest. Niet zo lang gebleven, want ik kreeg op een gegeven moment last van mijn rug en ribben. Thuis aangekomen was ik meteen in slaap gevallen. Redelijk geslapen vanwege mijn rugpijn. En vanochtend wakker geworden met nog steeds rugpijn Dus dat wordt lekker rustig aan vandaag. Gabster: fijn dat je weer thuis bent. Jolan: geniet van je vakantie Joanita: ja ik ben ook af en toe nog steeds misselijk *helaas* Marloes: wauw wat een kunstwerk. Misschien moeten we onszelf een keertje bij je uitnodigen voor een lekker stuk taart, hihihi Als ik zon crea was in taarten bakken dan was ik nu wel 25 kg aangekomen Wat betreft de dekens: wij hebben er 3 gekocht bij de Prenatal en daarnaast gebruiken we gewoon een lakentje. Mama1987: leuk hoor, gefeliciteerd Dames die een weekje verder zijn: Van harte gefeliciteerd..
Goeiemorgen! We hebben ook een ochtendje baby-spelen achter de rug Was echt zoooo lief. Op een gegeven moment kroop ik zo tegen m'n vriend aan en toen voelde ik dat zij het ook deed. Echt zo'n smelt-momentje... En hij had gehoord dat je nu met een wc rol het hartje kunt horen, maar dat vond ze minder grappig. Ze bleef die wc rol maar schoppen. Nou ja, dat is ook leuk natuurlijk
Oeps... O maar 'm'n man' klinkt zo aanstellerig... Of nou ja... hoe leg ik dat uit... Ben er iig nog niet aan gewend.
Tja ik weet wat je bedoelt Ik kamp ook af en toe met hetzelfde probleem, hihi.. We moeten er dus nog aan wennen
Oh, als ik hier toch rondhang kan ik ook wel even reageren @ tamtam: wat leuk dat je mannetje de kleine gevoeld heeft! Superleuk moment, gefeliciteerd @ mama1987: hihi, leuk! Wanneer gaan jullie op kraamvisite? @ Smiley: balen dat je last hebt van je rug... Hopelijk wordt t in de loop van de dag beter. (warme douche helpt bij mij vaak)
Het gaat al veel beter dan een maand geleden dus ach Binnen de kortste keren vinden we het niet gek meer. Laatst waren we op een borrel en toen stelde m'n man P) mij voor aan iemand als 'zijn vrouw'. Toen schijn ik hem toch echt even niet-begrijpend aangekeken te hebben
ow hier heerlijk weer uitgeslapen, zoo lekker.... ik heb iets van 18 hydrofiel luiers. als de plankjes hangen boven de commode en het schilderij hangt maak ik fotos om te showen.
gefeliciteerd! wij kregen gister ook bericht van vrienden dat ze bevallen waren van een meid! Fienne josephine 4700gram (pff zwaar) leuk nieuws is dat he!
vervelend last van je rug, als je savonds zo last hebt, neem dat volgende keer een paracetamol in voor het slapen, helpt mij goed, en sta dan vaak pijnvrij op. doe maar lekker rustig aan!
Ja dat doe ik ook wel, maar ik wil ook niet teveel pijnstillers gebruiken. 2x in de week vind ik eigenlijk wel zat. En als ik in bad ga of een warme douche neem dan geeft het wel een uur verlichting en dan heb ik er weer last van 4700 gram, pff ze zal het zeker zwaar hebben gehad met de bevalling. Leuk hoor, gefeliciteerd
nee dat snap ik dat je dat niet te veel wil doen, maar wist niet dat je dat al 2 keer in de week slikte. we hebben ze maar kort gesproken, maar ze klonk wel erg moe, dus het zal wel zwaar geweest zijn ja. neem dan maar lekker iedere 3 uur een bad haha.. dan heb je in ieder geval weer een uur verlichting van de pijn. xxx
@Mac: petje af! pfff moet er nog niet aan denken om 4700 gram baby eruit te krijgen. Wel een hele erge leuke naam! Qua baby-uitzet hebben wij nog heel veel. Heb alleen een aerosleep voor de wieg gekocht. Bij ons zoontje ligt er al een in zijn ledikant. Hij gaat, als de kleine, 1/2 jaar is naar een groter bed toe. Vind het erg fijn spul...Beschermt ook tegen huisstofmijt etc. Ook heb ik een Duowalker gekocht, wagen van net 1/2 jaar oud voor 375 incl voetenzakken etc. Niet duur...Mijn easywalker Sky bewaar ik dan voor als Luuk groot genoeg is om zelf te lopen, dan kan daar ons nieuwe kleintje weer in. De duowalker verkoop ik dan weer. Heb wel een babynestje voor in de duowalker gekocht. Is wat makkelijker mee te nemen dan een grote wagenbak. Pfff vwb die vrienden. Hebben zelf geen kinderen, willen wel graag maar het lukt nog niet. Hebben daar ook zo`n bijzondere mening over...haal het maar niet aan anders gaan mijn haren er van omhoog staan! Heb dus netjes een mailtje terug gestuurd dat er niets is en dat we gewoon behoefte hebben aan rust...Tot op heden geen reactie, niet echt netjes! Luuk slaapt nog en als hij wakker is gaan we even carnavalsoptocht kijken. Fijne dag allemaal!