Goedemorgen/middag, Ga zo even bijlezen! Bab, hoe maak jij het ledikant van jou zoon op met die aerosleep? Heb je om de matras ook een hoes zitten en daar dan bovenop de aerosleep met het speciale aerosleep matrashoeslaken? Ben wel benieuwd. xx Anna
@mama1987, wij hebben zaterdag het matrasje gekocht...best moeilijk om te kiezen inderdaad. Heb maar de duurste genomen, heb daar ook het fijnste gevoel bij. @Basmalah, succes vrijdag! Denk inderdaad dat je verwijsbriefje meekrijgt en dan de eerst volgende werkdag mag prikken. Ik mag maandagochtend...nuchter ben benieuwd of ik daar dan wel aankom @Aichaaa, spannend zeg...jammer dat het vals alarm was 9 mndbeurs, goed om te lezen dat de meeste het toch wel leuk vonden en lekker hebben kunnen shoppen @Gabester, fijn dat alles weer oke is en dat je zo goed in de gaten bent gehouden. Rust lekker uit! @Meris, jeetje zeg wat heb jij een lange dag achter de rug zeg afgelopen zaterdag Kan me goed voorstellen dat je helemaal gebroken bent. @Marjanne, fijn dat je mannetje weer beter is! Euhh...rolstoeldansen?...wat voor werk doe jij? @Mandy, wat schattig dat je man je niet meer alleen boodschappen laat doen...kan me wel voorstellen dat het voor jezelf frustrerend is @Marloes, die taart ziet er weer heerlijk uit! Krijg er gewoon trek van ondanks dat we net hebben ontbeten Wat is het verschil tussen een flanellenluier en een hydrofiele luier? @Mac, fijn dat de kamer staat...nu snel foto's maken, want ben wel nieuwsgierig. xx Anna
@Rianne, leuk he als ze zo actief zijn! @Tamtam, gefeliciteerd met je 22 wkn en dat je man de kleine heeft gevoeld @mama1987, gefeliciteerd! Gelukkig een jongen en een andere naam @Smiley, balen dat je zoveel pijn hebt...een lekker bad en massage van manlief helpen ook goed @Marb, wat schattig dat ze ook tegen je MAN aankroop @Mac, dat is een behoorlijk gewicht gelukkig dat alles goed gaat! Gefeliciteerd! @Bab, als ze zelf kinderen willen, zouden ze toch juist moeten begrijpen dat je even al je aandacht op je kindje wil focussen na zo'n heftige ziekenhuisperiode Ach...weet je ook wat je aan ze hebt of beter gezegd NIET hebt. Ga strakjes lekker alle spulletjes ontlabelen en opbergen op de babykamer xx Anna
Hoi meiden, Kwam alleen even laten weten dat ik nog steeds mee lees en jullie niet vergeten ben. Alleen nogal druk op het moment. Ga m'n best doen om wat vaker langs te komen! Liefs
Zooooooo...daar zijn we weer...moest errrrug veel bijlezen! De laptop zat vol met virussen...dus het duurde even voordat ie weer gemaakt was...heerlijk @Gabester...schrikken hoor! Gelukkig dat het allemaal goed is! >in the womb heeft ook op UPC On Demand gestaan...heb ze toen gekeken...echt gaaf! >Haren verven mag gewoon...het kan alleen zijn dat je kleur anders wordt dan normaal omdat je haar door je hormomen wat is veranderd. Zet alleen wel goed de ramen open...want die lucht is natuurlijk niet goed! @Marloes...ik wil ook zo'n taart! Het water loopt me in de mond als ik dat zie! Had vorige keer al op van die sites gekeken...lijkt me echt leuk om voor het kraamfeest zo'n taart te maken...maar mij kenende mislukt dat gruwelijk! @Jolan...wij hebben een dekentje en een lakentje...heb ook geen duo deken...nu nog maar 1 en dan koop ik gewoon nog een losse erbij... Verder gisteren lekker naar de 9mnd-beurs geweest met mn vriendinnetje...ik vond het erg leuk! Ik heb die luieremmer van Sangenic gekocht en een zwitsalpakket voor gevoelige huid...ik kan zelf ook nergens tegen...vandaar! en nog wat losse spulletjes...we zijn ook nog op de HHB geweest...ik vond het erg leuk! en vond het ook wel meevallen met de drukte! Alles gaat verder super...heb alleen erg last van mn rug en als je dan ook nog eens heel de nact wordt wakker gehouden door een trappend vriendje is dat niet leuk! Heb wel onze uitgekozen naam hier voorbij zien komen! Morgen gaan we in ondertrouw! Ook spannend!
Goedemiddag! Mac, gefeliciteerd! 4700 is inderdaad een aardig gewicht Vanmorgen niet kunnen uitslapen. Schoonzusje had om half 11 een wedstrijd met haar paard. Dus om kwart vooor 9 stond ik al onder de douche. Gisteravond housewarming gehad. Mijn nicht had geholpen op de 9 mnd beurs (bij kruidvat) en heeft een hele tas vol met luiers meegenomen
hahaha nou niet zo heel lang hoor Zullen er 20 zijn ofzo, zit in de verpakking een newborn luier en een mini
@ Bab, weet nog niet of wij een duowagen kopen, zit ook een beetje te denken aan een plankje achter de wagen... Ook wij hebben een aerosleep voor het wiegje gekocht. @ Anna, ook hier een aerosleep. Wij doen geen aparte hoes om het matras heen, de aerosleep beschermt genoeg. En ik werk als cliënt/activiteiten begeleidster bij mensen met een niet aangeboren handicap en/of lichamelijke handicap. (hele zin ) Ik begeleid mensen tijdens hun dagbesteding, dat kan zijn op een plek binnen een bedrijf als werk, of op een activiteitencentrum en daar doe ik rolstoeldansen op vrijdagmiddag en een dansschool. Erg leuk! @ 4700 gr. groot kindje. Ik dacht ook toen mijn vriendin tijdens mijn vorige zwangerschap 3 weken eerder was bevallen van een jongen van 4380 gr. pfoe! (dacht stiekem ook wat er in zit moet er ook weer uit) Dus ik had mazzel (dacht ik) met mijn kindje dat op 6 pond was geschat. Nou dat heb ik geweten! mijn vriendin was in 6 uurtjes bevallen en dat ging gemakkelijk (voor zover een bevalling gemakkelijk is) Ik met mijn jochie van 2670 gr. heb een bevalling van 32 uur gehad, 1 uur persen en alsnog met 2 á 3 knippen en vacuüumpomp.
goedemiddag meiden, Gister naar de 9 maanden beurs geweest en aan het eind van de dag helemaal gesloopt! Was wel leuk, maar geen jaarlijks uitje voor mij. Had nog last van spierpijn, maar das nu helaas weer erger geworden Nog 1 week werken en dan lekker een week vrij! Helaas wel een drukke week door rapportgesprekken en andere besprekingen, dus de vrijdag kan niet snel genoeg komen voor mij. Manlief is de hele dag weg en ik lig nu lekker op de bank met laptop op schoot. Merk dat ik nu minder kan dan ik eigenlijk zou willen en ben daar niet zo blij mee. Ben iemand die het liefst alles zelf doet, maar moet nu hulp vragen en accepteren dat ik niet meer alles kan doen wat ik zou willen. En das op dit moment behoorlijk frustrerend Gelukkig heb ik op mijn werk een lieve collega die tevens een leidinggevende functie heeft. Ga van de week even met haar rond te tafel zitten om te kijken hoe ik de laatste weken wat meer rust kan creeeren op mijn werk. Dan kan ik in de vakantie alles mooi voor mezelf op papier zetten en na de vakantie met mijn eigen leidinggevende de dingen bespreken. Hoop dat het lukt zonder minder uren te moeten gaan werken. Ga nu maar weer een poging waren om wat te gaan doen. Net weer even een tijdje gezeten en ga aan het eind van de middag nog ff lekker in bad. liefs girafje ps. hoera voor mezelf en alle andere meiden die weer een weekje verder zijn!
Zo, hele middag ingepakt en kasten uit elkaar geschroefd. Niet te geloven dat we er over een week al zitten! Ik ben zo blij dat dingen nu geregeld worden. Trouwerij hoeven we (bijna) niks meer aan te doen, veruizen hoef ik niets meer aan te doen (m'n man heeft aangeboden dat hij alles doet vanaf nu, als ik wil helpen mag het, maar het hoeft niet. Echt superlief) en voor de baby is ook steeds meer op orde. Jippie!
Girafje, dat zou fijn zijn als je het op het werk wat rustiger aan kan doen! Marb, heerlijk dat jullie zo opschieten met alles! En lief van je mannetje! Nou mijn mannetje heb ik na vanmorgen half 10 niet meer gezien. Zou niet weten waar die zit
@Marb: Kan het me helemaal voorstellen. Over een weekje mag ik mijn vriend ook mijn man noemen, zeker omdat we nog jong zijn (21 en 22) vind ik het zo gek klinken @Mac: Zo, dat is een flinke 4700 gram! @Sarah: Nu ben ik wel benieuwd welke naam, Finn toevallig? Spannend, morgen in ondertrouw! @Nathalie: Dat is nog eens handig, zon nicht Is je mannetje carnaval vieren? Mijn wederhelft is naar de Mc Donalds, een big mac menu halen Hij gaat vanavond zonder mij carnavallen, dus vind dat ik dan wel wat van de Mac mag
mama.... sms hem even dat hij die nieuwe mac flurry voor je mee neemt... die is lekker! Met pecannootjes
@Marloes: Ik belde hem toen hij net onderweg naar huis was, er stond een file bij de Mc Drive waar je u tegen zegt dus hij wilde niet meer omdraaien
ik vind die met M&M's zo lekker! we hebben net gegeten...Indisch gehaald...en ik vond het me toch lekker...zit echt heeeeeeeeeeeel erg vol! @mama1987...wie weet is dat m Raar trouwens heh...dat trouwen...hier nog 3 weken en dan hebben we na 7 jaar dezelfde achternaam en moet ik hem "mn man" noemen...dat klinkt zo oud en volwassen! hahaha! niet dat we dat niet zijn hoor...maar je snapt wel wat ik bedoel!
@mama1987 en mac gefeliciteerd met de geboortes. @marb naar bijna een jaar begin ik nu pas mijn man te zeggen het blijft raar. ik ben vandaag naar de 9maandenbeurs geweest en het was gelukig niet zo druk, alleen de hhb was wel erg druk. ik heb alleen een dekentje voor in dekinderwagen gekocht, verders lag er veel wat ik allemaal al heb omdat het de 2de is.