hmm meiden hou op over de mac flurry's! ik heb vandaag een ijsje gegeten op de beurs zo'n swirl ofzo heerlijk! ik vond het trouwens heel wat dat je een groot pak pampers new born gratis kreeg, is toch weer een tientje.
Wij zijn alweer bijna 3 jaar getrouwd, vind het ivm gezin wel prettig om dezelfde achternaam te hebben. Al gebruik ik op mijn werk ook nog mijn meisjesnaam, werk er al een tijd. Tja en die man-titel, na verloop van tijd past vriend ook niet meer. En ik ben er wel trots op om man te kunnen zeggen
Hihi, dat gepraat over McDonalds eten enzo... Heb eigenlijk voor het eerst in dagen géén honger @ Marjanne: dat kan ik me wel voorstellen hoor. En ik vind het juist leuk om 'm'n man' te zeggen, maar nou ja... niet bij mensen die weten hoe kort we getrouwd zijn Komt echt wel goed, ben er al behoorlijk aan gewend. @ Mac & Aaliyaah: geniet van de controle en de echo dames
hoi, Ben pas ergens op 1268, maar moet even iets kwijt.... *Egobericht* Op het moment ben ik niet echt in de stemming om ergens op te reageren. Een van onze katten is aangereden en gisteren overleden Hij was het die het liefste was voor de kinderen, ze konden bijna alles met hem doen. De ander laat dat niet zo toe.... En hij was het ook die al mijn aandacht vroeg zo gauw ik zwanger werd van ons zoontje (niet bij de 2e zwangerschap)en nu weer, net of hij wist dat het jongens zijn. De kinderen proberen het te begrijpen, maar snappen niet dat ik er verdriet om heb en Max... die is nu een sterretje Sorry, maar ik moest even ergens mijn ei kwijt, weet dat hier nogal wat dierenliefhebbers zijn en mij wel zullen begrijpen... *einde ego bericht* Liefs mij
goedemorgen allemaal ik kan goed merken dat ik gister geslentert heb, ik heb best wel last van mijn bekken. maar goed verder voel ik me lekker, ben alleen wel s'avonds echt gauw moe. nou ik gaat weer werken en spreek jullie vanavond! zeana gecondoleerd met je kat, ik begrijp hoe jeje voeld want het is eigenlijk gewoon een familielid. sterkte ermee!
goedemorgen! Mama1987, wij doen hier niet aan carnaval Hij was zijn auto aan het poetsen, is ie de hele dag mee bezig geweest Zeana, dikke knuffel! Dat zijn geen leuke dingen! Die van mij mag niet zo vaak naar buiten en als ie te lang weg blijft ga ik hem zoeken *schaam* Mandy, rustig aan doen dus vandaag! Ik weet niet of ik hier overdag nog veel kan zijn. Ik moet vanaf volgende week naar de administratie ivm de intake voor nieuwe studenten die maandag start. Vandaag ga ik kijken of ik kan regelen dat ik vandaag al omhoog kan, dan kan ik me rustig voor bereiden op volgende week
@ zeana: ik kan me dat heel erg goed voorstellen. Ik ben ook zo ontzettend verdrietig geweest toen onze kat vorig jaar doodging (jeetje, begin nu bijna weer te huilen). En dan nog aangereden ook... Sterkte meisje. Hier wel alles goed! Heb supergoed geslapen vannacht! Heerlijk. Mocht ook wel 's
Ik zit vandaag op 24 weken Pfff ik heb slecht geslapen vannacht. Kon eerst niet in slaap komen en toen uiteindelijk elk uur gezien volgens mij.
@Sarah: sterkte straks met het prikken. hoorde gisteren van mijn schoonzusje dat ze ' s ochtends nuchter moest laten prikken, dan wat eten en 2 uur later terugkomen voor de 2e prikronde... dus.. uhm.. plan het maar op mijn vrije dag denk ik hihi. Laat je ons weten als je de uitslag krijgt?
Gefeliciteerd meid! hier nog iemand die niet goed geslapen heeft.. mijn man heeft deze week nachtdienst.. en dan slaap ik altijd zo slecht.. hij gaat ook pas rond middernacht weg. van te voren gaan slapen heeft voor mij geen zin anders ben ik weer klaarwakker als ie weggaat.. en vanochtend om 7 uur ging de wekker weer.. bleegghh nu heb ik last van wallen met een hoofdletter W!
Jeetje kan me voorstellen dat dat niet fijn is! Hmmm mijn leidinggevende wil niet hebben dat ik vandaag al naar een andere werkplek ga. Vreemd, hebben zij alleen maar voordeel van.
misschien toch een soort jaloezie dan ofzo? Als ze nog geen kinderen hebben is het misschien lastig voor ze om zich voor te stellen hoe het er dan bij jullie thuis aan toe gaat.. ? Hoe dan ook.. niet echt leuk van ze om zo te reageren...
@ Zeana, sterkte valt niet mee om een katje te verliezen... Slapen lukt hier altijd heel goed, vorige zwangerschap ook. Hopelijk werkt het ook deze keer door op het kindje, want Ted sliep al na 8 dagen door. Hoor nu boven een hoop gerommel, denk dat Ted uit de douche is ontsnapt Ga hem snel gereed maken, we mogen zo weer zwemmen
Basmalah, nee dat zeggen ze niet. Kreeg alleen te horen "dat is niet de afspraak" Nouja prima, wat zij wil Oh en mag ik even klagen......... Mijn collega moet om half 9 beginnen en is er nog niet. Niets van gehoord nog verder. Zal me dus niets verbazen als die weer ziek is (standaard 1 keer in de maand) Zit ik dus de hele dag met mijn stagiaire die niets anders doet als "nathalieeeeeeeeeeeeeeee" op zo'n zeur toon. En ik moet eerlijk bekennen dat ik daar de laatste tijd heel slecht tegen kan
@ Nathalie: hihi, sorry hoor... Moest even lachen. Ik ken namelijk iemand die preciés zo'n stem heeft als die jij beschrijft (denk ik dan he ). Maar het is natuurlijk wel gruwelijk irritant... Succes ermee!