snap ook wel dat mensen er om kunnen lachen hoor. Maar als ik dat zo ongeveer om de 5 minuten hoor, word ik helemaal gek hahaha
Nou, ik word ook gek van de persoon die ik ken met die stem dus ik kan het me zeeeer goed voorstellen Sterkte... Dat is wel een van de voordelen van thuis werken: geen irritanten mensene om je heen! (maar goed, ook geen leuke natuurlijk...)
Oh dat zou ik ook wel willen! Ik kan echt niet wachten tot ik een verdieping naar boven kan. Heerlijk rustig werken, geen zeurende collega's
pff ken dat wel hoor! Het lijkt ook inderdaad wel alsof ik veel minder kan hebben de laatste tijd... zullen we onze zwangerschap maar weer de schuld geven? Het is een beetje druk hier ondertussen.. dus ik moet even goed doorwerken.. laat straks mijn gezicht wel weer even zien.
ik vind dat een goed excuus! Ondertussen is mijn collega al een uur te laat en hebben we nog niets gehoord.
Goeiemorgen! @ MacFlurry: Hmmmm die nieuwe is zoo lekker, maet caramel en pecannootjes. @ Zeana: Oh nee wat vreselijk ... ik snap dat je erg verdrietig bent... Sterkte! Ik heb nog lekker een dagje vrij. Lekker rustig aan doen dus
Ieuw, nee... Heb op dit moment helemaal geen trek... Heb dat al een week of 2, volgens mij neemt de baby gewoon teveel plek in nu. M'n baarmoeder komt ook al heel hoog... Pfff... ben echt niet productief vandaag. Zit nog in m'n badjas. Heb wel al gewerkt hoor, groot deel van de administratie gedaan en mails beantwoord, maar toch... Ga zo maar s aankleden en boodschappen doen.
Oh heerlijk Marb! Ik ben even heel gefrustreerd op dit moment Zwanger en frustratie gaat niet samen hahahaha
Goedemorgen, Zo eindelijk een keer lekker geslapen Zeana: gecondoleerd met je kat. Sterkte ermee! Nathalie: gefeliciteerd met je 24 weken Sarah: sterkte met het prikken Rianne: geniet van je vrije dag Honger: ik heb echt voortdurend honger joh Dus wat dat betreft is het bij mij alleen erger geworden. Ik merk ook als ik bijv. in bed lig dat ik met alle moeite rechtop kan zitten.. De toeter wordt echt groot nu, pffff.. Mac: succes vandaag bij de vk
Hier ook altijd honger hoor .. Ik moet eigenlijk een beetje oppassen want ben al 9 kilo aangekomen.. zie toch wat meer spek komen nu haha.
Rianne, ik heb precies hetzelfde hoor! Ik kan ook de hele dag door eten, ben nu 7,5 kilo aangekomen dus ook even opletten
@ Nathalie: nee, frustratie+zwangerschap= Hoop dat t snel overgaat @ Smiley: hihi, dat heb ik ook. Buik begint echt in de weg te zitten. Kan m'n schoenen ook niet zo makkelijk meer aantrekken Zal blij zijn als het lente/zomer wordt en ik op slippers kan gaan lopen @ Rianne: 9 kg is helemaal niet zo gek, geloof ik...? Hier is het 6 kg t.o.v. begin zwangerschap, mar omdat ik eerst afgevallen was zit ik ook al op +8. En een beetje spek erbij hoort ook hoor Zo, inmiddels aangekleed, gedoucht, tanden gepoetst enzo... Mag nog 4 minuten rondhangen (tot half 11) en dan moet ik de deur uit van mezelf
hahaha heb mijn vriend al gewaarschuwd Ik kan er gewoon niet bij dat mijn collega steeds zonder wat te laten horen niet op het werk verschijnt. Dat is toch niet normaal. Vervolgens doet de directie er ook nog eens niets aan : Ik heb 1 keer gehad dat ze om kwart over 10 belde dat ze zich had verslapen. Om 11 uur belde op of ze niet een dag vrij kon krijgen, kreeg ze geen toestemming voor. Ze zou zo snel mogelijk komen en om half 1 was ze er eindelijk. En ze krijgt niet eens op haar donder van de directie
AAAAARGH! Maar dat is ook ontzettend frustrerend! Daar zou ik ook niet tegen kunnen... Zo, en nu ga ik echt weg Tot straks!
ik ben ook bezig met de dagcurve vandaag... mag het gelukkig zelf thuis doen. Heb er bij de 1e zwangerschap gewoon een dag vrij voor gevraagd, was anders niet te doen... nuchter prikken, ontbijten en na een uur weer terug prikken.... werken, lunchen en weer na een uur weer prikken en na het avondeten ook... handig als je niet werkt in de plaats waar het ziekenhuis is... ik ben vanochtend begonnen met 5.4 nuchter en mag zo dus weer....
Goedenmorgen iedereen! Nou ik was wat afwezig van het weekend maar ik ga nu even bijlezen en proberen op iedereen te reageren.
@ Marb: Oke gelukkig haha. Ja ik eet wel veel meer en het is niet altijd even gezond.. maar ik heb zoiets van, lekker genieten nu! na de bevalling moet ik toch flink sporten om weer op conditie te komen dus dan sport ik alles er gewoon weer af Zolang ik nog gewoon in de pijpen van mijn spijkerbroeken kan vind ik het goed
@Sarah: Spannend hé, gaan jullie een groot feest geven? @Mandy: Dat zal hier ook wel zijn, dat het na een jaar nog vreemd is . Een heel pak is idd wel veel! @Mac: Succes bij de vk! @Aaliyah: Geniet van het kijken naar jullie kindje @Marjanne: Dat vind ik ook, als je allemaal dezelfde achternaam hebt ben je meer een eenheid @Zeana: Wat erg, sterkte! Ook voor je kindjes @Mn buddy: Doe lekker rustig aan vandaag! @Nathalie: De hele zondag? Heeft ie de lak er niet afgepoetst? En gefeliciteerd met je 24 weken! Honger: Ik heb momenteel ook de hele dag honger! En zeker nu ik een paar dagen vrij heb en veel thuis ben, ben ik de hele dag aan het eten Ik heb vannacht ook beroerd geslapen. Mijn vriend was carnaval vieren en ik moest hem ophalen, om 03.00u sliepen we en om 08.30u waren we weer wakken. Hij moest werken Kon daarna niet meer slapen en voel me nu echt gebroken. Vanavond maar lekker vroeg naar bed dus!