Das een kort nachtje mama87.. wel lief dat je je vriebd ging ophalen. Ik ga even boodschapjes doen .. hmm heb nu al honger. ga maar weer eens wat lekkers maken voor de lunch Salade van honingtomaatjes, pijnboompitjes en avocado. Is toch wel gezond
Zo heb even bijgelezen gaat hard hier zeg jeetje! Ik geloof dat ik de helft niet heb onthouden... @Zeana wat erg van je kat. Ik heb zelf 2 poezen en moet er niet aan denken 1 van hen kwijt te raken. Heel veel sterkte ermee. @Rianne lekker he een dagje vrij. Veel plezier vandaag ik ben ook lekker vrij heerlijk. @Mac suc6 bij de vk @Nathalie oh wat erg zulke collega's. Wij hebben op een bepaalde afd. ook zo iemand die is dikke maatjes met afdelingshoofd, die belt gerust dat ze slecht geslapen heeft en komt dan een uur later. Terwijl als iemand anders zich verslaapt diegene meteen de wind van voren krijgt...
Dit weekend was voor mij vermoeiend maar leuk. Vrijdag was mn beste vriend even op bezoek. Had nog een leuke zwschapsactie had drinken ingeschonken en had gehakt eruit gehaald, verpakking opengemaakt en liep met gehakt en drinken naar de woonkamer alsof het gehakt koekjes waren zeg maar.... 's Avonds was ik met manlief tv aan het kijken. Op een gegeven moment ging hij buiten een sigaretje roken en ik ging drinken pakken. Drinken ingeschonken glas op het aanrecht en ik loop weg...zonder glas hahah dus dat bedenk ik me halverwege en loop terug en vriendlief komt binnen had alles gezien zegt ook wat doe jij allemaal dan ahhahahaha lag ie helemaal blauw. Zaterdag was ik rond 20.00 uur even gaan liggen waren uitgenodigd met schoonzus en zwager naar karaokebar te gaan was errug leuk kwamen pas om 03.30 thuis! Begon om 00.00 uur dus lang volgehouden. Sorry voor dit ego verhaal meiden maar moest het even delen. @Rianne jij maakt altijd van die lekkere lunch dingen dan krijg ik altijd zo een trek van! @Nathalie mmm gebak lekker! @Mama1987 oei kort nachtje dus. Maar goed gewoon lekker rustig aan doen en idd wel erg lief dat je hem op ging halen! honger: ik heb ook veel honger en eet ook veel maar ging van het weekend op de weegschaal staan en weeg ineens 50 terwijl het eerst 54 was dus heel vreemd...
Heel irritant zulke mensen! Dit soort gedrag verpest ook echt mijn humeur. Hoe kun je je collega's zoiets "aandoen". Als ik om 8 uur moet beginnen weet ik om half 8 echt wel of ik wel of niet lekker genoeg ben om te gaan werken. Ze is nu al 3 uur te laat en heeft nog niets laten horen.
@Nathalie ja kan ik me goed voorstellen ik zou ook vet sago ervan worden. Is toch ook logisch dat je dat van te voren wel weet? Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik vragen mag?
raar dat ze er nog niet is dan... en helemaal dat ze niks heeft laten horen! Kan je stagiaire niet even langs gaan... ben je haar meteen even kwijt ; ) heb vannacht weer zo idioot gedroomd, we waren op vakantie en ik ging in een winkeltje, ergens in een oud gebouw flessen drinken halen. Zie ik achterin z'n winkel een doppler en een echo apparaat, dus daar liep ik naar toe, deed dat ding op mijn buik en toen kwam die man... die ging helpen. Baby lag helemaal recht in mijn buik, hoofdje bovenaan en de voetjes naar beneden... haha.. moest nog wel even 30 euro afrekenen... daarna kwam m'n zusje me halen, want ze waren me kwijt ...
hahaha die verdwaald hier in de stad Ik vind dat mijn LG er iets aan moet doen, maar die doet dat niet. Aaliyah, ik ben secretaresse op een MBO school. Mijn werkplek is bij de receptie en daar zit mijn collega ook (als ze er is )
Hihi, ik heb vandaag dus ont-zet-tend veel honger ineens Zal me leren om te typen dat ik geen honger heb... Wel zit ik snel vol, hoor... Dat blijft. Over dromen: ik had laatst ook een mooie. Ik droomde dat ons meisje zo hard ging bewegen dat we niet alleen een bult zagen van een voetje, maar haar hele lichaam. Ze kwam helemaal naar buiten, zeg maar. Op een gegeven moment kwam ze dan ook echt naar buiten. En ook nog een jongetje. Had ik er ineens twee. Maar ik vond ze niet zo leuk
@Marloes wat een grappige droom. @Nathalie oke ja dat schiet lekker op dan als je collega er nooit is. @Marb wat een gekke droom zeg, raar he dat je zo erg kan dromen nu en ze dan ook onthoud. Ik heb ook veel gekke dromen, maar wat mij nog het meest opvalt is dat ik tegenwoordig s nachts zoveel zweet. Hebben jullie dat ook of niet?
Hoi meiden, Kom ook weer even babbelen, moet om 13.00 uur beginnen. Normaal zit ik elke maandagochtend in de ondernemingsraad maar vandaag niet vanwege de vakantie. Heb net van de directeur, jaja toe maar, van de kinderopvang organisatie waar ik werk toestemming om de kleine op mijn eigen locatie in te schrijven. Normaal gesproken mag dat niet, maar ik woon zelf ook op het dorp waar ik werk en heen en weer sjezen naar de dichtsbijzijnde stad zag ik echt niet zitten. Gelukkig hebben we sinds een half jaar 2 kdv groepen, dus nu mag het straks naar groep 2. Naja straks... Ik heb net gebeld naar de afdeling planning en ik moet uitgaan van oktober 2010! Tot die tijd neemt M. elke maandag ouderschapsverlof op, tenminste dat gaat ie vragen bij zijn baas. Eigenlijk zou mijn schoonzusje 1 dag in de week gaan oppassen, maar dat zie ik eigenlijk niet meer zitten. De laatste tijd loopt het niet zo lekker met hun en de rest van de familie. Vooral de zwager van M. doet heel vreemd en stookt M. z'n zus een beetje tegen hem op. Ook vind ik dat M. z'n zus een beetje raar doet. M. en ik hadden nu allebei geen fijjn gevoel om onze kleine een dag daar te brengen.. Ook had ik beloofd om dan 1 dag in de week op die van haar te passen als ze een kleine zou krijgen. Gister kwam ze dus, alleen (ook zo vreemd), vertellen dat ze 7 weken zwanger is. Blijkbaar had haar vent met carnaval tegen iedereen verteld dat ze een kleine verwachten. Was niet helemaal de bedoeling om dat nu al te vertellen, maarja nu moest ze wel zorgen dat wij het ook wisten voordat we het viavia zouden horen. Ja, lijkt me ook wel zo netjes ja, dat je eigen broer er ook vanaf weet! Maar ik zie het ook niet zitten om straks met 2 baby's hier te zitten. Ga liever lekker met m'n eigen kleintje op pad, lekker zwemmen enzo. Kortom ik ben heel blij dat zij niet meer oppast, valt een last van mijn schouders.. Nu zorgen dat M. z'n baas niet al te moeilijk doet over een jaartje ouderschapsverlof 1 keer in de week en dan moeten we hun vertellen dat ze niet meer op hoeft te passen. Ben benieuwd hoe ze reageren.. Nou was dat even een lang ego-verhaal. Maar ben zo opgelucht nu. Moet je voorstellen hoe ik me had gevoeld als ik in september de kleine elke maandag naar haar had moeten brengen. Dat had 'm echt niet geworden! Zeana, heel veel sterkte met het verlies van Max. Echt verschrikkelijk.. Ik weet als geen ander hoe het is om je "maatje" te verliezen. Wij hebben nu 3 katten en ik moet er niet aan denken hen te verliezen... Nath, ben jij nu de enige daar die zich druk maakt over je collega? Ik neem aan dat er toch wel meer mensen zijn die zich ergeren aan haar (gebrek aan) inzet en verantwoordelijkheidsgevoel? Echt irritant zo iemand zeg! En dan ook nog eens zo'n stagiaire, ik heb medelijden met je...
haha heb een soort gelijke droom gehad. idd ook dat het hele lijfje naar buiten kwam en dat toen door mn buik heen het kindje eruit gehaald kon worden...... vond het heel apart.... mn moeder had ookg edroomd over me zei ze: dat ik moest bevallen in een tehuis ofzo en dat die gyneacoloog heel raar deed. Hij trok zeg maar 'het gaat'helemaal wijd open. toen heeft mn moeder me weg gehaald daar.... Hmmmm heel vreemd hahaha. Meiden even een vraagje: hebben jullie tips tegen rugpijn? s avonds en snachts word ik helemaal gek ervan. het lijkt van het slapen alleen maar erger te worden. Vooral op mn rug liggen doet pijn, terwjl dat mn favoriete ligging is..... Jullie tips?