Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hij moet onder de 7 blijven...
    geloof tussen de 4 en 7

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Meris wat fijn dat je nu een plek hebt voor je kindje en dat de directeur toestemming geeft wauw hihi! Wel raar van je schoonzus idd, ik zou het dan ook zelf niet meer willen hoor. Als het zo moet...Ook vreemd dat ze het zo aan iedereen vertellen van haar zwangerschap.

@Nathalie oh lekker heeft ze nu al gebeld? Maar is ze weer es ziek of komt ze wel?

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    oh lees nu dit.. klopt dus wel ongeveer ;)

ik ben nog op zoek naar een nieuwe baan ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo Nathalie, had ze zich verslapen?

Meris, okt 2010... wat een lange wachtlijst! wel fijn dat baby in jouw kdv mag komen.
    Als het dan ook nog eens lukt met het ouderschapsverlof, komt het vast allemaal goed

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Zie hier dat een baas eigenlijk niet mag weigeren. Maar kan nergens vinden of in zijn cao het obetaald verlof is of dat ze een deel vergoeden, ligt aan de cao die je hebt. Maar hoe dat nou zit bij de cao metaal en techniek... Nog maar even verder googelen

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    beter inderdaad Meris... je moet het wel op en top vertrouwen als je kind bij iemand verblijft. zal nog lastig worden om het haar te vertellen misschien?...raar ook dat haar vriend het rondbazuint had... (drank? :))

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou mevrouw moest bloed prikken in het ziekenhuis. Dus ze komt de rest van de dag niet.

Zoiets weet je &^%^$#%# om half 9 's ochtends toch ook al. Ga je toch niet pas om kwart voor 12 bellen.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, even gedoucht, een wandeling gemaakt met de stofzuiger en een wasje in de wasmachine gestopt. Nu weer even bijlezen…

Jaaa, lief ben ik hé. En zuinig, vind een taxi altijd zo zonde geld ;)

@Rianne: Hmm, klinkt goed!

@Aaliyah: Haha gaat goed bij jullie!

@Nathalie: Pff irritant zeg.

@Marloes: Wat handig, dat ze die echo apparaten tegenwoordig ook gewoon in de winkel hebben :)

@Marb: Dat is idd wel een hele vreemde droom…

Ik droom heel veel enge, realistische dingen. Probeer nu ’s avonds iets leuks te lezen voor het slapen gaan, maar dat scheelt eigenlijk ook niet zoveel.

@Aaliyah: Nee, ik zweet niet. Heb het juist vaak koud ’s nachts!

@Meris: Fijn dat je de kleine dalijk op je eigen locatie kunt brengen! Vervelend dat het zo gaat met je schoonzusje..

@Basmalah: Hahah :)

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaaaaargh wat irritant zeg Nathalie.. En niemand die er wat van zegt? Ik zou echt eens met je lg gaan praten hoor!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Jeetje wat is dat voor konijn?!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Wat een onzin zeg! Sowieso weet je dat inderdaad 's ochtends ook, maar eh... ik snap ook niet zo goed waarom iemand daar de hele dag vrij voor moet hebben :(

@ Meris: fijn dat het zo 'snel' geregeld is en dat de baby bij jou kan komen. En die zwager klinkt raar idd.

@ Marloes: fijn dat je uitslagen allemaal goed zijn tot nu toe. Wel irritant om zoveel te moeten prikken denk ik...

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere

grrrr.! Gooi gewoon je computer uit het raam! en morgen ben je ineens ziek ;) :evil:

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Schoonzusje vraagt ook nooit hoe het met mij of de kleine gaat. Zwager heeft ons zelfs nooit persoonlijk gefeliciteerd, zelf M. niet terwijl ze collega's zijn... Dus wat doe ik:
    Ze krijgt een paar rompertjes en een kaart en vervolgens vraag ik de komende 8 maanden niet meer naar hoe het met haar of de baby gaat.
    M. zal zijn zwager niet feliciteren! What goes around...

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis

wat vreselijk zeg,
    en tuurlijk heb je daar verdriet om en heb je geen zin om uitgebreid te reageren op iedereen,
    ben zelf ook dierenliefhebber met 1 hond en 2 katten in huis. moet er ook niet aan denken ze kwijt te raken.
    sterkte met het verlies

dikke kus!

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha een dom konijn :)

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    comes around! heel goed! beetje vaag allemaal... als ze daar al niet attent in kunnen zijn.. vraag je je af of ze wel op iemand anders kind kunnen passen...

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goh wat herkenbaar...... heb precies zo'n schoonzus. totaal geen interesse, ik vroeg haar steeds hoe haar echo's gingen en toen ik mn 20 weken echo had, heeft ze er niets over gevraagd. Zelfs toen ik er op gegeven moment zelf over begon, zei ze niets.....
    Helaas heb je ze niet voor het uitkiezen....

niemand tips wat betreft de rugpijn?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley
    lekker uitgeslapen zeg, heerlijk.

@dagcurve dames, succes vandaag!

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nee inderdaad! heb ook een paar van die lui om me heen (niet alleen schoonfamilie) stik er maar in!

tips.. nee niet echt.. misschien met je benen omhoog? hielp mij altijd goed als ik pijn in mijn onderrug had.. of kan het misschien aan je lattenbodem liggen?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jolan... toch proberen op je linkerzij te slapen... is ook beter voor de bloedtoevoer naar de placenta
    heb je misschien al een voedingskussen? sommige dames kunnen daar heel goed mee slapen

Deel Deze Pagina