ik helemaal niets.. heb alleen vanaf 56. tenzij de kleine te vroeg geboren wordt denk ik dat 56 goed kan. Ben zelf lang en was best mollig bij de geboorte..
@mam85 wat rot van je zoontje. Hopelijk slaat de kuur snel aan en is ie snel beter! Ik ga me nu even aankleden anders komt daar echt niets van dit is zo verslavend hahaha. Nog maar 2 uurtjes en dan hebben we onze pretecho
Aaliyah: leuk zeg! Veel plezier vanmiddag! hebben jullie een 3d4d echo? mam85: he jeetje zeg.. wat heftig meteen.. zo'n kleintje en dan een longontsteking. veel beterschap.
Meris: Fijn dat je kindje op je kinderdagverblijf mag. Lijkt me een veilig gevoel.Alleen jammer dat het nog zo lang duurt! Snap heel goed dat je geen fijn gevoel meer bij je schoonzusje heb qua oppassen. Je moet wel een goed gevoel hebben wil je je kindje ergens brengen. Jolan: nee geen tips tegen rugpijn.. ik heb het ook vaak. misschien en douche of bad nemen? of met een voedingskussen liggen of zitten .. Nathalie: Wat belachelijk van die collega ... ! Een normaal mens doet dat echt niet. Meris: Jeetje wat lullig dat ze nooit vraagt hoe het gaat .. en dat voor familie. Ik zou inderdaad lekker hetzelfde terug doen! Jolan: Misschien toch een tip: http://www.pixmania.nl/nl/nl/565540/art ... ersch.html misschien helpt het ook voor rugpijn omdat je buik beter ondersteunt wordt? Ik heb hem ook besteld. Slapen met een voedingskussen is lekker hoor! Ik doe het ook. Lekker dat ding tussen je benen proppen, je kan er helemaal tegenaan gaan liggen. Margaretha: Hoi, welkom! Meris: Werkse bolle bella Mac: Fijn dat alles goed was bij de VK. Netjes hoor, 5,5 kilo! Aaliyah; Oh wat spannend je pretecho! Geniet ervan. Jolan: Ik heb 2 setjes in maat 50. Gewoon goedkope. Het is zo bijgehaald en als het niet past, jammer dan. Ik kan niet wachten om als we na de bevallling naar buiten mogen lekker te pronken in de stad met de beeb lekker shoppen! Mam85: Wat zielig voor je zoontje. Ik hoop dat hij gauw opknapt! Jeetje ik kreeg te horen dat een kennis van me, haar 3 jarige zoontje in het ziekenhuis ligt. Hij kreeg ineen keer allemaal rare bulten op zijn hoofd, en zijn ogen bolden helemaal uit. Nu blijkt dat hij tumoren heeft in zijn hoofd. Hij heeft ook een beenmergtransplantatie gehad.. wat erg zeg... ik hoop dat hij niet dood gaat
Ja zo zielig! Dat het al zo ver was dat gewoon zijn ogen helemaal bruin waren en eruitpuilden zeg maar ... wil je echt niet aan denken!
WOW het is weer ouderwets druk @Zeana, wat erg dat je kat er niet meer is en dan ook nog degene die het liefste is en van die speciale dingen deed zoals opzoeken tijdens zwangerschap. Sterkte! @Mam85, hoop dat je zoontje snel opknapt en er niet teveel last van heeft, gelukkig gelijk een kuurtje meegekregen! @Rianne, wat zielig voor dat kleine ventje @Mac, gelukkig alles OK bij de VK! @Aaliyah, veel plezier @Jolan, lekker warm bad en idd op je zij slapen. Daarnaast wil het wel eens helpen om goed je rug recht te houden en je bekken iets te kantelen, zodat het gewicht wat meer in je bekken valt dan aan je rug hangt...beetje krom uitgelegd maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Een voedingskussen is overigens ideaal @Marloes, jij bent wel even zoet de hele dag met prikken heb je een accucheck, omdat je het thuis kan doen? Had laatst bij mijn moeder ook via dat apparaat geprikt en kwam 1,5 uur na het avondeten uit op 7.6 weet alleen niet of dat te hoog is? Vandaag bloed geprikt...hoefde alleen maar nuchter te laten prikken en geen dagcurve. Wilde ik de uitslag vragen bij de dokter is de praktijk twee dagen dicht i.v.m. carnaval grrrrrrrrrrrrr. Mannetje en ik wilde afgelopen zaterdag samen lekker gaan zwemmen was het zwembad ook dicht i.v.m. carnaval.... Ben nu helemaaaaaaaaaal geen fan meer van carnaval :x Ga maar even frustraties afreageren door te poetsen xx Anna
@Rianne jeetje wat heftig zeg! Zo jong en dan al tumoren...Heel erg veel sterkte hiermee meid. @Basmalah dank je wel wij hebben idd een 3d/4d echo het duurt ongeveer 3 kwartier en we betalen 100,- dus vindt het best wel mee vallen kwa prijs enzo. @Mac&Marb slaap lekker meiden hihi. Ik ga nu echt even wat in het huishouden doen anders denkt vriendlief straks als ik thuis kom dat ik écht alleen maar aan het forummen ben hihii.
Zoiets betalen wij ook voor donderdag. leuk hoor! ik zit nu ook al te wippen op mijn stoel als ik er aan denk poetse!
oh men wat irritanttttt! Ik was ook al nooit een fan van carnaval.. hebben we gelukkig dan ook geen last van hier in het noorden. zonder je ongerust te willen maken.. maar ik hoorde gisteren van mijn schoonzusje dat je waarde tussen de 4 en 7 moet zijn en volgens mij schreef marloes ook zoiets zostraks.. vraag is of je 7.6 niet onderhevig was aan andere factoren... wel spannend dat je ook nog zo lang moet wachten nu...
ik twijfel nog of ik ga slapen haha, ga zo toch eerst ff thee drinken bij de buren, heb eigenlijk ook weer geen zin om te slapen, erg he, vanavond maar op tijd naar bed, manlief gaat toch sporten...