Pff ben ook wel moe .. maar heb geen zin om te slapen Heb trouwens in mijn nek en op mijn buik twee slapende honden liggen haha, zo lief.
@jolan, heerlijk toch nog in badjas, als ik vanmorgen niet had gewerkt en geen co vk zat ik ook nog in badjas heerlijk! xxx
Wordt jullie kleintje ook steeds sterker? gisteravond lag ik in bed.. en schoppen dat ons mannetje deed! Echt keihard.. schrok er gewoon van.. tot nu toe waren het gezellige plopjes.. maar hij wordt sterk zeg!
http://www.kinderwebwinkel.nl/sangenic- ... ts_id/1594 dames die deze luieremmer willen deze korting geldt tot eind maart 2009 nu dis 29.95 en de cassettes ook flink korting! je moet dan onderaan bij toevoegen wel even luieremmer veranderen in luieremmer incl 3 casettes! gratis bezorgd!
de bewegingen en schoppen worden met de dag sterker en heviger! en harder en meer... enz..... super leuk
Hihih ben ik even stiekem tussendoor. @Bas oh wat leuk donderdag mag jij dus! Oh dan zitten de prijzen dus overal ongeveer gelijk denk? En ons kleine ventje is nog niet zo sterk, het zijn echt nog plopjes hier en dan ook voornamelijk nog onderin waar je schaamhaar begint zeg maar...Is dat raar nee toch? @Rianne aagh wat schattig van je honden. Wat zijn het voor honden? @badjas heerlijk hoor als ik niet weg hoefde zat ik er waarschijnlijk ook nog in hahaha.
hier idd ook af en toe harde schoppen Gisteravond ging mn buik helemaal heen en weer. Ben alleen steeds net te laat als ik er een filmpje van wil maken op mn fotocamera...
Mac: Ja dat doe ik eigenlijk ook wel eens maar ik moet echt wel wat make up op mijn gezicht hebben anders ben ik echt een spook! En dan kan ik net zo goed aankleden. Aaliyah: Een dwergpinscher (Peanut) en een chiuahua (Belle) Foto staat in mijn album
bij de 1e had ik ook 1x een waarde boven de 7... toen kreeg ik het advies om niet 3x per dag te eten, maar alles te verdelen over 6 keer...
zo'n luieremmer is trouwens echt heel handig. Wij hebben hem ook, en je ruikt dus geen vieze luchtjes. Er kunnen best veel luiers in ook. Met de cassetes kun je best lang doen en ze zijn vaak ook in de aanbieding
Hey meisjes even snel tussendoor, Tjee wat is er veel geschreven! ben nu pas op pagina 1279. Ga zo ff met mijn moeder naar Ikea, heb er zin in, de kamer is bijna af hoor! dus kan me mooi bezig houden met de tutteltjes
Nou meiden ik ga nu naar mn echo toe! Als ik terug ben laat ik gelijk weten hoe het was. Moet nu opschieten want mannetje is me aan het opjagen.hihih