Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyah veel plezier!

ik ga ook deze luieremmer kopen, ff wachten tot mn loon weer binnen is dan bestel ik hem!
    scheelt online toch weer 20 euro, en gratis bezorgd!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    oh meiden,
    ik heb een broek van de prenatal. Zat altijd heerlijk, maar nu lijkt het of hij te straks zit bij mn onderbuik.... zit continue druk op.
    Vind het zo zonde want heb hem pas 1,5 maand. Denk toch dat ike r een broek bij moet kopen......

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

euh.... heb je maar 1 broek?

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    haha nee, maar dit was wel de broek met de fijnste band :D

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow das minder.....

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    yeah... 3e waarde is 6.0...

volgens mij vroeg jij het Anna, maar ik prik idd gewoon thuis. Oma heeft suiker en mag haar reserve apparaatje gebruiken.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

netjes hoor marloes!

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zo, me=weer wakker! :D Heb ook wel even liggen lezen hoor, niet alleen maar geslapen :oops:

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marb wat goed dat je bent gaan slapen, hier niet gelukt, nu wel spijt, hihi
    ben ff bij buren of thee geweest en aangeklungeld,
    nu minipizza in oven....

vanavond dus maar op tijd naar bed!

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Mac: ja, ben er ook wel blij mee. Zo vaak lukt het mij ook niet overdag. Geen tijd, geen zin, te druk etc.

Maar lekker even bij de buren en aanklungelen is ook lekker ontspannend toch?

Enneh... minipizza? Ben jaloers! Onze oven is al een paar weken kapot :(

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmmm lekker genieten van mn minipizza en een filmpie via upc on demand!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ben ik weer :D

Rianne, wat erg zeg van dat ventje!

Marloes, netjes van je waarde!

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo allemaal.
    ik ben een tijdje niet actief op mamas topic. het gaat ook erg hard hier zeg.
    ik probeer mijn best wel te blijven lezen, maar dat gaat niet altijd. ik klets ook namelijk op ander topic mee..
    hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
    Met mij gaat weer redelijk goed weer. ondanks pijntjes leef ik door. werken met aangepaste pauzes werkt ook goed.
    ben ook bezig met babykamertje momenteel..
    buik en borsten hebben een groeispurt gehad lijkt wel.
    verder gaat het allemaal wel zijn gangetje.
    ik blijf meelezen...vind ook moeilijk tegenwoordig om op iedereen te reageren en vind lullig om maar op een of twee te reageren.
    *einde ego bericht*

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Geeft niet hoor Pixie, fijn dat het in ieder geval weer wat beter met je gaat.

Mac: Oeeeh wat voor mini pizza heb je ? Ik wil ook :)

15. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    Zoooo, de beneden verdieping is eindelijk schoon, heb het gelijk super warm...pffff.

@Marloes, dat is wel handig dat je het apparaatje van je oma mag gebruiken. En je waardes zijn dus ook prima als het tussen de 4-7 moeten zitten.
    Toen ik 7.6 had, was dit wel 1 a 1,5 uur na de avondmaaltijd en had na de maaltijd nog een kop koffie met suiker op...dus het zal waarschijnlijk wel meevallen...wacht woensdag de uitslag van vandaag wel even af.

@Basmalah, leuk he dat de schopjes steeds duidelijker en krachtiger worden. Ben af en toe wel bang dat ik straks helemaal beurs ben, omdat de kleine nu al zoveel kracht heeft :)

@Pixie, je moet doen waar JIJ je goed bij voelt en niet waar WIJ ons goed bij voelen ;)

xx Anna

16. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Zo, ben ik ook weer eens :D

HHB/9-maandenbeurs zaterdag was zooo druk :confused: Maar toch nog leuk, en leuke dingen gezien ook. En.. Even geknuffeld met Grad Damen die ging optreden op de SBS6-stand 8) Hmm dat was lekker :p
    Mannetje was ook helemaal niet jaloers ;) :) Haha pech gehad :evil:

Las hier dat het over schoonzussen gaat... Nou die heb ik ook nog wel eentje!
    Is de vrouw van mijn mannetje zijn broer. Nouja, ze liggen in scheiding. Maar, zij heeft dus al een oogje op mijn mannetje sinds ze ging trouwen met mijn zwager... En nu ze in scheiding liggen denkt ze dat ze dus echt "kans maakt" bij mijn mannetje. :( Weet niet waar ze het vandaan haalt, maar oke. Mannetje en ik lachen er smakelijk om samen :)
    Wel vervelend af en toe dat ze hem zo vaak belt en smst, maar ach als je er de humor van inziet is het wel grappig allemaal ;)

Heb mn buddy Zeana maar een smsje gestuurd vanwege haar kat, ze ging lekker stappen zei ze om even ergens anders aan te denken. Goed idee! Zolang ze het maar alcoholvrij doet :D

Oeh, dat verhaal van dat kindje van 3 met tumoren... Krijg er kippenvel van! Wat erg zeg :(

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo allemaal hier ook even een ego bericht, zaterdag naar de beurs geweest vond het erg leuk maar voelde me er steeds beroerder worden.
    Ik weet niet wat voor verkoudheid ik heb maar alles zit dicht, neus, oren en me longen zitten vol en niks komt los.
    Dus schrijf even niet veel mee hier, maar ga snel weer bijlezen.
    Aliyaah buddie veel plezier met je pretecho.

Rest fijne dag!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Pixie, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Anna, wat actief!

Ik twijfel of ik vanavond wel naar mijn paardje ga. Aan de ene kant wel lekkere ontspanning, maar ik heb het zooooooooooooooooooo gehad dat een avondje bank ook wel lekker is :)

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Anna: glucose NIET NUCHTER moet tussen de 3.3 en de 7.8 zitten. Daar zit je dus nog niet boven en als je zelf al zegt dat je ook nog suiker in je koffie had... No worries!

@ Basmalah: oh, dat heb ik ook ja! Soms doet ze me gewoon echt pijn (nu al...)

@ Pixie: maak je niet druk joh! We zijn allang blij als het goed met je gaat, fijn dat je dat eventjes laat weten, maar voel je voor de rest absoluut niet verplicht!

@ Rianne: oei, wat erg... Hoop dat het goedkomt met dat jochie

@ Marloes: fijn dat je waarden goed zijn. Scheelt toch weer he? ;)

@ Mac: hihi, geniet ervan :D

20. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ MvB: heeeee, daar ben je weer! :D Wat een :evil: is die schoonzus zeg... Ik kan daar zoooo pissig van worden he, bezette mannen versieren. :mad: (sorry, hier komen mijn hormonsters)
    Wel fijn dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs.

@ Vinnies: beterschap meid! Verkouden zijn kan zo ontzettend vervelend zijn :(

@ Nathalie: als ik jou was wist ik het wel: avondje stoom afblazen op de bank :D

Share This Page