Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ja denk dat ik dat ook maar ga doen :D
    En anders er even heen om een appeltje te brengen ;)

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Heb jou ook gemist hoor! ;) 8) Opgepast voor de hormonsters van marb :) Nee ik zie er gewoon de humor van in, scheelt een hoop :)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga naar huis!

Misschien tot vanavond en anders fijne avond!

4. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Fijne avond!

5. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    @MVB, daar is onze kletskous weer ;) :D Jeetje wat een verhaal van die schoonzus :evil: ...gelukkig zien jij en je mannetje er de humor wel van in, maar het is toch eigenlijk triest van haar :rolleyes:

@Nathalie, goed he, ben ook best trots op mezelf, want stel het altijd uit :oops:

@Marb, maak me inderdaad al een stuk minder zorgen als ik het allemaal zo lees 8)

Ga vanavond denk ik ook lekker bankhangen en nog even in bad :D

Fijne avond!

xx Anna

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Anna zo actief hoor je hele benedenverdieping schoonmaken!

@mvb Jeetje dat je (ex) schoonzus dat doet zeg. Sommige vrouwen die snappen het niet. Gelukkig kunnen jij en je man er de humor van inzien!

@Vinnies beterschap meid!

De pretecho was echt super meiden :D ! Ons mannetje was alleen wel weer heel erg eigenwijs. Hij lag de hele tijd met zijn gezichtje tegen de placenta aan dus konden zijn gezichtje niet helemaal goed in beeld krijgen. Hij was ook erg druk. We hebben hem ook zien drinken van het vruchtwater heel bijzonder zeg. Net thuis ook even de dvd bekeken wel raar om je eigen stem te horen zeg....We hebben 2 kleuren foto's en 8 zwart/wit foto's dus 10 foto's in totaal en dan ook nog een dvd! Ik ga ze denk ik vanavond of morgen even inscannen.
    Hihih ben helemaal in de wolken nu. :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyha, wat super zeg!
    lekker van genieten!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Aaliyah: Wat leuk zeg ! Lijkt me zo bijzonder om te zien! Ik moet nog even wachten tot 5 maart.
    Ik ben benieuwd naar je foto's!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja het is ook heel bijzonder hoor zeker zo in 3d/4d. 5 maart is volgende week toch...oh dat duurt nu nog zo lang! Hopelijk gaat de week lekker snel voor jou.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    fijn dat je hebt genoten aaliyah :D
    Wij moeten nog steeds een afspraak maken voor 3d/4d.... In welke week kan je die echo het beste doen?

hier nog even naar de prenatal gecrosd en een broek gekocht :D nog bij hema gekeken voor zo'n voedingskussen, toch best duur vind ik hoor 35 euro... maar ze hadden hem niet meer :(

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Hoi daar was ik weer, heel wat gelezen zeg!

@ gabester: mooi dat je weer thuis bent!

@ zeana: gecondoleerd met de kat. Ik zou er ook kapot van zijn als die van ons er niet meer zou zijn, moet er niet aan denken! Sterkte ermee hoor. Wel heel bijzonder dat ie zo reageerde op je jongenszwangerschappen. Was het een poes of een kater?

@ trouwen: inderdaad even wennen zo'n andere titel en eventueel achternaam. Ik ben ook redelijk jong getrouwd (23), maar na een paar maandjes waren we er toch wel aan gewend. Ik vind het nu zelfs een belediging als iemand het over mijn vriend heeft :)

@ beurs: wij zijn gisteren geweest en het viel me heel erg mee behalve de rij voor de pin en de dames wc. Ben maar bij de heren gegaan! We hebben een difrax flessen set gekocht, een lading dekentjes en lakentjes en een weleda set. Echt belachelijk, voor die zwangerschapsolie alleen al had ik 16 euro betaald en nu had ik voor 10 euro een heel pakket!

@meris: goed dat de kleine in je eigen kdv kan! En trouwens nogmaals bedankt voor de website tip van armina shoes. Ik had een jurk besteld en hij is helemaal super, zit prima, staat mooi en was niet te duur. Eindelijk een kledingstuk waar ik me een beetje elegant in voel :D

@ jolan: zo;n voedingskussen is wel fijn om met een been omhoog te liggen en je buik te ondersteunen, alleen wel groot als je je veel omdraait. En bij mij helpt het ook om op platte schoenen te lopen ipv hakken.

@ aaliyah: leuk he die pretecho!

Hier gaat het wel goed, alleen merk wel dat die kleine steeds meer gaat wegen! En ik ook :S Zit nu op netto 6.5 kilo erbij, was aan het begin 3 afgevallen. Ik heb nog een vraag over de kinderwagen. Doen jullie daar ook een lakentje en dekentje in? En bestaan er dan ook speciale hoeslakentjes om om het matrasje te doen?

Ik kreeg vandaag trouwens het kraampakket van de zorgverzekeraar. Wat een enge dingen zitten daarin zeg. Maar gelukkig ook een leuk badjasje voor de kleine!

12. Drophy

Drophy Actief lid

Feb 23, 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Hallo iedereen. Bij deze ga ik het nogmaals proberen. (Marloes bedankt voor je reactie)

Bij deze wil ik me graag, als dat nog kan, bij de "juni mama's" voegen.
    Ik heb me vandaag, 23 feb, aangemeld. ik heb nog niet heel erg veel verstand van alles (het plaatsen van berichten enz.) maar dat komt vast nog wel :-k
    Ik ben 27 juni uitgerekend en nu dus 22wkn en 2 dagen zwanger. Tot nu toe gaat alles super en geniet ik er erg van!

Liefs Maayke

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Hoi Maayke, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Kleine waarschuwing ; ) we kletsen veel, heel veel, maar het is dan ook wel erg gezellig

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hey ladies,

Vandaag even bij mij zus en mijn ouders geweest, en ik heb weer zo'n last van mijn ribben. Ongelooflijk :( De ukkie alsmaar druk aan het schoppen..

Aaliyah: fijn dat je genoten hebt bij de pretecho

Vinnies: balen dat je nog zo verkouden bent. Beterschap meis!

MvB: wat een :evil: schoonzus. Sommige vrouwen begrijpen het niet echt..

Jolan: balen van die broek. Nou meid maar je bent niet de enige, want ik heb echt een stuk of 10 positiebroeken en ik heb alleen 1 van Mamalicious die me nu nog past :( Dus dat wordt ff weer shoppen. Ik vind het wel zonde van die broeken, want ik hen er dus echt veel aangeschaft maar nu past het niet.

Pixie: het geeft niet joh, wel fijn dat het beter met je gaat.

Maayke: welkom en gefeliciteerd.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ~Agenda~

Joanita, vk
    Mandy1, vk
    Sanne, vk

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoi

welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    hoe was jou 20 wkn echo?
    en weet je al wat het wordt?

xxx

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey buddie

was je al geslaagd voor een jurkje

ik heb iets van 6 zw broeken en rok, en alles past nog, en moet volgens mij op 1 broek na wel blijven passen!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

joanita mandy en sanne

succes morgen

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Jolan: Ik heb het een paar weken geleden gehad, was een paar dagen heel heftig en ging uit zichzelf weer weg. Geen idee wat het was…

@Margaretha: Welkom en gefeliciteerd.

@Mac: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. 5,5 kg is idd netjes!

@Nathalie: Het is zo maandag, nog eventjes doorbijten!

@Jolan: Hier maar weinig in maatje 50. Wij hebben vaak grote baby’s in de familie en bijhalen kan altijd nog!

@Mam: Wat sneu voor je zoontje, hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

@Rianne: 3 jaar pas, vreselijk! Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop…

@Anna: Hier is ook álles dicht door de carnaval, erg vervelend als je het dan niet viert merk ik nu…

@Basmalah: Leuk is dat hé, ons kindje wordt ook met de dag sterker en beweeglijker :D

@Pixie: Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine!

@MvB: Daar zit je lekker mee, zo’n schoonzusje. Knap dat jullie erom kunnen blijven lachen, ik had het na 2 weken waarschijnlijk niet leuk meer gevonden ;)

@Vinnies: Beterschap!

@Aaliyah: Leuk, ben benieuwd naar de foto’s! :D

@Jolan: Wij hebben hem in de 28e week, volgens de echoscopiste heeft de kleine dan mooie volle wangetjes etc.

@Snieke: Ik ben van plan om een aankleedkussenhoes om het matrasje te doen, dat past meestal wel!

@Maayke: Welkom en gefeliciteerd! :D

Joanita, Mandy & Sanne: Veel succes en plezier morgen!

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Met het jurkje is het allemaal goed gekomen :) Kreeg op Valentijnsdag de jurk die ik gezien had, maar niet kocht omdat ie gewoon hartstikke duur was, van mijn man :) Lief he :) En die had ik aangehad op het feest afgelopen zaterdag. Buik(je) kwam er mooi uit ;) en ik kreeg er meteen leuke reacties op. Dus wat dat betreft is het wel goed gekomen.

Ik heb nu dus 1 broek waar ik nog in pas en voor de rest draag ik maar jurkjes met een legging. Bof jij maar dat alles je nog past. Zaterdag nog gewogen en ik ben in totaal 9kg aangekomen :oops: :oops:

Share This Page