Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo ladies,

weer lekker gebept vandaag :) Dit weekend kon ik nog wel rustig meelezen, maar vandaag is me dat niet meer gelukt, sorry.

Zag wel weer wat nieuwe juni mama's erbij... Welkom en succes met bijhouden, hihi...

2 pakjes maat 50 is echt niet teveel hoor, gewoon houden... onze zoon was 3600 gram en viel de eerste paar dagen wat af, dan is maat 50 een prima maatje voor de eerste week!

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ha allemaal! hier ook weer een berichtje van mij! Leuk dat er nog steeds nieuwe mama's bij komen, welkom! Ik ben een van de (vele) meelezers van het forum, probeer vaak een paar keer in de week even te kijken wat er voor nieuwtjes zijn, maar post niet zo heel vaak een berichtje, alleen zo af en toe! Even een tip voor allen: ik zag dat een aantal een luieremmer hebben aangeschaft, zelf ben ik gegaan voor de diaper champ, dat is een luchtdicht vacuum systeem, maar zonder cassettes! dit scheelt op een jaar of 2/3 waarin je de luieremmer zeker zal gebruiken gewoon een hoop geld! je kunt er gewoon vuilniszakken in stoppen en het systeem is helemaal luchtdicht, dus geen nare luchtjes. Aanschaf is iets duurder dan de emmer met cassetes maar daarmee ben je dus ook gelijk klaar! dus als iemand geintereseerd is! Fijne avond, liefs bloempje29

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij niet zo lekker, erg veel last van mn bekken.
    Verder ben ik nu ook een beetje aan de babykamer begonnen :D Gisteren een stofje gekocht voor het hemeltje, echt leuk!
    Verder is het nog verven en de meubeltjes verplaatsen vh ene kamertje naar het andere haha

:idea: Maatje 50...naar mijn idee hebben ze die best nog wel ff aan hoor, de kindjes vallen ook nog een beetje af he..maar ja het verschilt zo per kind! Mijn dochter heeft nog weken maat 44 gehad, verwacht je ook niet, maar kleertjes zijn zo gekocht hoor.

:idea: luieremmer: heb ik ook gehad, echt zo zonde! Het blijft stinken en die cassettes zijn duur! Wij nemen na elke verschoning de luier mee naar beneden en de sulo in (evt. met zo'n zakje erom heen)
    Maar dat is mijn ervaring hoor.

zeana, héééél veel sterkte :cry:

Nou zo maar eens een boterhammetje eten en lekker knuffelen met mn kleine meisje(s) :D

xxx minnie

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Maayke, wat fijn dat de echo goed was!
    En dat niet meewerken ken ik :D. Wij moesten 3 keer terug komen voor Juultje werd goed gekeurd :D

Ik ben heerlijk vanmorgen op de fiets naar mijn werk gegaan. Ivm de sneeuw had ik toegang gekregen tot de parkeergarage en ja dan ga je natuurlijk niet fietsen ;)
    Nu hopen dat het weer zo blijft, kan ik weer lekker fietsen.

Ik heb ook het idee dat mijn baarmoeder iets hoger ligt weer. Ik voelde de beeb vanmorgen rechts van mijn navel :D

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Smiley: Dat heb ik ook, 1 positiebroek die mooi zit en de rest allemaal jurkjes en tuniekjes…

@Jolan: Misschien is het dit: http://www.allekinderen.nl/zwangerschap ... psischias/

@Meris: Wat schattig dat ze zo aan de baby denken op je werk! :D

Over knappe/lelijke baby’s: Ik denk dat ik haar hoe dan ook knap vind, maar ben wel een beetje bang dat ze heel veel op mijn schoonfamilie lijkt :oops: en dan niet op haar papa maar op mijn schoonzus ofzo…

@Jolan: 2 pakjes in maatje 50 zou ik wel doen hoor!

@Maayke: Fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was! Ooh spannend als je het geslacht nog niet weet :D

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vandaag wordt een saai dagje... Mijn vriend is werken tot 19.30/20.00u. En verder is iedereen carnaval aan het vieren en zijn alle winkels etc. dicht. Heb gisteren en eergisteren al schoongemaakt, dus dat wordt de hele dag achter de laptop hangen ;)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is ook wel eens lekker toch?

Ik ga even naar een andere werkplek :D

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ mama1987: oei, dat zijn saaie dagen ja... Maar op zich ook wel lekker dat je niks hoeft toch? Kun je niet lekker een dvdtje kijken ofzo?

@ Nathalie: jeeeeeej :D Weg bij de eh.... hoe werd ze ook alweer genoemd? :( Nou ja, die stomme collega.

Hier weer een (redelijk) goed nachtje gehad, zo fijn! Morgen moet ik mijn eerste traning geven en ik ben behoorlijk nerveus dus daar ga ik vandaag maar veel tijd in stoppen ;)

Oh, en ik heb vanochtend even ruim 37.000 euro overgemaakt naar de notaris :confused: Toch een bizar moment hoor :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat stomme konijn bedoel je ;)

Ze vroeg heel sarcastisch (schrijf je dat zo hahah) aan mij of alles wel goed ging.
    Waarschijnlijk omdat ik alleen goedemorgen zei en toen naar boven ben gegaan :D

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Jaaaaaa! Stom konijn! Ik kon alleen op 'stomme koe' en 'stomme kip' komen. Wist blijkbaar nog wel dat het een dier met een k was :p Maar goed, kip en koe zjin ook allebei van toepassing.

Enneh.... lekker laten gaarkoken dat konijn :p

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh doe ik ook!

Ze zei tegen mijn stagiaire dat ze haar mobiel vergeten was en dat ze wel verwacht had dat men zou gaan zeuren dat ze zo laat belde.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lekker handig om zulke dingen te bespreken met een stagiaire? :(

maar....... jij bent lekker weg en hebt een nieuwe werkplek!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tja ze is niet echt snugger :D

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kom me ff melden heb om half 11 afspraak verloskun dige, maar kan ht zol slecht bijhouden met het lezen en reageren,
    kan bijna niet meer zitten van de pijn dus ben maar weinig meer te vinden op het forum helaas.

probeer wel bi te lezen maar dat is ook echt genoeg dan,
    verder gaat het hier wel goed hoor

lief sjoa

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterkte Joanita! Vervelend hoor als je zoveel pijn hebt!

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    goedemorgen,

Wat heb ik last van mijn rechterrib, niet normaal meer :( En de vk kan er helaas niks aan doen :cry: arme ik!

Mama1987: maak er een lekker luierdagje van ;)lekker een dvd-tje opzetten, op de bank hangen etc etc..

Nathalie: wat een domme ……. :)evil:) die collega zeg..

Joanita: succes bij de vk en balen dat je zo’n pijn hebt. Sterkte meis..

Luieremmer hebben we sowieso aangeschaft, want die vieze luierluchtjes, ieghhhh :)

Ik zelf heb maar 1 pakje in maat 50 aangeschaft. En meer bijkopen is zo gedaan.

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

@joanita geen last van misselijkheid wel onwijze maagzuur! dus gisteren maar rennies gehaald hihihihi

@bab28 lekkere reactie van je vrienden zeg :S slaat ook nergens op! ze hebben zelf zeker zelf geen kinderen....

@mac gefeliciteerd met het kleintje van je vrienden leuke naam heeft ze en flink gewicht :confused: :)

@marb ja het huisje gaat nu opschieten!!! leuk hoor!

@zeana wat erg van je kat :cry: veel sterkte :(

@rianne 9 kilo is best netjes hoor! ik ken er die er veel meer bij komen waaronder ik bij mijn dochtertje. hahaha nu zit ik op de -3 :D dus wel alweer bijgekomen :d

@Aaliyah moest erg lachen om je zwangerschapsacties hahahahahaa

@6mageratha9 leuk voor je :D welkom

@mac fijn dat alles goed was bij de vk :D

@mam85 hoe gaat het met je zoontje?

@rianne wat erg voor dat kleine mannentje :cry: is echt het ergste wat je als ouder kan overkomen zeg :cry:

@basmalah ons ukkie wordt ook steeds sterker! ik zie het nu ook aan de buitenkant en johan en lindsey en de kleine hond voelen het ook hahahaha mijn kleine hondje ligt vaak op me buik als ik tv kijk en dan krijgt ze een paar schoppen en gaat ze er maar vanaf hihihihi

@luier emmer ... bij ons gaan ze gewoon in een pendaalemmerzakje en dan zo de container in! heb je het zelfe effect en je bent 40cent per rol kwijt ;)

@pixie ach zo nu end an een teken van leven is ook goed toch :D zolang we maar weten dat het goed met je gaat :D

@Aaliyah leuk dat je heb genoten van je pretecho! ik vond het ook heeeel gek omalles terug te horen hihihi

@maayke welkom!

@ Aaliyah toen lindsey net geboren was flapte ik eruit dat ze lelijk was whahahahahahhaa :oops: ze lag helemaal in de kreukels maar na een paar uur was ze in mijn ogen het allermooiste kindje terwereld hahaha

@smiley balen dat je rib zo zeer doet :( ligt ukkie er tegen aan te schoppen?

zo ff meer als 23 blz doorgelezen en geprobeerd te reageren hihiihi flinke opgaven als ik eerlijk mag zijn! en tot groot ongenoegen van lindsey whahahahahah die stond om de 2 minuten of ik ergens mee kon helpen dus was het elke keer even wacht kom er aan whhahahaha oooo erg ben ik :oops:

verder gaat het hier lekker charlie (zo noemt lindsey der broertje) is lekker druk bezig in me buik en heb het idee dat hij salto`s aan het maken is hahahahaha

verder wel last van me bekken door de spierpijn en de val maar ach dat gaat ook wel weer over :D zo ga ik ff een beetje opruimen :D en met lindsey spelen hahahaha

morgen ben ik alweer 25 weken! het gaat echt heel erg snel !

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    ha gabster, fijn dat je er weer bent.

Balen van de pijn aan je bekken, doe je wel rustig aan? Laat je lekker vertroetelen :)

Wat betreft mijn rib: ik denk dat de kleine steeds met haar hoofdje daar tegen aan duwt. Ik zei gisteren nog tegen mijn man: ik hen het idee dat ik straks na de bevalling met inwendige kneuzingen zit :) Ze duwt zo hard dat het echt pijnlijk is :( Af en toe voel ik me echt hoogbejaard met al mijn klachten :)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    vervelend smiley! Ik moet zeggen dat ik daar nog geen last van heb :D

Hey Gabaster!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid