whahaha ja moet wat vrolijks doen op deze druilerige dag whahahaha hoe gaat het met je rug? haha en het vertroetelen gaat me goed af hoor smiley hahaha alleen is het mannentje nu werken dus moet ik het zelf doen whahahaha hier voel ik ukkie ook wel eens tegen me ribben/ maag aanduwen en doet flink zeer hey nathalie
@Marb: Daar heb ik echt geen geduld voor, na een half uur heb ik het wel weer gezien Maar tot nu toe vermaak ik me prima met mijn laptopje @Nathalie: Kon ze het wel aan vandaag? Na al dat bloed dat ze gister is verloren @Joanita: Vervelend dat je zoveel pijn hebt. Succes bij de vk! @Smiley: Oh begint dat bij jou nu al? Dacht dat dat pas op het einde kwam Vervelend hoor! @Gabester: Gezellig, die kleurtjes! Al doet het me iets teveel aan carnaval denken .. @Jolan: Balen zeg, heb je er nu al lang last van?
bijna een week...... moet as donderdag bji de vk zijn, dus zal het haar even melden.... niet dat zij er iets aan kan doen denk ik.....
balen zeg en uitgerekend nu mag je geen brufen want dat helpt altijd super tegen rugklachten of een lekkere warme kruik of kersenpitzak. en vraag anders ff bij je apotheek na of je warmte smeer middel gebruiken? zoals perskindol... dat spuit je op je rug en dan wordt het lekker warm goed voor je spieren maar van internet wordt ik geen wijs of je het wel of niet mag gebruiken.
mama1987, ja dat heb ik idd gelezen, bedankt nog, maar dat is het niet, want daar spreken ze over uitstraling naar het been en dat heb ik niet.... gabester, dat is misschien wel een idee. Ben eigenlijk niet zo snel van het smeren en slikken, maar dit houdt ik ook geen week meer vol.....
gabester: wat vrolijk zo.. hie rgaat het een stuk beter.hij is nog wel een beetje kortademig zo af en toe en nog wat verhoging
nou hier is het bezoekje bij de verloskundige weer voorbij hoor, moet alleen nu voortaan onder controle bij de gynocoloog vanwege dat ze het niet goed kunnen voelen dat is omdat me buikwand gewoon te dik is ff makkelijk uitgelegd, dus ik heb nu al afspraak staan voor volgende week in het ziekenhuis 3 maart een dag naar me verjaardag hahaah, ze moeten het bij mij nu met echo's gaan bijhouden, vind ik niet erg hoor kan ik onsss ventje nog een paar keer goed bekijken, achjah ik sta nu weer op me startgewicht bahhh 115 kg, veel te veel maarja liefs joanita
Mama, ik moet zeggen dat ik haar na vanmorgen half 9 niet meer heb gezien Ze heeft wel weer voor donderdag vrij genomen
joanita, fijn dat alles goed was. En toch ook dat je bij de gyn kan nu, kunnen ze het in ieder geval goed bekijken en jij ook
niet druk om maken hoor... ik liep de vorige keer ook bij de gyn, of werd na 16 weken doorverwezen en had ook gedacht dat ze zouden zeggen... veel te zwaar etc... nooit iets over gehoord. je krijgt waarschijnlijk eerst een arts assistent toegewezen en bij elke afspraak snel een echo. Ik vond het heel fijn. Nog wel een tip... plan je afspraken zo in, dat je als 1e mag komen. Dan zijn er nl nog genoeg parkeerplaatsen en hoef je niet te zoeken... en ze lopen dan nog niet uit
ik krijg ook elke afspraak een echo gewoon om het hartje te luisteren want mijn gyn vind doptone ondingen hahahaha mjah mij hoor je niet klagen ik mag 11 maart weer gelukkig! en bij mij heeft de gyn ook nog nooit geklaagd dat ik veelste dik ben. hij zei je bent zoals je bent ok voor je gezondheid is het beter maar je bent nu eenmaal fors en ik kan niet verwachten dat je in je zwangerschap afvalt. maar miss een idee voor na de kraamtijd de Juni 2009 mama`s vallen af topic te openen whahahahhaah
Mijn verloskundige kijkt niet eens naar je gewicht ed. Ze vindt het belangrijker dat het kindje goed groeit
gyn doet me wel elke afspraak wegen maar dat is ook wel meer op eigen verzoek. ook omdat ik bij lindsey zo extreem ben bijgekomen en verder zal het hem een worst wezen als ik me maar gezondvoel en alles met charlie goed gaat