hoi ff een blij ego berichtje van mij! We hebben een geboortekaartje gevonden en op de koop toe ook nog even DE naam We wilden hem eerst Milan noemen maar twijfelden nog wel omdat het zo populair is. Toen we door die kaarten boeken heenspitten wisten we het zeker: we doen het niet. Maar toen zagen we op een ander kaartje een mooie naam, past perfect bij de achternaam en is nog leuk af te korten ook, en is ook niet zo heel populair! Ik zet hem hier niet maar je mag me wel pb en hoor! Helemaal blij!
Ach elke verlosk/gyn heeft zijn eigen wijze Ik was vanmorgen een halve kilo kwijt en vandaag weer netjes op de fiets. Ga toch proberen wat minder te snaaien hahaha
@minnie wat ervelend van je bekken, doe rustig aan he! @luieremmer hier ook gehad maar nooit gebruikt, hier doen het in de kleine vuilniszakjes en na elke poepluier gaat het de container in. @marb wat zonde om dat over te maken he! maar goed je was heel eventjes rijk . ik ben net naar de vk geweest en ik heb het hartje weer gehoord! verder lig ik voor op schema met de groei mijn baarmoeder kwam al een heel eind boven mijn navel. de vk zei dat het niet zo erg is omdat het de tweede is. mijn buikpijn van vorige week komt waarschijnlijk door het groeienvan de baarmoeder. ik moet vrijdag een paar x laten prikken voor suiker omdat ik steeds zo'n dorst heb. verder was alles goed mijn bloeddruk was gelukkig weer ietjes hoger.
Goedemorgen allemaal Mag ik me ook vast aanmelden voor dat topic? Kan nooit kwaad lijkt me zo Over schoonzus: bedankt voor de meelevende berichtjes allemaal! Wie weet helpen ze wel @ Geboortekaartje: Ik heb afgelopen weekend een kaartje zelf ontworpen, op aanwijzingen van mijn mannetje die zei welke kleuren hij leuk vond en welke vormen. En vanmorgen lag de proefdruk in de brievenbus... IK BEN VERLIEFD! Kaartje is nog mooier dan ik had gedacht Het is zwart/wit/zilver en heel strak, en met leuke gedichtjes. Gedichtje wat erop staat: Oh wat was het fijn om bij mama te zijn Maar nu ik papa ken ben ik blij dat ik geboren ben! Gabester: ik word vrolijk van jouw kleurgebruik
@Zeana...wat vreselijk zeg! Het is niets om je beestje op zo'n manier te verliezen! @Basmalah...ik moest niet prikken hoor...gelukkig maar! Het is nou niet echt mn favoriete bezigheid! Volgens mij moest Anna laten prikken...(leest verder en ziet dat dat idd zo was...) @mama1987...nee we gaan alleen met de familie lunchen...we wilden eigenlijk helemaal niets doen en gewoon zeggen "hallo...wij zijn getrouwd!" maar omdat alles in de stadswinkel vol zat trouwen we nu in zo'n mooie zaal op het stadhuis...dus gaat de familie mee...We zitten ook nog midden in een verbouwing...5 dagen daarvoor komt de nieuwe keuken...dus eerst maar zorgen dat dat allemaal af komt...dan kunnen we altijd nog een feestje geven! @Aaliyah...dat met dat drinken heb ik bijna dagelijks...maar helaas ook al voor mn zwangerschap...dus daar zal het bij mij niet door komen... @Jolan...maat 50 zal wel meevallen hoor! Mn nichtje was erg lang/groot (54cm dacht ik) voor haar doen, maar ze heeft de 1e maand echt maat 50 aangehad...zij hadden ook niets in huis en het moest allemaal snel gekocht worden...dat arme kind heeft 3 dagen in te grote kleertjes gelegen (ze is 24 dec. geboren) @Rianne...heftig zeg! Helemaal bij zo'n ukkie! lijkt me helemaal vreselijk om je kindje zo te zien! Hoe is het eigenlijk met jou achterneefje afgelopen? gaat het nog goed met hem...of heb ik dat allemaal gemist? @Anna...dat heb ik dus ook...teminste ik heb nu al het idee dat ik van binnen beurs ben! Niet normaal...af en toe doet het gewoon zeer als ie schopt! Als ik lees te lezen lig half met mn handen op mn buik en dan gaat ie me toch schoppen...zie heel dat boek heen en weer gaan...er is al een kat geschrokken toe ie bij me lag...en mn vriend zei gisteren ook al dat het nu aan de buitenkant ook echt super goed te voelen is...ben benieuwd hoe dat verder gaat! @Vinnies...heb ik nou ook...heel mn keel zit dicht...lijk wel Katja Schuurmans zo hees...maar slijm is nergens te bekennen..nies me heel de dag gek...en heb keelpijn! NIET LEUK! Voel me dus alles behalve fijn...mn ogen zitten dichtgeplakt van het vuil..ook dat nog! heb overal pijn...en slaap al 3 nachten heel slecht...dankzij alle trappen die ik krijg... Ik ben benieuwd hoe dat ie nu ligt...gisterenmiddag had ik het idee dat ie eindelijk met zn voeten omhoog lag...omdat ik ver boven mn navel vanalles voelde/zag...maar 's avonds lag ie (naar mijn idee) weer dwars...wanneer moet ie eigenlijk goed gaan liggen? Ik dacht toch wel nu een beetje...helemaal omdat ie voor loopt...
@gabester goed idee dat nieuwe topic! @snieke ik heb je een pb gestuurd. @mvb leuk gedicht. mijn vk kon trouwens niet voelen hoe de kleine ligt, is dat niet raar? gister een proefdruk besteld van het kaartje.
Thanks Fijn dat alles goed was bij de vk! Wel raar idd dat ze niet kon voelen hoe de kleine ligt, hier is dat geen probleem.. Weet alleen niet of dat te maken heeft met de "hoeveelheid buik" die je hebt? Geen flauw idee Anders weet ik ook niet waar het aan kan liggen. Leuk he, die proefdrukjes? Ik kon ook niet wachten tot hij binnen was
Ik moet het aantal ook nog wijzigen. Had 50 besteld, maar denk dat dat te weinig is. Kosten waren toen al 170 euro
@mvb ik ben van mezelf niet dik ofzo, mijn buik is nu wel groot ik snap het ook niet. @nathalie wat een hoop geld zeg.
Ja best prijzig! Maar de naam komt ook voorop te staan, is extra en we doen de tekst in kleur. Is ook extra.
Wij hebben 40 kaartjes voor 112,- inclusief enveloppen en verzendkosten (besteld via internetsite), die prijs bevalt mij toch net iets beter
Hmm, dan kan ik nog maar 1 ding bedenken en dat is de hoeveelheid vruchtwater... Anders weet ik het ook niet meer! Zou het de volgende keer gewoon vragen, of bij de vk hier op het forum even een vraagje posten... Die onzekerheid is ook niks toch?
Ik heb gekeken op internet en kom daar op hetzelfde bedrag. Als we de naam niet voorop doen scheelt dat 25 euro