Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

Wij hebben 65 kaartjes voor 156 euro en komt er op de voorkant de naam en binnenkant allebei de zijdes bedrukt :D

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Haha, daar kan ik nu niet tegenop :D

Maar bij Britt had ik 50 kaartjes voor een kamerplantje van 25 euro :)
    Had de kaftjes laten maken door een collegaatje, en de binnenkanten zelf op de pc gemaakt en uitgeprint.. Tja je moet iets als alleenstaande moeder zonder geld he :D
    Maar nu alsnog een goede deal, en precies het kaartje zoals wij het graag willen :)

3. MamaVanBrittje

Tja, ieder vraagt toch zijn prijs. Ons kaartje is aan alle kanten bedrukt, dat maakt qua prijs niets uit, je betaalt gewoon een vaste prijs voor een bepaalde vorm en grootte van het kaartje en hoe je dan de bedrukking etc kiest kun je zelf uitzoeken. Wel een foto, geen foto, maakt niet uit. Lekker makkelijk :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij ons betaal je een vaste prijs voor het drukken. Kleur is extra en omdat wij de naam voorop willen is het extra.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ach als het kaartje maar mooi wordt!

ik heb trouwens mijn bruidsjurk naar de stomerij gebracht, ik ga hem verkopen.

6. MamaVanBrittje

Ja, is ook zo, als het kaartje maar mooi wordt! We kozen toch ook voor het kamertje dat we het mooist vonden, en die paar euro's extra daar maalden we toch ook niet om ;) Dus met het kaartje, de allerbelangrijkste post die je ooit versturen gaat, mag dat ook niet uitmaken toch? :D

Mandy, je trouwjurk verkopen? Wil je hem niet graag bewaren voor later, voor je dochter ofzo?

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmmm... wanneer moet je de geboortekaartjes regelen dan? Wij hebben er nog niet eens over nagedacht :p

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zelfde vraag, wil je hem niet graag bewaren?

goh Juultje is lekker actief vandaag :D
    Maar nu voel ik alleen "plopjes" zeg maar :)

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ mandy: hmmm.... zeker niet toevallig een positie-trouwjurk? O:)

Ook hier een lekker actief kindje vandaag ;)

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mvb ik heb geen plaats voor de jurk. mijn kast is te klein, ik heb geen zolder en hij hangt nu aan de gordijnrails op de baby kamer. ik vind het niet erg om hem weg te doen want het was niet de jurk die ik wou. mijn jurk hadden ze verpest tijden het vermaken dus ik moest 2 dagen voor mijn bruiloft een andere jurk uitzoeken. het was een hele mooie jurk maar niet mijn jurk zeg maar.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb helaas haha.

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oei, wat een teleurstelling moet dat geweest zijn :confused: Als ze de jurk die je speciaal hebt uitgezocht verpesten... :(

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje dat is ook jammer Mandy! Dat je niet de jurk hebt die je eigenlijk wilde!

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    hier ook een actieve beeb..

al zijn het echt gene plopjes meer. goh lig soms dubbel gevouwen van de harde trappen..
    moet echt goe drecht op zitten. anders zit er geloo fik iets tegen mijn rib aan..

volgende week maar eens vragen . volgens mij ligt ie echt al super hoog

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dat was zeker een teleurstelling, maar ze hadden het heel netjes opgelost. ik heb uiteindelijk een jurk aan gehad die 750 euro duurder was en dat was op hun kosten.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat is wel netjes inderdaad!

Ik voel beeb nog steeds onder mijn navel. Soms 's ochtends ter hoogte van mijn navel.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik voel de baby boven mijn navel, volgens mij ligt het met het hoofd naar beneden en de voetjes omhoog. erg van voor de maagzuur ook.

18. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Haha dat heb ik nou ook, ik heb werkelijkwaar de allerlelijkste schoonzus... Iedereen schrikt er van als ze haar voor het eerst zien haha, serieus!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb net voor het eerst mijn buik zien bewegen!

20. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oei, ons kleintje zit echt al een stuk boven m'n navel hoor... :confused: Wist niet dat ze zo groot was :D Ach, volgens de verloskundige heeft ze gewoon een groeispurtje gehad dus hopelijk blijft ze hier nu even op zitten...

@ mandy: oh, dat hebben ze netjes opgelost inderdaad. Maar toch... Ik heb trouwens nog steeds geen jurk voor 4 april :( Dus als iemand iets weet: shoot! :D

Share This Page