Ja voor de minimumprijs, denk niet dat ik er meer voor ga krijgen... Alhoewel er 1 nogal geïnteresseerd is, plaatste nog een bod nadat ik er gereserveerd bij had gezet. Misschien dat die nog meer wil bieden... Even afwachten.
Als eerste Achiaa gefeliciteerd, wat een schattig meisje zeg! Nou mijn beeb is ook al de hele dag druk dus lijkt idd wel of ze elkaar aanvoelen. Normaal is ie redelijk rustig tijdens het werk maar nu was ie constant aan het schoppen en bewegen. Heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden sorry meiden. Over geboortekaartje ik heb ook nog helemaal niks, wel één gevonden die ik leuk vind en vriendlief vind hem ook leuk maar nog niks besteld en ook nog geen tekst voor erop. Ik ga nu even de foto's scannen van de pretecho van gisteren!
ik heb onder naam Maaike 475 euro geboden, maar NIET om hem te kopen he, alleen om te kijken of er iemand voor jou overheen gaat! werkt het niet dan haal ik het later weer weg! xxx
@ Meris, kan me voorstellen dat het een lekker gevoel is om niet meer afhankelijk te zijn. Nu maar hopen dat het met je mannetje op zijn werk lukt. @ Jolan, wij hebben 10 weken met maat 50 gedaan, maar Ted was een klein mannetje. @ Nathalie, lekker dat je naar een andere werkplek kan. Volgens mij niets te vroeg. @ Rianne, och wat erg! Dat is toch de nachtmerrie van elke ouder! @ MvB, lekker zo'n (ex)schoonzusje @ Snieke, in de wagen doe ik ook laken/deken, en voor het "matrasje" gebruikte ik gewoon een hoeslaken voor een wiegje, maar heb er ook genoeg gehoord die een hoeslaken voor het aankleedkussen gebruiken. @ Afvalclubje, ik ben ook van de partij Alhoewel ik deze zwangerschap tot nu toe nog onder mijn startgewicht zit, maar heb genoeg spekkies Ik probeer weer bij te lezen, maar het is moeilijk toe doen Ben nu op pag 1293... nu eerst ff koken (rösti, spruitjes, dop/wortel, kipburger/groentenburger) Tot later!
Ben ik ook weer, vanuit huis. Debs, dat heb je goed gedaan! Zo ga even de foto van Aichaaaa bekijken Heb de vaatwasser al leeg, stof gezogen en de kattenbak aan kant Vriend krijgt vanavond spagetti, lekker makkelijk. En ik heb nog andijvie over van gisteren, dus dat hoef ik alleen maar even op te warmen
Hallo allemaal Cursus viel best mee, heb wel gelachen. We waren ook al om 3 uur klaar. Jullie hebben weer lekker veel gekletst! Luieremmer: Ik gebruit van die geurende luierzakjes van de Etos. Ken ze van mijn zus. Gewoon elke keer beneden gelijk weggooien, net zo makkelijk. Smiley: Vervelend he .. ik heb het bij mijn linkerrib. De pijn is soms echt niet te houden. Alleen plat liggen helpt bij mij. Gaby: Waauw al die kleurtjes Vervelend dat je spierpijn hebt van je val, maar gelukkig is alles goed afgelopen. Gewicht: Mijn vk heeft me alleen de eerste keer gewogen.. ze heeft er ook niet naar gevraagd de laatste keer. Snieke: Wat leuk dat je de naam en het kaartje hebt gevonden! Ik ben benieuwd! Mandy: Fijn dat alles goed was. Heb je altijd zo'n dorst? Ik heb soms ook wel veel dorst, drink dan zo 3 glazen achter elkar leeg. Maar das niet altijd. MVB: Wat leuk dat je je eigen kaartje hebt ontworpen! Bijzonder hoor. Sarah: Ja dat gaat nogsteeds met ups en downs. Hij is zeg maar 2 stappen vooruit en 1 weer terug. Hij woog nu geloof ik 900 gram. Je ogen dichtgeplakt van het vuil? Bedoel je als je 's ochtends wakker word? Ik heb dat in de ochtend ook, allemaal slaap zit er dan in mijn ogen. Zie er soms gewoon wazig van iewll.. haha Mandy: Jeetje wat erg van je trouwjurk... Dat is toch ieders nachtmerrie! Nathalie: Hier voel ik de beeb ook het meeste onder mijn navel. Ik voel haar altijd links. Links is mijn buik ook dikker Mandy: Wat gaaf dat je je buik heb zien bewegen, bijzonder he? Marb: Tarzan... zooo mooi. Ben er 2 keer geweest. Heb de cd ook helemaal grijs gedraaid. Vorige week weer eens geluisterd sinds voor mijn zwangerschap. had dikke tranen in de auto .. haha. liedje wat moeder voor tarzan zingt.. Aaliyah: waaauw oma! Gefeliciteerd! Zo dat was het wel zo'n beetje! Wat ik me trouwens afvraag.. we hadden toch ook tweeling mamas op het forum.. ik zie ze niet zo veel meer.. of lees ik er steeds overheen? Zo lekker koken, spaghetti hmm, zo lekker, zonder pakjes. Gewoon pure tomatenstukjes. Mijn op maat gemaakte boxkleed is trouwens binnen! Hij is mooi!
Ben ik weer @Mam: Fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje! @Joanita: Aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant zijn die extra echos ook wel weer leuk toch . Zolang jullie maar gezond zijn! @Nathalie: Voor een bloedtransfusie? @Gabester: Mazzelaar! @Nathalie: Ik moet me wel altijd wegen bij de vk en dat wordt bijgehouden op mijn zwangerschapskaart, dacht dat iedereen dat moest?! @Snieke: Fijn is dat hé! Wij zijn er ook eindelijk uit, morgen een proefdruk opvragen Hebben jullie dat al gedaan? @Mn lieve buddy : Fijn dat alles weer goed was met jou en de baby! @MvB: Leuk, een zelf ontworpen kaartje. Helaas ben ik niet zo handig @Sarah: Wij geven ook geen feest hoor, vind ik zon zonde geld We willen wel nog een keer ceremonieel trouwen in Indonesie als de kleine wat groter is! @Mandy: Mijn vk twijfelde de vorige keer ook of ze nu de billetjes of het hoofdje voelde. Volgens mij is dat met deze termijn nog niet zo heel raar, toch ? En ik heb niet echt een speklaag op mijn buik, dus daar kan het niet aan liggen @Meris: Hahaha, ik rol van de bank hier Mijn schoonzus is niet heel lelijk, maar heeft een onvriendelijk gezicht (en net zon karakter). @Aichaaa: Gefeliciteerd! Hopelijk mogen ze snel naar huis! Heb even de fotos gekeken, wat een mooi poppetje @Mac: Heerlijk hé, wordt Gijsje ook steeds drukker, sterker en wakkerder? Ik ga even mijn lasagna eten, tot zo!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Max was bijna 13, z'n zus is nu erg aanhankelijk, ik weet het natuurlijk niet maar ik zou zweren dat ze verdrietig is...... De jongens zijn blij omdat Max nu toch een sterretje is, maar vertellen regelmatig dat hij het niet meet doet!
Hahah Rianne ik ben geen oma hoor maar Aichaa hah verkeerd gelezen denk ik @Mac oooh zwemmen daar heb ik ook wel zin in! Veel plezier vanaaf. Wij gaan lekker spinazie eten met een eitje erbij mjam. Ohja heb de foto's geupload van de pretecho maar heb niet alle foto's gedaan.
Katten/poezen kunnen zeker verdrietig zijn! Heb het gezien bij mn schoonzus die had 2 broers en 1 was weggelopen, nooit meer gevonden en die ander was weken van slag....13 jeetje hele leeftijd maar als je bedenkt dat ze soms wel 20 worden...sterkte ermee!
Hahahaha geeft niet hoor kan gebeuren joh. Thnx ja wij zijn zelf ook heel blij met de foto's. Vooral die met die vinger bij het neusje vinden wij geweldig