normaal is het een aantal keren op een dag dat ie ff actief is, nu is ie sinds vanmiddag, nog actiever, zal wel een vlaag zijn, straks wordt ie vast weer rustiger
leuk kaartje mama1987. Ik weet niet echt iets beters voor het laatste zinnetje, misschien die van Smiley, die rijmt leuk Smiley volgens mij moet omringd hier met een d, voor de rest een leuk rijmpje hoor. Wij weten nog niet of we er een rijmpje op gaan zetten, of dat het we het helemaal no nonsense houden. Dit is ons kaartje: http://www.geboorte.nl/cards.php?cid=86 In het echt is ie mooier want het lijkt net alsof het met houtskool getekend is.
Als je de pluisjes wilt verwijderen van de kinderwagen kun je dit met een scheermesje doen. Heb dat ook gedaan met mijn dreamy, en ziet er weer zo goed als nieuw uit. Enne ben weer helemaal bij (heb best moeite gekost )
hoe lang doe je met 1 casette? en dan ga ik er denk ik ook van uit dat je de kleine ook af en toe beneden verschoond en die luier dus niet in die emmer terecht komt?
er zijn trouwens ook cassetes van een B-merk. Ik heb ze nog nooit gebruikt of gekocht... www.pasopshop.nl
We hebben nu: Graag even bellen voor een bezoekje! @Mac: Wij gaan gewoon voor een gewone luieremmer. We laten 4x per dag de hond uit en komen dan langs de container, nemen we de luiers gelijk mee! Het is zon gemeenschappelijke gemeentecontainer, dus we zitten ook niet met een stinkende kliko gelukkig. @Snieke: Leuk kaartje!
oke maar hoe lang doe je dan met 1 cassette? 1 maand? want heb geen idee hoe lang je over 150 luiers doet
maandje in het begin, daarna langer... ligt er natuurlijk ook aan, of kindje altijd thuis is, of ook kdv of iets anders.
Mama, mooi kaartje en ook een mooie naam! Wij zijn ook al helemaal uit de namen Als iemand het wilt weten hoor ik het wel Smiley, mooie tekst! Niets meer aan veranderen! Wij hebben "wilt u zijn oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen" vond mijn ventje mooi
Leuk! Ik zou alleen van de vierde zin 'woordjes' ipv 'woorden' maken. Dan rijmt het tenminste op oortjes Enneh... omringd is met een d inderdaad.