Wij hebben de Sangenic luieremmer, de cassettes zijn iets van 10,- (geschikt voor ongeveer 140 luiers) Dames, ik ga ff ontspannen in bad. Tot zo!
Links op het kaartje komt een gedicht (in het midden) en dan daaronder *wilt u zijn oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen* Dit komt bij ons aan de rechterkant op het kaartje. Na 9 maanden binnenpret werd met beide voetjes op de wereld gezet: * * * is geboren op: om uur Weegt gram en is cm Sander en Nathalie *adres en tel* Tussen 12.00 uur en 15.00 uur willen Nathalie en * graag de rust gebruiken na 21:30 uur sluit ook Sander de luiken......
@ Smiley: hmm dan denk ik dat ik hetzelfde heb als jij ... ik leef met je mee want weet hoe zeer het doet! @ mama87: Mooie naam Zoe... ! En leuk kaartje! Vooral de voorbeeldnaam haha. @ Marloes: Ohh ja ..Boxkleed is zwart, het is dezelfde stof als zo'n fatboy. Heb er nog geen foto van want hij is niet zo heel bijzonder. @ Smiley: Erg leuk, zo laten vind ik. @ Mac: Ik hoor van mensen die ik ken dat zij het onzin vonden. Het kost extra ruimte en geld. Ik heb geurende luierzakjes van de etos. De vieze luier stop je erin, knoop je dicht em gooi je weg in de prullenbak/gewone luieremmer. Net zo makkelijk. @ Snieke: Lief kaartje hoor! @ Marjanne: Goeie tip, ik zal hem onthouden @ Nathalie: Die tekst hebben wij ook. Vond mijn ventje hier ook mooi. @ Mac: Lekker zwemmen, geniet ervan Zo, net lekker samen met mijn vriend in bad geweest .. heerlijk! Maar nu ik weer 5 min zit heb ik al weer pijn aan mijn linker rib. Moet alweer plat gaan liggen zo. Kan gelukkig ook op de bank. Zo ff gtst kijken ..
@ Nathalie, vind het oogjes laten twinkelen wel erg lief. @ Minnie, mijn moeder werkt met stoffen en weet allemaal van die trucjes.
Oja, heb vandaag vilt gehaald om een naamslinger voor het raam te maken. Twijfel alleen nog over de kleur letters... Oranje of Groen... (wel een beetje grappig, als ik 'm voor een ander maak, kies ik traditioneel voor roze/blauw, en nu wordt ie toch net ff anders!)
Mama1987 wat een mooi kaartje! Wij hebben ook kaartje in barok stijl. Leuke naam ook! Wij weten naam ookal als je het wilt weten stuur maar even een pb. De namen die wij voor een meisje hadden kan ik nu wel neerzetten gaat toch niet door Angel Sarojini (Sarojini is mijn doopnaam en heeft mijn biologische moeder mij destijds gegeven). Thnx voor de leuke reacties op de echo foto's ik ben ook zo benieuwd wat voor kleurtje ons kindje krijgt of het gewoon lekker op zn vader gaat lijken of ook beetje van mijn kleur gaat krijgen want de kindjes van mijn zus zijn namelijk weer heel licht! Smiley en Nathalie leuke tekst! En Nathalie veel plezier bij je vk en ik ben wel nieuwsgierig hoor naar de naam @Luieremmer kopen wij niet aangezien wij geen aparte babykamer hebben en maar 2 kamer appartement hebben.
[quote="Rianne1984 Zo, net lekker samen met mijn vriend in bad geweest .. heerlijk! Maar nu ik weer 5 min zit heb ik al weer pijn aan mijn linker rib. Moet alweer plat gaan liggen zo. Kan gelukkig ook op de bank. Zo ff gtst kijken ..[/quote] Oh lekker in bad liggen heb ik ook zin in..maarja helaas geen bad hier
Leuk is die he! Dan komt het minder stoere in de man naar boven Mijn mannetje gaat eindelijk de plankjes ophangen op de babykamer. Dus ga hem even helpen Fijne avond xx
Ik ga ff lekker douchen en dan bankhangen. Niet teveel schrijven, moet morgen dan weer zoveel bijlezen
Nou dames, ik ga lekker op bed liggen. Ga weer pijn lijden met mijn rib Rianne: arme wij he (rib- probleempjes) Fijne avond allemaal..
iedereen een fijne avond! hier alles rustig. zoontje is weer beter lijk thet. geen koorts meer. nu de kuur nog ff afmaken ik wil volgende week eens met de kinderkamer beginnen.. in elk geval eens ideetjes opdoen..