Inderdaad fijn! Maar gelukkig is morgen en vrijdag mijn collega vrij dus zit ik alleen met de stagiaire. Hoewel die ook best vermoeiend kan zijn
Vinnies: wat leuk zo'n voorlichtingsavond en fijn dat het beter met je gaat en ook dat alles goed ging bij de vk.
Toevallig heb daar pas geleden een antwoord op gekregen van de fysio, je mag alleen je zij buikspieren trainen. Anders niet..
goedemiddag meiden! zo net ff naar de markt geweest en boodschappen gedaan samen met me meisje en ik ben helemaal uitgetelt hahaha net nog wel ff buikfoto gemaakt http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... C01968.jpg 25 weekjes nu ga ik ff lekker met een dekentje op de bank hangen en bijkomen hihihi
Mooie buik Gabster Simoon: vooral als je een dag niet hebt meegeschreven dan kan je het zeker niet meer bijhouden hihih
hoi meiden ben net weer bij de therapeut geweest voor mijn bekken en het is nu echt gevoelig. ik ben vanmorgen ook heel eigenwijs geweest heb hier met alle meubels staan schuiven haha ben een plekje aan het maken voor de box! ga nu even 11 pagina's bijlezen en reageer dus weer in delen anders onthoud ik het niet. @aicha gefeliciteerd met je kleindochter! @snieke haha ik zet erbij 1 x gedragen en gewassen. @mvb de centjes komen inderdaad erg goed uit.
@mac gewoon even zeggen tegen je vk want het kan zwangerschapssuiker zijn, kan geen kwaad om het even te laten nakijken. @riane ik heb normaal niet zo'n dorst maar nu gooi ik het zo achter elkaar leeg. @buddy bedankt ik voel me alweer wat zekerder als het bij een ander ook zo was. de volgende keer kan ze waarschijnlijk wel voelen hoe de baby ligt.
jeetje... hoe doen jullie dat? je eigen kindje voelen? Ik kan er niets van maken hoor als ik bij mezelf voel ..... ga het morgen eens vragen bij de vk
@aaliyah aangezien ik erg nieuwsgierig ben hebn ik ook jou een pb gestuurd voor de naam. @smiley wt vervelend dat je steeds zo'n last hebt van je ribben. @mama1987 gefeliciteerd met je 24 weken nog 16 te gaan! wat moeten mannen toch zonder vrouwen he!
@ voorlichtingsavond, wij hebben as donderdag een voorlichtingsavond over poliklinisch bevallen. Ben benieuwd....
zo heb wel 12 tassen vol boeken met geboortekaartjes meegekregen! haha hele bank hier staat vol! die man zei, en dit is nog niet alles, haha wij hebben komende dagen wat te doen! vrijdag moeten ze weer terug!