@vinnies fijn dat alles goed was! wat grappig dat jij je trouwjurk ook gaat verkopen, hoop wel dat de biedingen bij mij wat hoger zullen zijn haha. wat vreselijk van de vliegtuigcrash, hoop niet da er doden zijn gevallen.
Ik heb een ziek, spugend kind op schoot, al meerdere dagen, maar lees wel met jullie mee! Alleen op iedereen reageren lukt niet met één hand haha.
Wij kregen ook 14 mappen vol met kaartjes mee Gelukkig had ik me van te voren ook al georiënteerd. Dus hoefde ik alleen maar naar die te zoeken en kijken welke in het echt het leukst was
haha het eerste boek dat ik net pakte, het 8ste kaartje, ik dacht, wow dit is hem, toch maar ff verder kijken, maar toch.....
ooooh nathalie, wat een leuk kaartje die heb ik ook gezien!heel schattig, bij ons wordt het ook die of zoiets (zijn meerdere die daarop lijken )
Klopt zijn meerdere van die! Wij wilde eerst een blauwe met een bruine beer voorop (blauwe binnenkant), maar ik vond hem vrij onduidelijk als daar de tekst op zou komen
Ook hier weer een jochie dat vanacht heeft gespuugd Waarschijnlijk niet echt ziek, maar het is meteen weer zorgen maken Even met mannetje overlegd, en het worden oranje letters, vond ie wel lekker eigenwijs Vond het niets voor hem, hij kiest vaak voor veilig. Vandaag gesprek gehad met clustermanager, en ik ga voor 33 % de ziektewet in. Ben weer net als mijn vorige zwangerschap erg moe, en ga nu 2 middagen minder werken. Wel een heerlijk vooruitzicht. Kan ik weer een beetje bijtanken. Tjee die vliegtuigcrash, hoorde het op de radio... @ Nathalie, wat een mooi kaartje! komt er dan een foto van jullie kindje op?
Marjanne, wij hebben er voor gekozen om daar het plaatje met 2 voetjes te doen Lekker dat je wat minder kunt gaan werken!
Hoor het net ook van het ongeluk! Pffff schrikken! Arme mensen! @Marjanne: Arme Ted! Gaat het alweer wat beter of blijft hij spugen?
@Vinnies: Wat leuk, zon voorlichtingsavond. Dat hebben we hier volgens mij niet @Gabester: Mooi buikje hoor! @Mandy: Tsja, zonder ons zijn ze nergens Wij ook niet zonder hun, ofja ik niet zonder hem in ieder geval @Nikita: Wat sneu, beterschap met je zoontje! @Mac: Meestal zie je na een paar bladzijdes al of het je stijl wel of niet is, dan gaat het best snel @Nathalie: Leuk kaartje, die hadden wij ook in gedachten als we een jochie zouden krijgen! @Marjanne: Wat zielig, hopelijk wordt hij niet echt ziek. Wat lekker dat je nu bij kunt tanken! Ik ben ondertussen het nieuws aan het volgen, bah al die lichamen onder die witte lakens, het verdriet van de familie op Schiphol
Ja vind het zelf ook erg lekker. Bij Ted vond ik het moeilijk om daar mijn grens in aan te geven. Wilde vooral "stoer" zwanger zijn, helaas was dat niet zo. Ik kwam erachter toen ik met mijn auto tegen een andere auto botste, dat ik toch echt "op" was... Dat wilde ik deze zwangerschap voor zijn. (vond dat wel verstandig )
Ja was vanacht maar 1 keer spugen... Hij werd wakker van een nachtmerrie en moest erg hoesten. Heb het idee dat er "slijm" dwars zat Hij sliep alweer in en werd wakker om boertjes te laten en dus ook spugen... Daarna heeft hij weer lekker geslapen en vandaag gelukkig verder nog geen last. Hopelijk blijft dat zo. Wat kan je je toch zorgen maken hè... @ Bab, daar weet jij alles van, loop ik al te "piepen" omdat mijn jochie een keer spuugt...
Marjanne: verstandig meid. Fijn dat je minder kan/gaat werken. nathalie: leuk kaartje hoor Mac: oehhh dat is wel heel snel