Wij moeten dalijk de mappen met geboortekaartjes terug brengen, dan gelijk een proefdruk opvragen. Ben benieuwd...
ahhhh voor 1 van de kaartjes die ik heb aangezocht kan ik geen proefexemplaar aanvragen bij geboortekaartjes.nl omdat ie er niet tussen staat en je er maar 3 mag haha... weet iemand waar je dat nog meer gratis kunt aanvragen?
Nee heb nog geen voedings kussen geprobeerd. Heb wel andere kussens als dat niet helpt ga ik een voedings kussen proberen. Wat erg van die vliegtuig crash heb het nu op tv aanstaan.
Buddy: je kan ook op deze website kijken: http://www.multicopy.nl/kaarten/default.asp voor proefexemplaren
ja he het lijkt wel of er de laatste tijd steeds meer vliegtuigcrashes gebeuren, of ligt dat aan mij? @ smiley ik weet niet precies hoe de kleine ligt, maar ik voel steeds twee uitstulpende bobbels, 1 heel laag, de ander rechts in het midden van m'n buik, en schop/sla bewegingen heel hoog en links onder. Dus afhankelijk van welke bobbel het hoofd is Ik ga het vrijdag eens aan de vk vragen.
Ik denk dan dat je kleine ook in een stuit ligt. Want de aanrakingen met het handje zijn niet zo hard zeg maar als een schopje. Want als mijn kleine mij schopt dan voelt het harder aan dan wanneer zij bijv. met d'r handjes aan me zit. Bij mij voel ik haar billetjes links, en als ze draait dan zie je vanaf de buitenkant echt een balletje Dus misschien kan je een beetje onderscheid maken met de aanrakingen/schopjes.
de echte proefdruk via de drukker maar een proefexemplaar via internet.... kan ik de 4 kaartjes nog is goed vergelijken...
Ik vind het knap dat jullie kunnen onderscheiden wat wat is Ik ga zo eens vragen aan mijn vk hoe hij ligt Mac, dat is wel slim!
Ik sta niet heel graag op 'n foto maar oma moet natuurlijk met kleindochter op de foto (in mijn album)
Hey meiden, kom even vlug mijn gezicht laten zien.. maar ben ook meteen weer weg.. wat is het druk op mijn werk! pfff... ben er bijna door heen Godzijdank. Vanavond kom ik hopelijk even langs om bij te kletsen. Aicha: Gefeliciteerd met je kleindochter meid! Mash'Allah wat een prachtige meid Geniet er van