hier minimagnums gekocht, en tompouzen, en chocoeitjes 2 zakker en ben en jerrys ijs ow heb sinds twee weken weer vreetbui!
Oooh magnums lekker man maar helaas hebben wij die niet. Zijn net even chinees wezen halen hadden geen zin te koken hahah ik zit nu echt helemaal volgepropt hahaha. Ga zo lekker yoghurt met vruchtenhagel eten ook lekker! @Gabster mooie banner lekker crea hoor Ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie mag ik nu nog op mijn buik slapen? Ik probeerde gisteren op mijn zij te gaan slapen maar het lukte me niet ik kon geen fijne houding vinden omdat ik een echt buik-inslaper ben...Maar ik d8 ergens gelezen te hebben dat het dus niet meer mocht vanaf bepaald aantal weken..
ow erg ben ik he, al dat lekkers..... over het buikslapen, ik kan niet eens meer op mn buik liggen, dat ligt vreselijk, en de kleine begint ook gelijk te protesteren, dus daaruit maak ik op dat ik dat niet meer moet doen! en tja of het mag of niet? geen idee
Ik durf het niet te zeggen Aaliyah. Meiden ik ga het vieze weer in! Even kijken bij het peerd. Fijne avond! xx
volgens mij is het idd niet goed om nu nog op je buik te slapen.... heb het van de week nog ergens gelezen. Bij mij ligt het niet meer lekker.... ben ook een echte buikslaper, maar dat lukt nu niet meer hoor....
enne...hou eens op over dat ijs! krijg er trek in haha, maar heb net patat op... dus laat ik me sterk houden!
Aaliyah: ik durf het ook niet te zeggen. Ik zelf kan niet eens meer op mijn buik liggen, de kleine protesteert ook meteen Veel pleizer nathalie..
bedankt voor jullie reacties! ben gelijk even lid geworden van de juni hyves ! leuk! Ipv kuidebokibi mag je ook Laura zeggen hoor En ja is wel heavy ineens alleenstaand. Maar had eigenlijk geen andere keus dan doen wat het beste was voor mijzelf en de kleine. Er was geen vertrouwen meer door allemaal leugens van vaders kant. En we kenden elkaar ook nog niet zo lang toen ik onverwacht zwanger werd. Dus ja dan ga je voor iets vechten, wat helaas dus niet gelukt is. En hij was niet wie hij zich voor deed te zijn. Dus ik denk, straks als alles rustig is, en dit mannetje er is, dat het er beter uit zal zien voor ons 2tjes, dan met de vader zeg maar.
Ja ik vind het ook lastig maar ik doe het ook gewoon niet hoor. Maar ik had ook gewoon pijn aan mijn zij ik kon niet in slaap komen dus nu maar kussens enzo leggen waar ik last heb. Ja mijn buik lijkt stil te staan kwa groei ik maak zaterdag weer ff en foto,maar heel veel zeggen ook tegen me van nou je voor je zwschapsduur heb je best een kleine buik
ja haha bij mij ook, maar nu heb ik ook zin in friet speciaal haha! mn mannetje heeft ook bijna alle boeken al doorgespit, wel aardig dezelfde smaak! fijn
Woon in zuidholland, leidschendam. Doe mijn best op positief te blijven, je moet wat he! En heb gelukkig lieve ouders, vrienden en familie die 100% achter mij staan, en dat helpt enorm! lekker trouwens ijs... heb ook net een heerlijk patatje op! maar geen ijs in huis dus hou het maar bij de gedachte
haha, wij hebben net gegeten maar mijn maag knort weer schaam schaam schaam.. Dus ff snoepen.. @kuide: vervelend joh meid. Sterkte ermee. En het komt vast wel goed als alleenstaande mama. Krijg je wel hulp van je familie/vrienden?
waarom niet? ik slaap ook nog steeds op me buik en dan 1 been recht andere been opgetrokken en dan handen onder me hoofd en op me buik en slaap nog steeds heerlijk ondanks die mega buik je mag op je buik slapen tot het voor je zelf niet meer lekker ligt
@Kuide dan woon je niet ver bij mij vandaan leuk! Sterkte trouwens met je hele situatie lijkt me niet makkelijk om er zo mee om te gaan. OOOh friet speciaal lekker....tis dat ik zo vol zit maar anders hihih...