ja heb buik fotos maar ze zijn te groot om te plaatsen was net met mijn album aan het rommelen.. ff foto's kleiner maken! De baby kamer is al helemaal klaar hier in mijn vaders huis en zijn kastje hangt al aardig vol met kleertjes, kan t niet laten om elke keer als ik wat zie het mee te nemen! Heb ook veel gekregen van mijn familie ( heb 2 neefjes van 3 jaar en 9 maanden dus mag veel van hun spulletjes lenen)
Ja ik d8 dat het niet goed voor je kindje was ofzo ik had iets gelezen over sneller een miskraam? Maar je slaapt gewoon precies hetzelfde als ik alleen heb ik 1 hand onder mn hoofd en die andere naast mn lichaam..
wat leuk dat je het kamertje al helemaal klaar is! ondanks dat je pas 2 weken alleen bent! heb je snel gedaan! en wat leuk ook al zoveel kleertjes en fijn dat je zoveel hulp krijgt van fam en vrienden! ben benieuwd naar je buikfotos.
WOOW wat is er veel gekletst gister en vandaag Reageer even kort hoor: @Aichaaa, gefeliciteerd met je kleindochter Dimana! Wat is ze mooi en jij ziet er ook nog lekker jong uit zeg 8) @Marb, kan je geen succes meer wensen voor je training, maar weet zeker dat het super is gegaan @Mac, ga Weleda gebruiken voor de kleine, omdat ik het heel belangrijk vindt dat verzorgingsproducten op natuurlijke basis zijn en geen synthetische ingredienten bevatten, omdat het babyhuidje al zo teer is en niet goed de slechte stoffen kan filteren/tegen houden. @Kuide, welkom en gefeliciteerd met je mannetje in je buik Knap dat je idd zo omgaat met je gebroken relatie...is zo heftig als iemand niet is wie jij denkt dat hij is! Zo te lezen heb je voldoende lieve mensen/familie om je heen...wees er maar zuinig op Heb ook weer goede VK berichten gelezen dus gelukkig goed nieuws allemaal vandaag hier op de site ...is op TV helaas wel anders zo erg die crash. xx Anna
hoi Smiley je mag gewoon blijven hoor, zo bedoelde ik het niet Slecht he al dat gesnoep. Bij ons op het werk was vandaag nog een stukje vlaai over, en dat mocht ik natuurlijk hebben. Jammie. Laura, dan is het maar beter zo. En wel zo fijn dat je andere lieve mensen om je heen hebt die je wel kan vertrouwen! Op je buik slapen: ik word meteen geschopt, het mag niet van m'n zoon
Heb tijdens mijn vorige zwangerschap tot 39 weken op mijn buik geslapen, de laatste 3 nachten werd het lastig Zolang er geen protestacties zijn, is het geen probleem. (gelukkig maar)
buik fotos en echo staan erop! fotos zijn niet zo duidelijk, met me foon gemaakt binnenkort even met digitale cam een goeie foto maken! Ik slaap ook nog wel op mijn buik.. soms word ik wakker geschopt, en soms mag t van meneer!
Oja, Laura natuurlijk van harte welkom! Pfoe, wat een tijd heb je achter de rug. Heerlijk dat je bij je vader terecht kan @ Chocola, dit kindje in mijn buik is niet zo dol op chocola. Dat kan ik makkelijk laten staan. En vanavond ook lekker patat gegeten!
@aicha mooie foto's hoor! @verzorgingsproducten doen wij van zwitsal. kruidvat prikt echt in de ogen de shampoo dan mijn dochter vind die vreselijk. @kuidebokidi welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. wat vervelend voor je dat je weer alleenstaand bent, lijkt me erg zwaar. @nathalie mocht je de eitjes niet willen dan houd ik me aanbevolen haha. @gabester mooie banner!
@Kuide mooie buik heb jij hoor Thnx meiden voor jullie antwoorden nu ben ik weer een beetje gerustgesteld.
wauw stelletje vreetzakken hier! haha helaas behoor ik daar ook toe, ik hb zin in popcorn! lekkere zoute uit de magnetron. @aaliyah ik had gehoord dat het onprettig kan zijn voor je kind maar dat het niet schadelijk is ofzo.
ik ga zo nog ff koffie drinken met een overheerlijke tompouche erbij en dan lekker mn bedje in! tv kijken. morgen weer vroeg op, moet werken van 7 tot 11. en heb nu al last van mn bekken, dus wordt hevy! fijne avond nog kus