ik ga lekker met een zak chips op de bank zitten en tv kijken. Fijne avond allemaal. Dames met afspraken: succes/veel plezier morgen
zo ik heb een heerlijke merci op! ik heb vanmiddag fysio gehad maar nu heb ik echt pijn! ik kan haast niet lopen ik heb pijn aan de rechterkant van mijn bekken. ik kan ook niet op mijn rechterbeen staan of steunen. ben benieuwd of het minder wordt want ik moet morgenochtend om half 8 werken.
@Mandy sterkte meid, lijkt me niet lekker die pijn. Mijn rug doet weer pijn omdat ik weer veel te zware mensen heb geholpen op mn werk Ik ga ook zo lekker tv kijken nog even douchen. Ben moe en moet morgen weer van 7 tot half 4 werken. Fijne aaf iedereen
ojee dat klinkt alsof er een paar dames op tijd hun nestje in mogen! Lekker slapen dan gaat het misschien morgen weer wat beter! ik ga nog even lekker lezen in bed, tot morgen.
Hey meiden... nou heb lekker weinig gedaan vandaag! Alleen even boodschappen...moesten wel terug naar huis omdat mn geld nog in mn zwemtas zat Maar goed... Het snot komt overal vandaan...dus dat is een goed teken...dan hoop ik dat ik er morgen vanaf ben! Ik HAAAAAAAAT verkouden zijn! Moet ook heel de dag al weer overal om huilen...zelf bijna in de supermarkt...omdat er geen andijvie was Echt te erg hoor...ben van mezelf al een jankerd...en nu helemaal al! Ik heb trouwens ook echt geen idee hoe de baby ligt hoor...ik denk nog steeds dwars...maar de afgelopen dagen voel ik m ook wel eens heel erg laag liggen... enne...smiley...je bent niet de enige hoor...hier zie ik al 3 weken mn buik heen en weer gaan geloof ik...en het is echt niet prettig dat geschop...niet altijd iig... Ben benieuwd of ze volgende week tijdens de 3d echo kunnen kijken hoeveel hij nu voorloopt...omdat ie bij de vk nog steeds zo groot was...zij konden trouwens wel voelen hoe hij ligt...maar ik heb geen idee wat ik moet voelen (voel me een beetje slechte mama nu... ) Aichaa...wat een leuke foto zeg! zit ze nog steeds aan dat infuusje? 10 things I hate about you is net begonnen...echt zo'n leuke film!
Hoi meiden, Kwam even vertellen dat alles bij de gyn weer goed was. Zwangerschap volgens het boekje Krijg ontzettend veel trek in patat door jullie! hahaha Heb ook een vraagje, Wilde in eerste instantie geen bv gaan geven, ook ivm medicijnen. Maar nu blijkt het toch te mogen en gyn heeft haar best gedaan om me over te halen het te proberen... Ik ga me er maar eens in verdiepen en wil van jullie wel eens horen wat jullie ervaringen zijn en wat nu de bedoeling is. *nu ook terug op de bank 10 things i hate about you kijken*
vinnies, fijn dat alles goed was bij de vk! voorlichtingsavond altijd handig. mooie buik, Gabester... en gave banner heb je geknutseld.. wordt het ook een Charlie? Mac, al een kaartje gevonden? leest verder 4 dus... leuk. 4e kaartje misschien op naam van je vriend aanvragen over een weekje ofzo? anders mag je ook wel mijn naam en adres gebruiken, en stuur ik het naar jou toe.... Mandy, voortaan laat je je man maar schuiven met de meubels! Nikita, hoe is het met Jari? al een beetje beter? Marjanne, goed dat je minder mag gaan werken... Nu al een trotse oma Aichaaa, lief hoor @ verzorgingsproducten... hier Hema... vind het lekker ruiken. helaas zijn de flesjes nu paars ipv wit... waar je je maar druk om kunt maken Kuide....weet het niet meer... WELKOM en nog gefeliciteerd met je zwangerschap Nathalie... eitjes allemaal al op? @ ijsjes... hier was het een snickerijsje aaliyah; buik slapen mag gewoon hoor... zal na verloop van tijd alleen voor jezelf niet meer prettig zijn. op je rug slapen raden ze af. sarah, bah verkouden... dan maar lekker snotteren met de film.. zo, bijgelezen... was weer heel wat. Bij de vk was het allemaal goed. vanaf nu om de 3 weken op controle. worden nog 2 echo's gemaakt, een groeiecho en een liggingsecho, laatste omdat baby nu nog in stuit ligt... 1e zal met 32 weken zijn, 2e ,met 36. Baarmoeder groeit volgens schema, 3 vingers boven de navel.
Nou ik ga ook naar bed hoor.. Heb nog even snel een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.. een andere dan jullie van me gewend zijn! Slaap lekker allemaal
Hihi,nou ik zou ook huilen als er geen andijvie meer was hooor Ja,ze is lekker naar huis dus geen infuus meer!
Heerlijk dat alles goed was, en als het niet schadelijk is moet je doen wat voor jou fijn voelt. (en even uitzoeken of de medicatie echt niet kwaad kan)