Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Mooie buik!

En slaap lekker!

2. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Slaap lekker allemaal!

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Aaliyah: super dat jullie zo’n goede echo hebben gehad. En prachtige foto’s zeg! Wij gaan morgen en moet eerlijk toegeven dat ik best zenuwachtig ben… vooral ook omdat mijn ouders mee gaan.

@Rianne: was je foto’s even aan het bekijken en jeetje wat heb je al een mooie buik zeg.

@maayke: gefeliciteerd nog met je zwangerschap en welkom hier!

@Vinnies: inderdaad leuk zo’n voorlichtingsavond. Ik ga binnenkort naar een voorlichting van het bevalcentrum waar ik hoop te kunnen bevallen. Ben erg benieuwd.

@Smiley: jij ook wat een mooi buikje! Krijg al helemaal zin in 7 maart waar we de buikjes van een aantal dames hier live kunnen zien.

@mama1987: mooi kaartje! Ik zou het zelf ook uitgezocht kunnen hebben.

@Gabester: jij ook mooie buik! Het gaat echt hard groeien bij iedereen nu zeg!

@Nikita: beterschap met je kleintje..

@Marjanne: verstandig inderdaad om wat minder te gaan werken. Ik vind het ook zo moeilijk om een grens aan te geven. Dinsdag heb ik bijna 10 uurtjes gewerkt.. weet dat ik nu bijna aan het eind van mijn latijn ben.. drukke dagen voor de boeg.. moet maar zoveel mogelijk gaan slapen.

@kuidebokibi: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom natuurlijk! Je gaat er sterk mee om zeg dat je niet meer samen met de vader van je kleintje bent.. maar je hebt helemaal gelijk hoor.. als het zo problematisch is dan kun je maar beter zonder hem verder.

@buikslapen: ik was ook een fanatieke buikslaper, sterker nog… als ik niet op mijn buik sliep kon ik niet slapen.. nu kan ik op geen manier meer op mijn buik liggen.. en lig nu heerlijk op mijn zij met een voedingskussen. was voor mij dus vooral een kwesite van wennen.

haha heb zo om jullie conversatie moeten lachen :)

@vliegtuigcrash: vanuit mijn kantoor kan ik alle landende en opstijgende vliegtuigen zien (als de banen aan onze kant open zijn natuurlijk) en vanochtend zagen we een grote grijze wolk boven de stad verschijnen heel vaag want was ook weer snel weg. Waarschijnlijk de crash dus.. wel bizar hoor… vreemd genoeg waren de Amsterdammers allemaal zo rustig er over.. net alsof men blij was dat het vliegtuig ‘maar gewoon’ in een weiland terecht gekomen is… en niet op een woonwijk.. had ook zomaar gekund namelijk..

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen meiden
    hier echt een vreselijk nacht gehad! ik werd steeds wakker van de pijn in mijn bekken en moest dan weer op mijn andere zij gaan liggen maar o dat omdraaien deed zo'n pijn! het uit bed stappen ging redelijk, ik ga zo ook naar mijn werk en kijk wel hoe lang ik het vol hou.
    fijne dag allemaal!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Laura, jeetje echt knap dat je nog zo positief bent!

Mandy, sterkte op je werk vandaag en als het niet gaat lekker naar huis gaan.

Heb net mijn ontbijt op, maar door jullie praatjes van gisteravond heb ik alweer honger hahaha. Maar ik ga gezond doen heb ik besloten. Sinds deze week ga ik ook weer fietsen naar mijn werk, heerlijk!

Marloes, eitjes zijn nog niet op (vanmorgen zag ik ze weer en snel de kast dicht gedaan hahaha). Gisteren vanuit stal nog even langs de AH om yoghurt te halen en gelijk een zak spekjes gehaald, dus die zijn eerst aan de beurt :D

6. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Hoe gaat het met jullie?
    :idea: Buikslapen...oohh wat mis ik dat! Zodra ik ook maar een beetje op mn buik lig word er flink geprotesteerd haha...
    @ Laura, Je moet inderdaad voor de beste situatie kiezen voor jou en je kindje...is wel zwaar, maar beter zo dan dat je nog ongelukkiger word! Wel knap van je hoor!
    @ Mandy, denk goed om je zelf hoor! Goed rust houden als je zoveel last hebt!
    @Rianne, mooie buik hoor!

Nou ik ga weer even naar mijn meisje toe, even samen spelen :D
    xx minnie

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inderdaad mooie foto Rianne! heb jij nou serieus nog je eigen broeken aan?

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Zag dat er weer een nieuwe mama bij is gekomen.
    Welkom en balen dat je weer alleen bent, maar als het beter is komt het jullie alleen maar ten goede.
    Zag dat ik niet in de agenda sta maar ik moet zo ook weer naar de verloskundige.
    Vannacht geen last van mijn rug gehad, had er ook een kruik op dus misschien heeft dat geholpen.
    Wat lekker eten etc betreft.
    Als ik eenmaal begin hou ik niet meer op en ik moet er echt wel op gaan letten, want het zit er zo aan.
    De verwarming doet het weer is niet morgen komt er iemand voor, dus ga als ik terug ben er wel ff mee aan de gang.
    Iedereen veel plezier bij de afspraken.

9. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Marjanne fijn dat je wat minder kan gaan werken, en hoop dat je zoontje niet ziek is geworden! Zo zielig die zieke kleintjes.
    @mama1987 nee ze doen het niet overal zo een voorlichtingsavond, deze werd gegeven door een verloskundige die met pensioen is maar het zo leuk vind om toch nog wat te doen. Er stond ook een pot op tafel waarin je als je wilde wat geld kon doen want ze steunen een project voor zwangere vrouwen in Mali. Het geld voor je 20 weken echo op dvd gaat ook in die pot. Wel goed vind ik.
    @Mac kan je niet onder de naam van je man nog een keer aanvragen?
    @Aichaaaa wat een mooie kleindochter heb je, leuke foto`s!
    @kuidebokibi welkom! Je woont vlak bij ik woon in zoetermeer.
    @Smiley24 ik voel wel waar de baby ligt al hij/zij slaapt dat is bij mij altijd rechtsonderin en dan voel ik trapjes linksonderin en als ie begint te bewegen dan weet ik niet meer waar alles zit.
    @Nathalie3004 ahhh lekker eitjes!
    @gabester mooie banner hoor.
    @Aaliyah ik ben ook een buikslapen maar nu lukt het niet meer. Als t lukt mag t volgens mij wel. En over stilstaan van je buik ik denk dat soms ook maar ik meet nu steeds met een centimeter en dan ben ik toch steeds weer wat gegroeid.En je buik met 20 weken en 3 dagen in je album vind ik niet klein hoor gewoon mooi.
    @jolan en basmalah veel plezier vandaag.
    @Sarah84 ik haat verkouden zijn ook! En ik huil nu ook veel meer sinds ik verkouden ben mischien is er een link. Vind mezelf soms zo zielig hihi.
    @stephanie24 mooi dat alles goed was bij de vk. En ik heb geen ervaring met borstvoeding. Mischien hebben ze bij jou in de buurt een voorlichting ofzo?
    @marloes80 mooi dat alles goed was bij de vk. En al bijna 27weken! Spannend nog 2 echo`s. Ik mag er ook nog 1tje met 32 weken.
    @Rianne1984 mooie buik!
    @mandy1 kunnen ze niet wat voor je doen, want steeds zoveel pijn hoort niet toch. Sterkte op je werk.

Gisteren ben ik even op het reisburo geweest. Wij zijn 10 oktober getrouwd en hebben toen voor een aardig bedrag reischeques gehad van Arke en die willen we gaan opmaken. Ik wilde een stedentrip maken maar mijn man had een aanbieding gezien naar Jamaica. En hij is zo enthousiast. Ik ook wel maar ik ben een beetje bang dat het niet verstandig is zolang (10 uur) vliegen en ik heb geen idee hoe het daar is.
    Wat zouden jullie doen?

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    tam tam ook veel plezier bij de verloskundige!

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sorry meiden ik doe even heel erg ego:

Ik ben aan het wachten op het kamertje, zoooo spannend!

Groetjes

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    poeh... 10 uur vliegen.. jeetje.. ik zou dat nu niet meer willen doen denk ik.
    En wat Jamaica betreft, nog nooit geweest dus geen ook hoe het daar is!

Mijn nacht was K*t :S werd om het uur wakker van harde buiken.. ben bang dat dat door de stress komt. de vader van mijn kindje gaat voor de omgangsregeling naar zijn advocaat, ipv dat we er samen uit komen zoals hij wenste! Dus ben beetje pissig en gestressed omdat ik ook een advocaat moet gaan regelen en ik heb daar allemaal zo geen behoefte aan!

Ook heeft hij zijn deel van de erkenning getekend, als ik mijn deel nu teken wordt de erkenning ongedaan gemaakt. Dan krijgt dit mannetje dus geen alimentatie, en heeft dit mannetje geen vader. Ook heeft mijn ex dan geen recht op omgang, en ik heb dan geen informatie plicht naar hem toe.

Ik weet echt niet meer waar ik goed aan doe :S

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen! Tussen alle drukte door kan ik het niet laten om hier even te komen spieken/klagen :oops:

Training gisteren ging best goed. Niet geweldig en ik was veel te vroeg klaar (vonden ze niet erg en ik ook niet). Maar goed, ik heb m'n vuurdoop gehad. Komende woensdag moet ik weer.
    Mijn route kwam langs schiphol trouwens. Echt 1 grote chaos was het daar! Allemaal politie, ambulance etc. En een gi-gan-ti-sche file natuurlijk. Ik snapte er al niks van, zo midden op de dag zo'n grote file. Hoorde ik later het nieuws, echt bizar.

Gisteravond nog staan schilderen/schoonmaken in het nieuwe huis. Ben er wel moe van en ik mag ook niet meer helpen van m'n man nu :p Hij is vanochtend om 4.30 (!) uur weggegaan. Hij kon niet meer slapen en dacht: dan kan ik net zo goed gaan schilderen. Mafkees :p

Heb trouwens een waardeloze nacht achter de rug (alweer... :( ). Heel erg benauwd vannacht, dokter denkt dat ik een beginnende longontsteking heb! :confused: Tel daarbij 2 keer overgeven en erge pijn in m'n bekken op en jullie kunnen wel raden dat slapen niet zo best ging. Had trouwens gisteren een soort menstruatie-pijn. Neem aan dat het m'n baarmoeder is die groeit/oprekt? Hebben jullie dat ook (gehad)?

Nou, vadaag gelukkig een rustig dagje (nou ja, behalve inpakken enzo). Alleen vanmiddag even naar een vriendin die een stapel babykleertjes heeft! :D

Zo, dat was mijn klaag-uurtje voor vandaag... :oops: Sorry hoor...!

@ Meris: wauw, het kamertje! Spannend! Enjoy ;)

@ Vinnies: in december/januari ben ik naar Bali geweest en ik weet wel dat ik het vreselijk vond. Of het verstandig is kan ik niks over zeggen (volgens mij kan het best namelijk) maar ik vond de heenreis zo afschuwelijk dat ik 3 dagen voor de terugreis al er tegenaan zat te hikken... Wel leuk trouwens, een reisje maken! Maar ik zou lekker naar Rome gaan ofzo :p (zo, ik dring mijn mening niet op hoor... O:) )

@ meiden met afspraken: geniet ervan! blijft altijd leuk he? :)

Over buikslapen: dat doe ik nog steeds (half). Het kan absoluut geen kwaad, als de baby er last van heeft merk je het vanzelf. Soms mag ik het wel, soms wordt er vreselijk geprotesteerd. Het verschilt bij mij ook erg welk been ik optrek (dus op welke zij ik lig)

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Zo hier redelijk geslapen, vanochtend was de ukkie erg aan het draaien. Zo erg dat ik meteen last van mijn rug kreeg. En gisteravond en maar draaien, duwen, schoppen. Een hele ontdekkingsreis :D

Rianne: mooie buik hoor. Pas je nou echt nog steeds in je oude broeken?

Basmalah: jai k ben ook wel benieuwd naar 7 maart a.s., kunnen we allemaal onze buikjes showen :)

Mandy: jeetje balen joh van de pijn. Doe het iig lekker rustig aan, niks forceren. Sterkte!

Vinnies: wel lekker even op vakantie. Maar ik zou het niet gedurfd hebben. We waren namelijk ook van plan om in maart een weekje naar warm land te gaan. Maar ik durf eerlijk gezegd niet.

Meris: spannend hoor! Veel plezier straks met het in elkaar zetten :)

Dames met afspraken: veel plezier en geniet ervan! ;)

15. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey allemaal

ik heb ook slecht geslapen, allemaal nachtmerries en veel wakker liggen :(

Marloes, ik mag morgen weer naar de vk, om 18.00u. Kun je die erbij zetten?
    Ik ga daarna wel meteen zwemmen dus ik denk pas zaterdag weer een reactie van mij.

Vinnies, wat leuk dat je nog op reis gaat. Ben je een ervaren tropische bestemmingen reiziger?

Want als je nog nooit naar een dergelijke bestemming bent geweest moet je eigenlijk wel wat inentingen halen, en is de kans ook aanwezig dat je ter plaatse van de lokale bacterien diarree krijgt en daar mag je ook niet alles tegen gebruiken als je zwanger bent.

Over de vlucht op zich zou ik me niet zo'n zorgen maken, gewoon wat meer rondjes lopen in het vliegtuig en veel water drinken. Sommige maatschappijen nemen je trouwens al niet meer zomaar mee vanaf 30-32 weken.

Nathalie goed hoor dat je gaat fietsen, dat is mijn voornemen ook maar het komt er steeds niet van. Misschien nu het weer wat mooier weer wordt...

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden die slecht geslapen hebben, :( balen zeg! Hier nog 1 die elk uur wakker was.....

vinnies, lijkt me lekker nog even weg... wij wilden eigenlijk deze vakantie nog gaan, maar toch niet gegaan. moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet erg fijn vond, het idee om in het buitenland te gaan eten en niet te weten of het hygienisch is..... ik weet het... erg overdreven.... Wat betreft het vliegen: ik denk dat dat best kan hoor.

kuide...., jeetje lijkt me ook een moeilijke beslissing..... Sterkte ermee!

Ik ga zo naar de vk, zie jullie vanmiddag wel weer :D

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goh ik zit ff op mijn eigen plek (2 daagjes) en word nu al moe van mijn stagiaire :D

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb wel DTP en Hepatitis A (of was het nou B of C hihi) Die heb ik 2 jaar geleden gehaald voor egypte. En vorig jaar nog een keer de herhaling zodat de hepatitis prik 10 jaar geld.

Ik ga er maar eens een nachtje heel goed over slapen. Als we gaan is het de 19de van maart ben dan 26 weken.

19. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,

sinds gister een logee hier in huis dus weinig tijd om te reageren gehad,
    moet eerlijk zeggen heb ook niet alles bijgelezen, de kleine meid van 3 is er nog steeds gaan we over uurtje weer naar huis brengen,
    @nieuwe aanmeldingen: WELKOM!
    @dames die weekje verder zijn gefeliciteerd he, nog even genieten en hebben onze kleintje in onze armen, ik kijk er nu al heel erg naar uit.

verder gister een voedingskussen opgehaald, zo en het ligt een stuk lekkerder, maar vanavond zeer slecht geslapen, toch een beetje de kleine meid in de gaten houden.

moet eerlijk zeggen voel de kleine flink trappen, echt niet normaal. ben er af en toe zo misselijk van. echt niet leuk maarja.

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vinnies, ik denk ook dat je nog wel even lekker weg kan hoor!

Ik zou ook nog wel een weekend weg willen eigenlijk :D
    Maarja, mijn mannetje is niet zo van vakanties ed. Die is liever lekker thuis bezig :rolleyes:

Deel Deze Pagina