joyce, niet te druk maken over je gewicht hoor, zolang de vk zegt dat de baby goed groeit is het geen probleem als je niet zoveel aankomt. Ik zit nu op +5 maar heb er ook wel wat bijgekregen op m'n kont en borsten, dus 2.5 kg voor baby, baarmoeder, vruchtwater en placenta lijkt me niet te weinig hoor. Gewoon lekker eten waar je zin in hebt. En ontstekingen zoals een blaasontsteking kosten ook veel energie dus echt niet gek als je niet aankomt. heb je al eens monarda van dr vogel of cranberola geprobeerd tegen blaasontsteking? je kunt dat zowel preventief nemen als tijdens de blaasontsteking. kun je bij de tuinen halen of op internet bestellen. sterkte!
sorry ja de suiker was helemaal goed! Hoef nu geloof ik ook niet meer te prikken... heb van de week in een boekje een steun gezien, Pixie, dan kun je de maxi cosi op de fiets mee nemen...
Hallo, daar ben ik ook weer eens.. Heb de afgelopen dagen goed carnaval gevierd Nu weer "back to real life"! Ik hoop zal een beetje teruglezen, hopelijk vergeven jullie het me dat ik niet alles terug lees..? Zijn er nog bijzondere dingen gebeurt?
Doordat ik dus vervelende pijn in mijn liezen heb en dat kan een symptoom zijn van blaasontsteking en omdat ik gisteren zo'n 40 x naar de wc moest. Ik denk dit kan niet goed zijn, en dat gebeurt bij mij dus in 1 keer. Ben er schijnbaar erg gevoelig voor helaas. Dank je Snieke. baby groeit als kool en vorige week op echo was ook een erg bewegelijk kind te zien terwijl ik er zelf steeds minder van merk. En de baarmoeder zit ook al 2 vingers boven de navel. Dus het gaat volgens mij wel goed, maar wordt er zo onzeker van dat ik de beeb nu minder goed voel de laatste 2 weken. Misschien dat die wat meer ruimte heeft gekregen ik moet zeggen dat mijn baarmoeder ook wel flink was gegroeid. Maargoed ik houdt jullie niet langer op. Ik ga zeker weer cranberrysap inslaan. xxx Joyce en ...........
oh goed zeg marloes. waarom moest je curve doen dan ..was uitslag op bloed niet goed dan/.. weet je nog wat voror steun dat was marloes? ik heb namelijk dat beugel ding gezien en ik vind dat ook zo link
Vervelend Jent! Ik was voor mijn zwangerschap ook heel vatbaar. Standaard 1 keer in het jaar had ik blaasontsteking (altijd net voor de zomervakantie)
ik heb bloed moeten prikken een keer inderdaad omdat ik een hoge bmi heb.. maar nog geen curve..alleen als de uitslag niet goed lijkt heb de uitslag nog niet...
ik denk deze Pixie... maar dat is idd ook een soort van beugel http://www.steco.nl/pages/consumer/inde ... =12&pid=20
ze hebben overal weer andere regels... ik heb bv geen extra bloed hoeven te laten prikken... las van de week dat Joanita doorverwezen wordt naar een gyn door de vk, omdat ze het niet zo goed kunnen voelen... overal is het anders
@jent als het niet goed is dan zegt de verloskundige dat wel denk ik. Ik was ook 5 kilo kwijt en ben nu weer op een halve kilo na zo zwaar als dat ik was tijdens mijn eerste afspraak bij de vk met 8 weken. @snieke leuk new castle ben ik ook geweest. Alleen wij hadden in juli geboekt omdat we dachten dat het dan mooi weer was maar we hadden windkracht 8! En we waren met de boot!
Hi, @Jolan, veel succes bij de VK @Basmalah, YAHOOOOO pretecho geniet ervan meid...en snap best dat je beetje zenuwachtig bent @Sarah, en is je verkoudheid al een beetje weg? Vindt verkoudheid ook altijd super irritant. @Stephanie, fijn dat alles goed was bij VK en dat je waarschijnlijk borstvoeding kunt geven Via de kraamzorg kon ik me opgeven voor een speciale borstvoedingscursus, misschien dat dat bij die van jou ook kan! Kan je al je vragen stellen en advies krijgen etc. @Marloes, wel fijn dat je nog een extra echo krijgt of eigenlijk twee Lijkt me wel een geruststellend idee dat ze het zo goed in de gaten houden. @Rianne, wat een mooie buik...en huh je eigen broeken die kon ik al heel snel niet meer aan en ook me laagste heupbroek kon ik met 17 wkn in de kast leggen. Slecht slapen, jeetje wat hebben er veel meiden slecht geslapen hoop niet dat dat zo blijft, anders heeft niemand straks meer fut om te forumnen @Vinnies, het vliegen lijkt me geen probleem. Zelf ben ik heel gevoelig voor eten in andere landen en heb dan heel snel diarree te pakken, voor mij is dat een reden om niet naar dat soort verre en warme landen te gaan, maar als jij er minder gevoelig voor bent, moet het volgens mij geen probleem zijn. @Tamtam, veel succes en plezier bij de VK! @Meris, OOOOH spannend @Kuide..., lijkt me idd lastig om nu zo te beslissen zou beide keuze mogelijkheden goed doorspreken met advocaat en er lekker een paar nachtjes over slapen @Marb, gelukkig is de training goed gegaan Als ik heel druk ben geweest heb ik ook wel eens last van menstruatiepijn, dus denk toch echt dat je het iets rustiger aan moet doen Lekker op je gemakje inpakken vandaag en kleertjes uitzoeken @Pixie, gaaf hoor dat hij het nu ook kan voelen Leuk zeg...kindje erkennen. De procedure stelt niets voor, maar we vonden het beide toch wel speciaal YEAH, carnaval is eindelijk voorbij...dus alles is weer open enzo. Heb net de dokter gebeld en de uitslag van suiker prikken was prima. Nuchter was ie 4.6 en gemiddeld van afgelopen .. weken was ie 5.0. Hoef me dus geen zorgen te maken Ga even wassen en strijken...heb zo'n hekel aan strijken xx Anna
Ik las laatst bij mijn vriendin op haar hyves een blog "nog 6 weken". Zij loopt dus 10 voor op mij en dan merk je toch wel dat het heel hard gaat
@ Anna: hmm... dan idd maar rustiger aan doen... Fijn dat je suiker gewoon goed was. Blijkbaar gewoon een supergoed kindje dat ie al zo groot is Enneh... strijken haat ik ook. Dat doe ik dan ook nooit