Ik ben weer terug van de verloskundige. Bloeddruk was 120/65 was goed. Hartje weer gehoord en gevoelt naar mijn baarmoeder en die was al erg groot als ze voelde zou ze denken aan 26 weken terwijl ik nog maar 22 weken ben Zijn er meer meiden die dat hebben. Heb ook wat gevraagd over mijn gewicht. Ben nu 11 kilo aangekomen. Ga nu de volgende keer suiker prikken en verder moest ik het in de gaten houden en niet teveel ongezond eten, maar dat doe ik voor mijn gevoel ook niet.
Eerder strijkte ik alles, maar nu ik zwanger ben, heb ik nog niet 1 keer gestreken echt heel erg. Ga vanmiddag ook maar eens vol goede moed beginnen.....hihi
Mijn moeder vind strijken leuk! HAHAHA Dus soms strijkt ze weleens voor me. Ik zelf doe het 1x per week maar heb nooit zoveel.
Een paar maanden geleden spaarde ik al het strijkwerk ook op tot ik het wilde aantrekken, maar merk dat 1x per week 30 minuten strijken een stuk minder irritant is als 1x in de drie maanden 3 uur strijken :x Dames die niet strijken...hoe doe je dat dan met spijkerbroeken, want bij mij blijft er toch altijd wat vouwen inzitten als ik het direct uit de droger netjes opvouw (en neerleg in de strijkkast ). @Tamtam, de vorige keer dat VK voelde was op de beurs en toen lag BM ruim twee vingers boven navel en dat vondt ze toen wel erg hoog voor 24 wkn en 3 dgn. Ook ik ben al 10 kg aangekomen, maar afgelopen maandag bloed geprikt en dat zag er toch goed uit. Waarschijnlijk reageert de een toch heel anders dan de ander op de zwangerschap qua aankomen Oh ja...ik zou gaan strijken Heb er al wel een wasje inzitten en twee kamers + de overloop gestofzuigd nu nog de ander slaapkamers en de badkamer...pfff ben nu al moe xx Anna
niet in de droger doen helpt... meteen als de wasmachine klaar is, kleren eruit, en heel netjes ophangen. Overhemden bv nat ophangen op een hanger, knoopjes dicht, kraag netjes doen en even glad strijken... hier is de keuken nu schoon... zou nu de woonkamer gaan doen... kan beter beeldscherm uitzetten, dan ben ik zo klaar
Spijkerbroeken hang ik na het wassen gelijk op (soms doe ik ze wel in de droger). Meestal strijk ik hem de volgende ochtend dus nooit last van vouwen.
hoi hoi, net bij de vk geweest. bloeddruk was 120/60, dus mooi. Ik was 3 kilo aangekomen..... dus nu in totaal 6 kg......Was in principe gewoon goed, maar vind het zelf erg veel. Mn baarmoeder ligt ook hoog(net als tam tam), op de lijst staat 3nv, dus denk dat dat betekent 3 vingers boven de navel. Ze zei ook dat ik erg hoog droeg, dat de baarmoeder erg hoog zat. Maar dat uit de echo bleek dat de metingen goed waren dus niet verwacht dat hte kindje ook groter is. Ze zei: de één draagt laag en jij draagt hoog..... Ze kon nog niet voelen hoe de kleine lag, dat doet ze de volgende keer. Hartje gehoord en die was ook goed.
nou ik vond gewoon 3kg in 1 maand veel....... Hoop niet dat doorzet voor de rest van de maanden haha.
Tja uiteindelijk valt het nog mee toch! Ik was 2 weken geleden ook 5 kilo aangekomen in totaal en nu zit ik op 8,5. Dus ook 3,5 in een maand tijd Edit, even cijfers aangepast
Jeetje, zou dat wel kloppen. Ik heb op de hyves van een vriendin gekeken en daar staat dat ik 5 kilo was aangekomen in 22 weken. Ben nu ruim 24 weken en zit op 8,5. Zou dus 3,5 kilo in 2 weken tijd zijn
als de kleine maar goed groeit, dat is het belangrijkste! over de overtollige kilo's moeten we ons pas na afloop zorgen gaan maken dan mogen we weer lekker naar de sportschool en sonja bakkeren hahaha
@Vinnies...lijkt me wel gaaf hoor...Jamaica! Maar het ligt er denk ik een beetje aan wanneer je wil gaan...ik zou niet gaan als je al ver in je zwangerschap bent...maar je kan altijd overleggen met je vk... @Snieke...als ik hier tegen mn vriendje (nog even) aan ga liggen gaat ie juist tekeer als een gek! Heb ook echt geen oog dicht gedaan vannacht! heb het elk uur zien worden geloof ik... @Jent...ik was ook erg veel afgevallen...ook door dat virus...maar nu zit ik net iets boven mn startgewicht...althans...dat denk ik..ik zou me morgenochtend eens wegen...vorige week bij de vk zat ik er nog 1 kilo onder...dus daarom denk ik dat! (ik snoep veel te veel... ) @Anna...er is alweer 1 neusgat open! dus dat scheelt! en geen keelpijn meer! Voel me gelijk ook wat minder brak! En w en wat fijn dat je suiker gewoon in orde was...hoef je je daar iig geen zorgen meer over te maken! Het heerst wel hier heh...slecht slapen! we voelen elkaar goed aan allemaal
goedemiddag dames, hier vanmorgen gewerkt, was best zwaar omdat ik dus al last van mn bekken had gister en vanmorgen, nu maar rustig aan doen dus. net ff de geboorte kaartjesbeoken omgeruild voor andere. en de vk gebeld ivm mn dorst. nu moet ik morgen 8 uur nuchter glucose prikken en om 10 uur 2 uur na het ontbijt! ben benieuwd! zo nu ff bijlezen xxx
Balen dat jullie zo slecht slapen zeg! Ik heb gelukkig nog nergens last van. Nou, zit ik hier net te vertellen over die kilo's. Staat er een klasgenoot van mijn stagiaire aan de balie. Zegt mijn stagiaire ineens "ja zij is ook zwanger, 18 weken". Ik heb ff goed gekeken, maar weet niet waar dat kind verstopt zit hoor