Hoi allemaal, ben ik ook weer....Heb even tijd nodig gehad en alleen gelezen niet gereageerd. Doe ik nu weer! Nieuwe mama's welkom en klets ze! Aicha, proficiat en wat een schatje..... Aaliyha: leuk he zo'n echo waarbij je je beebje zo goed ziet. Mooie foto's trouwens Smiley, hihi "shopaholic met baby" net het boek uit! Luieremmer; ik ken de sangenic van het werk, heb hem ook thuis. Vergis je niet als die zak er 'savonds uit moet stinkt het echt wel! Heb nu gewoon een goedkope pedaalemmer buiten staan en gooi ze daar in na het verschonen. Jolan; fijn dat je rug beter voelt, houden zo! Hopelijk voelen alle kleintjes zich vandaag wat beter, hier ook al een aantal nachten hoesten en slijm opgeven bij de jongste...... Ik heb al veel mooie kaartjes en teksten voorbij zien komen, wij zijn daar nog niet echt mee bezig....Zal mannetje eens aansporen voor de naam (hij kiest er 5 en ik kies daar de naam uit; hij is wat kieskeuriger) Zo ben nu bij pagina 1309 dus ik mag nog ff lezen.... Maar ga eerst even iets eten (vergeet hier helemaal de tijd). Tot strax....
jeetje wat vervelend ineens zeg, en zeker een moeilijke beslissing... sterkte ermee, en probeer niet te veel stressen al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan kus
volgens mij bedoelde pixie curves ipv cursus! edit: de verwarring is alweer uit de lucht. zwangeren en hormonen he, haha
Goeiemiddag allemaal! Ik ga weer even 10 paginas bijlezen Over buikslapen: Ik kan niet lekker meer op mijn buik liggen, heb echt het gevoel alsof ik dan iets platdruk. Ze begint dan ook heel hard te schoppen! @Kuide..: Fijn dat je zo gesteund wordt door je familie en vrienden! Knap hoor, dat je zo positief bent (gebleven) @Marjanne: Wat fijn! Ik slaap normaal gesproken het liefste op mijn buik, maar dat wordt echt niet meer geaccepteerd @Kuide..: Mooi buikje! @Sarah: Is inderdaad een goed teken als alles loskomt, hopelijk ben je er snel helemaal vanaf! Enne, je hoeft je echt geen slechte mama te voelen hoor @Stephanie: Fijn dat alles goed was bij de gyn! @Marloes: Fijn dat bij jou ook alles goed was! @Rianne: Mooie buik, groeit goed @Basmalah: Dankje! @Mandy: Wat vervelend, doe rustig aan en luister naar je lichaam! @Vinnies: Dat is inderdaad een goed iets! Wanneer zou je willen gaan? @Kuide : Jeetje wat een moeilijke situatie. Geen idee wat ik in jouw situatie zou doen In ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen! @Marb: Fijn dat de training is meegevallen! Ja, ik heb ook wel eens die menstruatiekrampen. @Nathalie: Dat was niet HET konijn toch? Gewoon een ander konijn..? @Pixie: Wat leuk, dat maakt het voor hem ook wat realistischer allemaal @Heide: Het is je vergeven @Jent: Wat vervelend, hopelijk ben je er snel weer vanaf Gelukkig is met de kleine wel alles goed! @Tamtam: Wat vreemd, geen ervaring mee @Nathalie: Hier gaat het ook érg hard opeens, ik ben dus aan het minderen met chocola etc. @Jolan: Op zwangerschapssuiker volgens mij!
Pff ben helemaal gaar van het bijlezen en moet nu verder gaan werken Blijven jullie ook zo moe? Ik slaap 8 à 9 uur per nacht en werk op kantoor, na het werk wandel ik een uurtje met de hond en verder doe ik niet zoveel vermoeiends. Maar ik ben echt helemaal kapot halverwege de dag :S
ooowww ben hier heel gezond bezig, heb een heerlijke rauwkostsalade gemaakt en zit lekker te smullen! verwarming iets hoger gezet, wierrook aan, kleine schop. straks lekker een paaseitje, mmmmm
zo alle mappen weer doorgespit, en weer 1 kaartje eruitgehaald! we zitten nu op 4 kaartjes die we leuk vinden! nu daar nog keuze uit maken!
oooh, dat komt goed.. toen wij toen die mappen gingen halen, en na een half uur de 2e lading... die ook na een half uur terug kon naar de winkel hadden we NIKS... toen kregen we een 'blanco'- boek... Konden we zelf een leeg kaartje uitkiezen en alles wat we wilden kon... Nu doen we hetzelfde, maar dan een andere kleur
mama1987 ik ben ook nog steeds moe hoor. Heb het idee alsof ik fysiek niks doe maar toch kapot ben. wordt volgens mij ook nog eens versterkt door de winter. Maar die is bijna voorbij
nou ik vind het knap hoor dat je zo'n kleine selectie kan maken..... vond het ook moeilijk met de trouwkaart..... zal wat worden nu... Iemand tips voor eten vanavond?
Mama, nee die stagiaire is weer een ander konijn! Oh en ik ben pissed op mijn vent! Die heeft een nieuw abonnement voor me geregeld, heel lief natuurlijk. Maar nou moest ik bellen om een afspraak te maken wanneer ze de sim-kaart konden brengen. Mocht op het werk, maar dat wil ik niet veels te groot gebouw. Nu komen ze hem zaterdag brengen en morgenavond kan ik pas zien hoelaat. Zul je net zien dat ze op een onmogelijk tijdstip komen zodat ik niet even lekker kan shoppen ofzo