dan is het misschien toch wel handig dat je vriend 6 dagen werkt nee snap je wel, ik was erg blij toen mijn vriend een andere werkgever kreeg en lekker elk weekend vrij was, ipv alleen de zondag
Zoo, ben weer thuis. Cursus is afgelopen nu. Morgen lekker vrij en dan het weekend weer werken. Heb echt heel erg last van mijn linker rib weer, dus het zal de rest van de dag wel weer plat liggen worden op de bank. Bedankt voor de complimenten over mijn buik Leuk om te horen! @ Basmalah: Zo das wel heftig dat jij gewoon het moment van neerstortem heb gezien! @ Nathalie: Ja ik kan mijn gewone broeken nog aan. Heb dan wel de rits open en een buikband erover hoor. @ Vinnies: Wanneer wilde je daarheen gaan dan? Ik zou het persoonlijk niet doen. Sowieso het lange vliegen zou ik niet aankunnen lichamelijk. En de warmte daar .. is denk ik ook niet goed voor de beeb. En weet niet of je daar risico's loopt met eten enzo. @ Laura: Snap dat je stress hebt om de situatie. Vervelend dat hij het via een advocaat wilt doen..Lastige keuze wat betreft de erkenning.. ik kan je helaas geen advies geven. @ Marb: Mooi dat je training goed ging! Nu kan het alleen mar beter gaan. Verstandig van je man dat je niet meer mag helpen, denk om je rust Longontsteking.. hoop het niet voor je meid. En die pijnen heb ik ook wel eens, denk dat het nogsteeds de bandengroei is. @ Smiley: Thnx Jep das nog mijn oude skinny jeans heupbroek! Jeetje, lees dat iedereen weer slecht geslapen heeft.. hier ook haha. Lig veel wakker en slaap niet zo diep meer dat ik snel van iets wakker lig. @ Pixie: Vervelend dat je zo slecht slaapt.. helaas hebben meerdere hier last van.. schijnt dan denk ik normaal te zijn in deze periode? Thnx voor het compliment over mijn buik . Wat leuk dat je vriend het heeft gevoeld! Hoe vond hij het? @ Jent: He bah, blaasontsteking. hoop dat het snel overgaat. Ik ben al ong. 9 kilo aangekomen @ Snieke: Sja pas toch echt gewoon mijn oude broeken nog, wel met de rits en knoop open en dan een elastiekje ertussen.. Ik heb allemaal skinny spijkerbroeken .. dus ze zijn niet echt wijd haha. En toch 9 kilo aangekomen .. @ Heide: Zo te horen was de carnaval geslaagd welkom terug @ anna: Pff ik haat ook strijken .. ik strijk alleen de politieblousen van het werk.. maarja, vriend en ik werken er allebei dus dat zijn er soms best veel. Nu draag ik ze gelukkig even niet! @ tamtam; fijn dat alles goed was. en beter voor liggen op schema dan achter liggen, toch? @ anna: Ik heb geen droger. Ik had de spijkerbroeken gewoon op het rek te drogen. Geen last van vouwen volgens mij .. @ Jolan: Fijn dat alles goed was! 6 kilo is netjes hoor. Echt niet te veel. @ mama87: Hier ook zo snel moe hoor! Zie er halverwege de dag echt niet meer uit. Rouge doet wonderen, smeer halverwege de dag steeds wat op me wangen, dan straal ik weer een beetje haha @ mac; haha goed bezig hoor! @ marjanne: schattig van je zoontje zeg @ mac: Ja ik ben erbij 7 maart
zo ik ben weer terug, was ff in de stad en net wat boodschappen gehaald. Wat betreft de meeting: Mandy Rianne Anna Jolan? Basmalah Snieke Marb en ik gaan mee.. Nog iemand belangstelling om mee te gaan? Hoe zit het met jou buddy? Ga jij nog mee?
ja wil eigenlijk ook wel mee, ben wel vrij, maar moet ff kijken wat mn mannetje ervan vindt! dus met een?
dit zijn voorbeelden, maar je kunt dus alles aanpassen... kleur, papier, lettertype, foto's... niks staat vast
Zo hallo meiden! Pff wat is er weer veel geschreven zeg jeetje. @Bas hoe was je pretecho en waarom was je zenuwachtig? @Rianne leuke buikfoto's je hebt echt een mooie grote buik @Vinnies leuk hoor Jamaica als we het geld hadden en genoeg vakantieuren zou ik er ook zo heen gaan hoor! Ik iig buiten Europa gaan want hier is het alleen maar rotweer zonde van je reischeque... @Meris hoe is je kamertje? @Marb jeetje misschien een longontsteking nou ben je lekker mee. Beterschap! @Mama1987 maakt toch niet uit of je op kantoor zit of dat je een andere baan hebt. Ik werk in de ouderenzorg maar vind niet dat ik meer recht heb om moe te zijn ofzo hoor! Als je moe bent ben je toch moe en moet je gewoon je rust nemen, je lichaam geeft dat niet voor niets aan lijkt mij.
Meiden ik ga rustig aan richting huis fietsen! Misschien tot straks en anders tot morgen en een fijne avond! xx
Zo, heerlijk gegeten en natuurlijk gedronken.... Hey buddy; hoe kom je erbij dat ik iets van alcohol zou gaan drinken Echt nie, ik ben gek genoeg van mezelf enne dat drinken kan nog altijd als frummel er is! Enne wat kun jij opgelucht zijn dat jouw mannetje zo eerlijk is over die telefoontjes en sms-jes van die idiote (ex)schoonzus! Oh, ik kreeg al allemaal snode plannetjes om haar een hak te zetten (expres afspreken en niet komen ed) oeps, hormonen af! Oh, ik lees het al die choco tik heb ik dus niet als enige....Manlief kwam gisteren aan met 2 kitkat chunky's en enkele repen cote-do'r (hmmmmm) Aaliyah+Mac; op je buik, dan lig je ook bovenop je beebje, nee zal ie wel niet zo fijn vinden Maar, als je er geen last van hebt en de kleine er ook geen probleem mee heeft.....weet niet of het schadelijk is.... Stephanie; ik vind het geweldig mits de bv goed op gang komt en de kleine goed drinkt. Indien dat niet zo is snel ophouden want daar word je zelf alleen maar onzeker van! Gisteren bij de vk geweest, alles was goed. Ze kon niet voelen hoe de kleine lag, maar vermoedelijk aan de rechterkant. Ben nu in totaal 6 kg aangekomen. (eerst 2 afgevallen en vanaf daar 6 aangekomen). Baarmoeder ligt 3 vingers boven navel dus is wat groter, maar niet zorgwekkend. bloeddruk 97/63 (had al een uur gestressd met de kinderen). Vreemd trouwens dat iedereen zich zorgen maakt om de ligging, mijn vk zei dat bij een 1e zwangerschap de kleine pas met 32 wkn goed moet liggen, bij een 2e/3e vanaf 30 weken..... Mandy doe je wel rustig aan met jezelf! Jee marb ook jij wel om jezelf denken, die krampen is een signaal van je lijf dat je rustig moet doen! Slecht slapen doe ik hier ook, met als gevolg dat ik elke avond om 9:30 in slaap val op de bank....Vanmiddag na 't eten ook ingedut, werd wakker gebeld Ik ben ook erg moe, vooral na een uur of 2 dan kan ik ook gerust een uur of 2 slapen, alleen kan ik dat niet op de dagen dat de kinderen thuis zijn en dan ben ik na 18:30 bekaf....Ach ja, is voor een goed doel!
Hihi nee, gaat nooit meer over.... Als ik de afgelopen dagen maar een keer durf te zuchten zit ons manneke bij mij en zegt ie; och kom maar gaat het schatje (4 jaar) en krijg ik een dikke knuffel en kus
@Zeana fijn dat alles goed was en 6 kilo is netjes toch? Bloeddruk is netjes toch je onderdruk is gewoon goed volgens mij. Ik mocht willen dat ik dat had haha bij mij is het soms 100/45 veel te laag dus... Ik heb ook geen idee hoe mijn beeb ligt hoor ik vind het ook nog niet belangrijk merk het vanzelf wel hihi. Hoe is het met je andere poes is zij nog verdrietig? Eén van mijn poezen loopt de ganse dag achter mij aan als ik thuis ben of van werk kom en alleen maar mauwen zelfs als ik onder de douche sta staat ze voor de douche deur . Of ze probeert de aandacht te trekken door over de banken te scheuren herkent iemand dit? Andere poes is gewoon zoals altijd.
Mijn onderdruk zit meestal ook op de 45-50 maar na een uur stress issie toch iets hoger...... Onze poes heeft gisteren de hele dag gerust : En vandaag loopt ze de hele tijd achter me aan te miauwen (ze heeft vanmorgen toch echt eten gehad en ze wil niet naar buiten als ik daar niet ben). Ik vermoed dat ze aan wil geven dat ze Max echt mist! Tja, ik kan er ook nix meer aan doen..... Lief dat je er naar vraagt. Hmm, jouw kat merkt een verandering wel op een vreemde manier op hihi, wil gewoon wat extra aandacht denk ik. Of misschien is ze wel een beetje angstig voor alle veranderingen, tja blijft toch gokken.
Ja ik was benieuwd omdat ik helemaal gek ben van die beesten. Ja miss geeft ze idd zo aan dat ze Max mist ze kunnen immers niet praten dus ja... Ja ze is heel vreemd maar dat was ze altijd al hhihi. Ja zal wel door de veranderingen komen idd ik weet het niet maar soms is het wel heel irritant hoor dat gemauw en gevolgd worden overal.
Pff heb geen zin om te koken straks .. we gaan lekker bij de chinees eten. Zit hier om de hoek. een keertje daar eten in plaats van afhalen Lig nu nog plat op de bank ...