zo even boodschappies gedaan....liep langs het snoepvak en heb een zak dropjes gekocht.... meteen een paar opgegeten. Jammie! hey meiden vraagje: kan ik van fruit de beurse plekken afsnijden en de rest gewoon op eten? Heb een overheerlijke meloen liggen, maar merk dat hij bovenop een beetje zacht is.... Ligt ook al een week in huis omdat hij eerst nog te hard was......
ik heb nog twee restjes in de koelkast, macroni, en witlofovenschotel, denk dat wij dat gaan eten... ook niet koken dus
heb op mp geboden op een aantal lodger wrappers, ben benieuwd.... ookal is het straks mooi weer denk dat ie toch wel handig is!
hm ik eet gewoon boontjes met een hamlapje en aardappelen..... manlief is groente en aardappelen freak...... ik moet er de laatste tijd niet echt aan denken geef mij maar pasta's, rijst, en frituur hahahha, maar ja das ook niet goed he. Morgen gaan we voor 4 dagen weg naar center parcs dus dan wordt het ook niet echt zelf koken, dus heb me over laten halen om vanavond toch even te koken.
@jolan, ow heerlijk ff 4 dagen weg, zou ik ook veel voor over hebben, heerlijk ff weg uit de dagelijkse sleur...
ja, heb er echt zin in! hebben we geboekt via bungalows.nl. Daar kan je een boeking doen voor een mystery park. dus bij boeking weet je niet welk park. Wij gaan uiteindelijk naar het heijderbos en hebben een premium huisje (iets luxer) en betalen nu 200 euro voor een 4 pers huisje terwijl op de boekingsformulieren staat dat het huisje normaal 549 is....... Dus misschien een tip voor als je nog weg wilt.
een hele goede tip, ik zal is kijken. alleen dan wil ik wel zeker weten dat er een subtropisch zwembad bij zit, heb je die garantie van te voren ook?
Jolan: heerlijk hoor even tussenuit. Mijn man en ik hebben een midweek geboekt naar Zeeland 9 maart a.s. Pff kan niet wachten, ben er echt aan toe..
Oh lekker Jolan heijderbos is ook erg leuk van cp. Ik ga lekker bami eten wat ik nog over had van de chinees van gisteren hahah wij hadden gisteren beide geen zin om te koken. @mac subtropisch zwemparadijs is bij alle center parcs parken
alleen de grotere parken van center parcs doen mee, dus volgens mij zit daar altijd een subtropisch zwembad bij. Je kan zelfs het geluk hebben om in een vip huisje te komen.... Wij hebben nu eeen premium cottage ipv standaard. Maar dat weet je dus niet van te voren.
leuk hoor, en dan hopen op een beetje mooi weer kan je nog over het strand wandelen of ligt het nie bij het strand?
heb ff gebeld over de subtropische zwembaden, idd alle parken die meedoen hebben dat, als mn man het wat vindt dan ga ik boeken voor het weekend 7/8 maart of 3/4 april nadeel 7/8 maart is dat ik de meeting dan mis groot voodeel is wel dat we er al snel ff tussen uit gaan.
ow lekker hoor buddie! midweek wordt bij ons lastiger omdat mn man dan vrij moet nemen, als we van vrijdag tot maandag gaan hoeft ie er maar 2 vrij te nemen....
Het is ook wel lekker om gewoon een weekend weg te gaan. Dus als je voor 7 maart kan boeken moet je het gewoon doen hoor Lekker tussenuit!
eigenlijk komt 3/4 april beter uit omdat ik 6 maart een afspraak heb staan die ik niet kan verzetten, en we er dan ook al inkunnen, beetje zonde dan he