Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmmm mn mannetje is wel laat thuis, meestal komt ie tussen 17 en 17.30 wel thuis....

en ik heb trek!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Ik dacht dat ik de enige was. Lekker lente weer zou inderdaad wel wat kunnen schelen, eind maart wordt de klok verzet toch?

@Nathalie: Werkt hij 6 hele dagen? Vind hij het niet jammer dat hij de kleine dan maar weinig ziet dalijk?

@Marjanne: Zo hoort het ook! :D Lijkt me heerlijk, zo verliefd zijn op je eigen kindje.

@Demi: Netjes hé haha ;). Ik open Word en typ daar mijn reacties en daarna kopiëren en plakken. Dan is het te doen.. ;)

7 maart: Ik kom ook niet, wij gaan 2 maart trouwen en het weekend daarna (de 7e dus) een weekendje weg :D

@Rianne: Zelfs met rouge is het niet meer te doen. Mijn ogen zijn gewoon rood doorlopen :eek:

@Aaliyah: Ja, daar heb je op zich wel gelijk in. Maar voel me dan zo’n ‘zeikerd’… :oops:
    Onze poes is ook veranderd sinds ik zwanger ben, veel aanhankelijker :D

@Jolan: Veel plezier in CP! :D

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Net een uurtje met de hond gewandeld, flink doorgelopen en kreeg me toch een harde buik. Erg vervelend gevoel... Denk dat ik mezelf een beetje had overschat ;)

4. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Wij hebben een camping hier in de buurt geboekt, daar gaan we vanaf 1 april tot 30 juni staan. Lekker makkelijk, de kids kunnen daar spelen en ik vermaak me ook wel haha. Daar tussen nog even bevallen en dan vanaf 18 juli 4 weken met de tent naar Texel.
    Om dan nog een beetje comfort te hebben, gaan we in de herfstvakantie lekker naar Spanje.
    Hoop alleen dat het weer hier in Nederland van de zomer ook een beetje goed gemutst is haha....

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Simoon: Lekker hoor! Heb je een caravan op de camping of een tent? Ze zeggen dat er na zo'n strenge winter een mooie zomer komt...

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mama1987 ik vind je geen zeikerd hoor meid! Moe is moe!
    Ja ik denk dat meer poezen dat hebben dat ze aanhankelijker worden.
    Oei misschien toch minder hard wandelen als je de hond uitlaat. Oh 2 maart dat is maandag al spannend hoor! Waar gaan jullie een weekendje heen?

@Simoon ik heb altijd respect voor mensen die kamperen en t leuk vinden ;) ik ben zelf geen camping mens maar toch heeft t wel wat. En idd voor kinderen is het volgens mij ideaal die maken denk ik wel snel vriendjes. We gaan gewoon allemaal duimen op een mooie zomer aangezien we dan allemaal met verlof zijn :D Oh lekker hoo naar Spanje wij gaan dit jaar verder niet meer op vakantie we hebben niet genoeg dagen meer over na mijn bevalling..

*edit* zie dat we precies even ver zijn simoon! grappig

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jeetje, moest weer even wat bij lezen na gister avond!

mijn 2 katten zijn ook behoorlijk veranderd, knuffelden nooit, en liggen nu elke dag bij me te kroelen, het liefst op mijn buik.. apart maar goed :) Ook mijn hond ligt het liefst met zijn kop op mijn buik best grappig.

Over de meeting, die is 7 maart, waar hoe en wat?

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jemig, ik zie al november mama's!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    gaat snel he

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Inger, gyn + echo
    Basmalah, vk
    Snieke, vk

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik heb vanmorgen gewerkt tot 1 uur. ik had best veel pijn maar ben steeds gan zitten. er is zelfs een speciale kruk voor mij besteld voor bij de kassa, dat vond ik toch er lief! ik ga weer even alles bijlezen.

@vinnies het lijkt me heerlijk om aar jamaica te gaan maar 10 uur vliegen lijkt mij niet ideaal.
    @tamtam wat vervelend dat je verwarming het weerniet doet.
    @kuide vervelend hoor. ik weet natuurlijk niet hoe het zit tussen jullie maar ook een vader heeft het recht om zijn kind te zien. soms is het beter om het via de advocaat te doen dan is alles goed geregeld straks.
    @marb die krampen heb ik ook gehad heeft te maken met de groei van je baarmoeder. beterschap, k hoop niet dat het erger wordt.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Fijn zon bed verschonen, en dan net even tegen een gammel kastje aan stoten, zodat alles om valt en op de grond valt. Dan heerlijk emotioneel in janken uit barsten om alles wat niet goed gaat!

En dan dat kleine ventje voelen schoppen... dat maakt alles weer goed!

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jent vervelend een blaasontsteking, over je gewicht zou ik me geen zorgen maken.
    @heide een alcoholvrije carnaval voor jou dit jaar, was het gezellig?
    @anna fijn dat je suiker goed is! ik moet morgen 4x prikken ervoor.
    @tamtam ik loop ook voor op groei met mijn baarmoeder hoeveel weken heeft ze niet gezegt, het was niet erg zei ze.
    @strijken eigenlijk alle broeken, truien en t-shirts maar ondergoed handdoeken en beddengoed enz. doe ik niet.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames veel succes en plezier morgen!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide

de meeting is 7 maart in utrecht:

DAMES, HIERBIJ DE VERDERE INFO VOOR DE MEETING:

DATUM: ZATERDAG 7 MAART
    TIJD: 13:00 UUR
    VINKENBURGSTRAAT 20
    PRIJS: € 15,75 P.P.

Het is op loopafstand van Utrecht Centraal. Routebeschrijving is ook te vinden op: www.aperitivo-utrecht.nl

Als er nog meiden zijn die interesse hebben, graag even een PB sturen. Of als je verhinderd bent ook graag een PB sturen.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag

Klinkt gezellig! zal zo mijn agenda ff zoeken.. (zooitje nog hier ;))

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo dames, heb net heerlijk macaroni gegeten bij mijn ouders en nu ff snel op de pc.
    Bedankt voor jullie reacties op mijn vakantieplannen. Als ik zou gaan dan ga ik over 2.5 week al. 19 maart.
    Had vandaag de vk gebeld maar die waren druk dus heb gemailt, ben benieuwd wat hun zeggen.
    Ik ga weer, morgen zal ik weer even bijlezen. fijne avond allemaal!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jolan fijn dat alles goed was bij de vk.
    @mac ook jij rustig aan met je bekken! goed dat je gebeld hebt voor je dorst, even testen kan geen kwaad!
    @mama1987 hier ook nog steeds vaak moe, s'avonds ben ik echt uitgeput. maar goed heb hier ook een klein ettertje van bijna 2 rondhuppelen.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marjanne heerlijk he, ik ken het ook ik ben verliefd op mijn eigen kind :) .
    @mac ik ga 7 maart!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

over de meeting 7 maart, heb het net ff voorzichtig naar voren gebracht bij mn man, maar die vindt dat ik moet gaan, vindt het niet erg dat ik dan weg ben.
    hij zegt wanneer zou je anders zoiets doen? tja inderdaad anders niet nee.

ooowwww lief.... had die reactie niet verwacht....

Deel Deze Pagina