hallo dames, misschien zie je het al aan de titel, maar heb ff jullie tips nodig hoor weet het ff neit meer. heb sinds bijna een week helaas een vaginale schimmelinfectie, heb hier een creme voor gerkegen, maar moet eerlijk zeggen heb nog steeds ontzettende jeuk, vooral (sorry voor de details), van me voorste kleine schaamlippen tot me anus. ik probeer dat te koelen met een koude washand, en de koude straal van de douchekop er op te zetten. verder heb ik nu ook last van heel erg veel jeuk op me benen, en armen, heel me benen zijn al kapot gekrapt. ( ook me vagina tot me anus) ik moet eerlijk zeggen ik wordt hier helemaal gek van echt niet normaal. het probleem is ik kan niet van de jeuk afblijven, iedereen zegt moet je gewoon doen maar dat is makkelijker gezegd als gedaan ik heb op me benen al menthol poeder geprobeerd, en sudo creme maar weet het gewoon niet meer, iemand van jullie nog tips. liefs joanita
We hebben een tent, maar wij zijn ook geen kampeerders. Hebben vorig jaar in een opwelling een tent gekocht en spontaan na een week geboekt voor dit jaar. Denk als we slecht weer krijgen, dan is het ook het laatste jaar haha.
Nou fijn Gun je je man ook een beetje rust, hahaha Als er nog mensen geïnteresseerd zijn graag even een PB dan kan ik je lijst zetten, en kan ik het aantal 'exacte' personen doorgeven..
Jeetje joanita, dat is echt onwijs vervelend. Helpt die creme niet die je gekregen hebt? En de jeuk op je benen enz, komt dat ook van schimmel, of heb je last van uitslag. Kan ook een allergische reactie zijn op iets? ( ander wasmiddel ofzo?) ik gebruik wel eens Candira, vaginale spray van Aromed. Anders kan je misschien iets homeopatisch halen bij de drogist? (altijd ff checken of t mag tijdens je zwangerschap) Sterkte! En als je zon last blijft houden zou ik toch echt je huisarts nog eens raadplegen.
Nou het is toch uiteindelijk spare-ribs eten geworden het was heerlijk. Daarna nog een mac flurry pecan-caramel genomen maar dat had ik niet moeten doen haha, zit zooo vol! @ Jolan: Ja kan volgens mij wel hoor. @ mama87: Ow ja dat is moeilijk te verbergen Lekker hoor, al die weekendjes weg. Ben ik ook wel aan toe maar we gaan niet meer weg voor de bevalling. Ik ga even plat op de bank nu hoor.. lig er vroeg in vanavond. Tot morgen dus!
heel irritant die jeuk he, misschien naast die antischimmelcreme ook cranberrytabletten slikken voor je blaas, die combi werkte bij mij goed! en jeuk op beneb en armen, enzo hele vette creme, vaseline! olie enz.... en anders gewoon weer langs huisarts gaan!
welterusten meiden! Meiden die morgen naar de gyn of vk moeten, veel plezier en succes enzo! Ik laat morgen even weten of ik kan de 7e, lijkt me wel gezellig ondanks dat ik pas een dag bij de juni mama's zit x
echt kom net onder de douche vandaan en nu ook al op me onderbenen en me rug en me armen, allergische reactie zou niet weten waarvan, eigenlijk gebruik alles nog steeds het zelfde als voorheen dus vind het gek , die creme is voor de vaginale schimmel weet dus niet of ik die over me hele lichaam mag smeren morgen toch maar eens huisarts bellen denk ik,
leuk die meeting! Ik ga ook met de auto denk ik. joanita vervelend zeg. Volgens mij kun je alles wat jeukt en niet in die regionen zit zeg maar het beste goed vet houden, met zwangerschapsolie of vaseline. En voor de rest katoenen ondergoed dragen en het liefst beetje wijde katoenen bovenkleding. lekker, jolan en mac, weekendje centerparcs. alleen wel voorzichtig met de stroomversnelling he kamperen: vet leuk, maar helaas niet voor ons want mijn man is een luxepoppetje.
Onze echo was super! Was zooo leuk.. wat een mooi manneke krijgen we toch hihi en het voelt zo bijzonder dat zoiets in mijn buik zit.. Hij lag eerst met zijn gezichtje naar mijn rug toegedraaid.. dus we moesten even wat moeite doen om m te zien maar het is gelukt! We hebben veel mogen zien. Mijn ouders waren ook mee (was mijn moeders verjaardagscadeautje) en ze vonden het geweldig! Heerlijk ook hoeveel uitleg we hebben gehad.. de favoriete pose van onze kleine is al bekend.. namelijk met de handen voor zijn gezicht hihi. Ik heb volgens de echoscopist veel vruchtwater maar zeker niet te veel. En uit alle metingen kon hij niet afleiden dat ik zwangerschapsdiabetes heb.. klinkt al goed.. maar toch voor de zekerheid maar even de bloedtest laten doen.. Verder de rest van de dag alleen nog maar geshopt met mijn mijn ouders en hubby, mijn moeder wilde graag nog allemaal cadeautjes voor me kopen: Badje, wipstoeltje, lakentjes, dekentjes etc. op een babykamertje na heb ik nu alles binnen volgens mij. Mijn arme hubby heeft deze week nachtdienst dus hij heeft amper geslapen.. nu ligt ie lekker op de bank naast me te slapen.. de schat.. Een paar cijfers: Onze kleine is nu 750 gr en bijna 37 cm lang! Ongeloofelijk dat het allemaal zo snel gegroeid is de laatste tijd! Voetjes zijn 5 cm, en 10 vingertjes en 10 teentjes geteld.. Ik zal straks nog even fotos plaatsen. Zo even heel veel ego maar ben weer zo opgelucht!
@mac: Yippie! Leuk dat je meegaat! @Joanita: ik had ook ontzettende jeuk overal met uitslag een paar weken terug. Blijkt dat het wasmiddel wat ik altijd al gebruikt heb een nieuwe formule te hebben.. waarschijnlijk heb ik toen ineens een uitbarsting gehad.. de huisarts zei overigens ook dat een allergie zich op kan bouwen en ineens tot uitbarsting kan komen.. kan dus ook iets zijn wat je al tijden gebruikt hebt @Meeting: Ik ga gewoon met de trein denk ik want we spreken af ergens in de buurt van utrecht cs toch? niet echt makkelijk parkeren denk ik..
Ladies, ik ga lekker op bed tv kijken. Fijne avond allemaal, en welterusten voor straks. Hopelijk hebben we allemaal betere nachtrust.. Dames met afspraken voor morgen: heel veel plezier!
ik hou jullie niet meer bij hoor. kan me er ook ff niet toe zetten alles bij te lezen.. onze kleine boef is weer beter. en ook zijn gedrag is weer beter. daarmee wil ik zeggen. dat ie weer flink aan het peuterpuberren is .. savonds slecht wil slapen. telkens uit zijn bedje komt. en zijn oortjes voor sier aan zijn hoofdje heeft. pfff. ben dood op savonds sorry.. kom later wel weer terug
Debsje! Nog gefeliciteerd met je 25 weken he meid! en de anderen die een weekje verder zijn ook natuurlijk!
Hahaha...(erg gemeen van me om te lachen...maar het klinkt zoooo grappig! sorry! ) @Vinnies...nou dan zou ik lekker gaan hoor! check even bij je vk of het kan en hoe dat zit met vliegen...en dan zou ik er lekker van gaan genieten! Ik zou het ook wel willen! Maar helaas zitten al onze centjes in de verbouwing en zit zelfs een weekendje er niet meer @Basmalah....mooooooooooooi! gaaf eigenlijk heh...dat ze dat zo kunnen zien! Enne....grote voeten ook