Hij is eigenlijk altijd wel bewegelijk en actief, dus daar ligt het denk ik niet aan. Ze zei op het CB ook dat hij zo ineens kan gaan aankomen, dus dat hoop ik dan maar. Ben benieuwd wat voor verrassing je man heeft
Vervelend is dat hij dat doet Danian ook. Vandaag moest ik hem al 2 keer wakker maken, omdat het anders niet uit kwam vandaag, omdat we naar het Cb moesten. De ene dag slaapt hij elke keer maar 45 minuten en de andere dag slaapt hij ineens 2 uur. Hij ligt nu weer in bed, maar uiterlijk tot 17.30 uur, want anders slaapt hij vanavond niet
Ja lieke is niet erg lekker dus ga haar nu niet wakker maken. Ze zal het wel nodig hebben en dan slaapt ze maar gewoon van 19 tot 20 en krijgt dan om 20 uur de fles nog
@ natja: Ja beide eigenlijk. Had er eigenlijk nog niet zo op gelet. Over dat drinken zeiden ze niet veel. wat te verwachten was, zolang ze aankomt en vrolijk is blabla..
mijn kinderen deden dit ook altijd als ze opgewonden/enthousiast waren. Als mijn zoon (inmiddels 10) bijv macaroni kreeg dan ging hij een soort van trillen/wapperen met zijn armpjes en soms ook met zijn gezichtje, maar dit is gewoon weer over gegaan. het grappige is dat alle 3 mijn zonen hier last van hadden, bij Isabella heb ik dit nog niet gezien.....
ik vind het nu genoeg geweest.... na bijna 4 uur, ga ik lieke toch maar wakker maken, begin het eng te vinden.
@ Natja: Dat was het waarschijnlijk niet. Ze zei dat het gedrag niet normaal was. Ze wilt der avondeten ook niet. slechte dag weer. Nog maar 240 cc op, verder helemaal niks! Ze houd haar mond stijf op elkaar!
Boehoee sorry vorr mij geklaag hoor, maar ik trek het echt niwet meer Net een paar happen naar binnen, spuugt ze zich helemaal onder. Helemaal schoongemaakt, nieuw eten gemaakt, kom ik terug, weer ondergespuug, Weer schoongemaakt en andere kleren aan, nu wil ze niks meer eten. Hoeveel kan een mens hebben? Nou ik zit echt aan mijn max. Ze doet constant hmmm mmm mm op een zeurtoon, ik word echt gek
jeetje...dat kan toch niet goed zijn.. kun je niet met dr langs een osteopaat ofzo.. cb arts, kan wel zeggen tjaa.. als ze goed aankomt, maar ik heb niet het idee dat het "normaal" gedrag is en dat een kleintje dat "zomaar" dat doet om "dwars" te liggen (of sprongetje of wat dan ook..) is mijn persoonlijke mening hoor, ben natuurlijk geen arts, maar het duurt nu al zoo lang, en het verbeterd niet dan zou ik toch verder gaan zoeken, anders dan het cb of de ha.. voor nu alvast een hele dikke knuf... komt jeroen ook thuis of sta je er alleen voor?
Maandag eerst eens naar een kinderarts. Nee Jeroen heeft weer late dienst tot 23u. Morgen avond ook weer alleen.
Weet iemand leuke online kledingwinkels voor baby's? Kleertjes.com, prenatal en H&M heb ik al gekeken.