Hier ben ik hoor! Hahaha...had het zo druk gehad gisteren! @Mac...jeetje alweer spruw! Hopen dat het nu echt weggaat en wegblijft! @Roosje...Leuk dat jullie nog contact hebben! Dan heeft hij straks iig een speelkameraadje! En ik weet wel zeker dat Bram de knapste is! Hij kijkt zo lief! Wij hebben trouwens ook de spenen van Avent...ander wil hij niet! @Ilse...wat zeg je dat grappig..."vriend is weer lief" hahaha! Gelukkig maar! Ik wist niet zo goed wat ik wilde voor anticonceptie...de pil heeft bij mij altijd goed gewerkt...maar mn hersens werken niet zo goed mee de laatste tijd...en met de pil moet je toch elke dag eraan denken dat je hem inneemt... Dus ik ga voor een spiraal...en dan die zonder hormonen...de arts vond het ook een goede keuze...omdat ik haast geen last heb van mn menstruatie kan die goed...als je wat heftiger ongesteld bent kan je die beter niet nemen...maar ik ben zelf 's nachts nooit ongesteld...dus dat scheelt! Finn ziet er trouwens bijna elke dag uit als een piraat met al die krassen op zn gezicht...en vijlen helpt hier maar 2 dagen...kinppen heb ik nog niet gedaan omdat ik dacht dat dat nog niet mocht eigenlijk...maar als dat wel mag ga ik dat proberen! @jolan...ik sterriliseer de flesjes en speentje 1 keer per dag...en dan bewaar ik ze in de koelkast...ook na het schoonmaken. Ow en als iets op de grond is gevallen ofzo doe ik het natuurlijk weer... @Gaby...heh getver! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer beter is! Dikke Kus! @Sunshine...ooww kut zeg..van je baan...ik weet helaas hoe het is...ik zit dalijk weer in de WW...niet te lang hoop ik! Balen hoor! @Laura...lekker dat je waarschijnlijk toch 3 dagen hebt! Lijkt mij ook echt ideaal...als ik werk zou hebben dan heh...hahaha! En wat een toffe foto zeg! Heerlijk! @Rianne....lees dat het nog niet zo goed gaat...Arme meid! Kop op heh! Het komt allemaal wel goed! KUS! @Bab...niet leuk dat Luuk zo ziek is! Ik hoop dat hij snel opknapt! Wel lekker dat je moeder ven komt! Is je haar leuk geworden? Gisteren dus een erg drukke dag gehad met boodschappen doen en naar de HA voor de anticonceptie... En wat ook erg "fijn" is, is dat Finn ineens weer best erg last van krampjes heeft...dus hij heeft erg veel aandacht nodig...arm ventje! En dan ben ik ook nog eens echt ongesteld geworden...heerlijk hoor...heb er wel hoofdpijn van nu...helaas! Kan me daardoor ook niet echt concentreren op alle lettertjes...hahaha! Vandaar dat ik niet op iedereen reageer...sorry! Hij huilt weer dus ik ga maar eens even kroelen en kijken of hij wat rustiger wordt! DOOEEEEIIIII!
@Laura: Lieve foto van Collin @Mac: Jammer dat de babymeeting zo tegenviel.. @Rianne: Arme Lenthe.. Lijkt me zo moeilijk als je niets voor je kind kunt doen. Ik duim voor jullie dat ze zich snel weer beter voelt! @Nathalie: Lekker hoor, zo’n lange nacht! @Bab: Wat zielig dat Luuk nog zo ziek is. Hopelijk knapt ie snel weer op! @Laura: Gaat lekker bij dat cb. Hopelijk lijkt het slechter dan het is… En nu al rollen, lekker vlot! @Ilse: Wij hebben Zoë haar nageltjes gisteren geknipt tijdens het flesje. Naja, de meeste gevijld omdat knippen zo eng is met die kleine handjes . Yep en hier ook ‘rouwrandjes’, ziet er idd smerig uit! @Roosje: Balen dat je weer zo’n gebroken nacht hebt gehad. Hopelijk gaat ze snel doorslapen of iig beter slapen… @Mac: Fijn dat Bram het zo goed doet en zo goed groeit! @Beertje: Welkom terug! Fijn dat de keizersnee je zo is meegevallen. @Jolan: Hier weinig krampjes en anders gewoon knuffelen en troosten tot het zakt. Hier geen vaste tijden maar wel een vast ritme. Wakker worden, verschonen, eten, knuffelen/spelen/wandelen, slapen. Soms voor het verschonen even knuffelen als ze zonder honger/te vroeg wakker wordt! Ik leg haar vaak wakker in bed, wel pas als ze moe is en al even aan het gapen is. Meestal valt ze dan zelf in slaap! @Nous: Dat was hier in het begin ook, dat ze even huilde als we haar wakker weg legden. Nu valt ze meestal gelijk in slaap, of jengelt even, maar nooit lang! Komt helemaal goed @Marjanne: Fijn dat het zo goed gaat met jullie! En wat lief dat Ted zijn broertje gaat troosten!! @Mac: Ben je nu weer alleen de Extra care aan het geven?
Ow...en het leuke/goede nieuws vergeet ik bijna: Finn heeft al twee nachten hardstikke lang doorgeslapen! Gisteren van kwart 21.15 tot 6.00 en vandaag van 21.45 tot 6.45! Echt super lang! Ik maak hem ook niet wakker als hij lekker zoet ligt te slapen...als hij honger heeft wordt hij vanzelf wakker! Echt goed van hem!
Zo ben weer helemaal bij... Ben net bij mijn oma op visite geweest met Zoë. Is haar 9e achterkleinkind, maar ze blijft enthousiast. Zo leuk Het valt me trouwens op dat jullie kindjes ook allemaal rond de 56 cm zijn, maar een stuk lichter als Zoë. Die weegt al 5280 gram. Zou ik nu zo'n dikkertje aan kweken zijn? Vannacht trouwens om 22.45u laatste voeding gehad, toen kwam ze rond 4 uur. Even over haar rugje geaaid en 5 minuutjes laten klagen en toen heeft ze doorgeslapen tot 06.45u
Die van mij wel de laatste tijd. Moet hem echt wakker maken steeds. Zijn pruil lipje, kan er niets aan doen maar moet altijd lachen als hij zo kijkt.