Lekker vaag dus, balen hoor! Vreemd dat ze zeggen dat staan echt uit den boze is, je zou denken dat als ze het zelf proberen dat het af en toe geen kwaad kan? Je krijgt dus wel een verwijzing voor fysio? Echt vreemd dat ze je wat het drinken betreft helemaal niets kunnen vertellen
hey meiden, toch even bij de huisarts geweest, geuukig niets bijzonders nu even in de gaten houden, hier een manneke die probeert te kruipen, knieen onder de kont maar weet alleen nog niet hoe die zijn armpjes weg moet zetten. ga zo toch maar m uziek maken tot morgen weer meiden
Jolan, je mag wel een paar foto's mailen, dan wil ik ze wel in een leuk dingetje zetten... 4 foto's, dan komt het helemaal goed.
hoi meiden! Rianne, fijn dat je bij de ka bent geweest. Minder dat je er eigenlijk niks wijzer van bent geworden. Waarom is zoveel staan zo uit den boze eigenlijk? Kerstkaart heb ik gemaakt via Kruidvat - De voordelige drogist, ook online! Downloaden en je kan makkelijk zelf wat leuks maken. Joa, goed dat je bij de ha bent geweest. Zou het wel even in de gaten houden. Maar dat doe je vast al. Hier staat de kerstboom ook. Zo gezellig!!
Fonetisch is het Maai-lien zeg maar, op z'n Engels dus. Ze heeft ook nog een Singaporese naam maar dat is echt niet te doen
ik doe niet aan maxima (als in maximums ) honger is honger. Maxime eet altijd al meer dan het maximum, ook met nummer 1 goh wat een gemaximum/ma/me haha