hahaha die is leuk Mandy!! Ik heb er 1 gekregen met "ik lijk op mijn papa, maar volgens de dokter trekt dat nog bij" (iets in die trant) Kreeg ik van mijn stalgenoten, is alleen nog te groot
Moet je hem verkleinen, dan heb je waar je je bericht in typt de optie "meer opties" Dan staat eronder, overige opties, beheer bijlage. Daar op klikken en dan kun je hem uploaden. Als hij dat gedaan heeft voegt hij hem automatisch toe en kun je op "reactie versturen" klikken.
ik zit hier met bram op mn arm, komt onze kat ook nog op mn schoot liggen... en tis als zo warm @nath, mn berichtje ontvangen?
Zo jouw oma heeft een geluk zeg! Onze grootouders hebben voor Eva 1 achterkleinzoon of geen achterkleinkinderen. Eva is voor hun sowieso de eerste meid. Dat waren dus iedere keer hele emotionele momenten. Mijn opa's zijn allebei hun vrouw (mijn oma's dus) verloren en dat komt dan boven... Tis echt zo raar om je eigen opa te zien huilen. Kan je melden dat ik het dan ook niet droog houdt. Eva is nu 57 cm en weegt 4890 gram (ongeveer 600 cc p/d). Scheelt toch niet zo heel veel met Zoë? Zoë lust 'm gewoon erg graag hahaha. Ennne babytjes mogen wel wat dikker zijn nu hoor. Lekker van die elastiekjes om hun polsen, heerlijk toch! Eva begint nu ook echt billetjes te krijgen. Die had ze niet toen ze geboren werd, was zo'n gek gezicht. Je zag alleen zo'n naad Zoë is goed bezig met doorslapen, heerlijk he.
van de 150 plus 5 = 165 heeft ie 125 gedronken, had dus gewoon 120plus 4 = 135 kunnen maken hihi gooi ik net de voeding weg, leg ik bram in de reiswieg, ligt ie nu wakker om zich heen te kijken had ie dus weer kunnen drinken haha volgende keer voeding niet zo snel weggooien hihi
@ Sarah: gelukkig je bent terrecht OKe het is dus een spiraaltje geworden. wanneer gaan ze die zetten of hebbie 'm al? Finn slaapt al wel heel lang zeg. lekker hoor. Dan ben je zelf ook meer uitgeslapen he. Hier krijgt ze de fles om 22.00 en dan nog even hangen en dan naar bed. Rond 23.00 dus. Om 6.00 wordt ze weer wakker. Mag dus ook niet klagen.
Kan me voorstellen dat je het dan niet droog houdt.. Gewicht scheelt idd niet zo gek veel, maar Eva is wel weer een cm langer . Zoë is geboren met spekbillen en plooien. Slaapt Eva ook al goed door?
@ Nathalie: ach arme Julian, mama maar lachen en foto's maken @ Mama: heeel leuk rompertje! En wat kan ze lekker lachen zeg. Wij hebben ook 2 van zulk soort tekst rompers. Vind de kleuren alleen niet zo leuk bij een meid.... groen... bah.
@ mama: Ze slaapt van 23.00 tot 6.00 uur. je hoort mij niet klagen. Die eerste fles geeft vriendlief. Ik die om 10.00 uur. Ik zit hier dus fris en fruitig
Groen is niet leuk voor een meisje, vind ik Dat lime-groen staat Julian wel leuk, net als dat blauwe van Lief! en grijs. Verder ben ik nog niet
@Mac....zielig heh...hij krampjes...en ik ongesteld...had toch gehoopt dat het allebei weg zou blijven...hahaha! Finn valt trouwens alleen bij de laatste fles soms in slaap...maar dan jutter ik een beetje met die fles en dan wordt hij wel weer wakker...of als ik hem een kusje geef...hahaha...vind hij nu al niet leuk! @Nathalie...I'm in love! wat een lekker ding zeg! En op die tweede kijkt wel echt heeeeeeeeeeel erg verdrietig hoor...wat doe je hem aan...hahaha...nee grapje hoor! @Mama...hahahahah...ik heb gewoon hard op zitten lachen hier om die foto...schitterend zeg! hahahaha! Wij hebben een rompertje van mn oma gekregen waarop staat:"Ik scheten laten, moet je die van mijn vader eens ruiken" Echt grappig...en ook echt mn oma die daar mee komt! @Ilse...ikmoet even bellen en dan kan ik hem ophalen bij de apotheek en dan plaatsen ze hem in 1 van de eerste dagen van mn volgende menstruatie...omdat de boel dan wat meer openstaat...haha! Dus nog even wachten...maar goed...Stefan had toch een hele doos condooms besteld toen op internet...(zo'n pakket) dus we kunnen nog even vooruit! Hahahaha! Knap heh..dat hij zo lang slaapt! Nu nog even zorgen dat hij wat later gaat slapen...dan heb ik er wat meer aan! Hahaha! Ik slaap nu ook ongeveer 6 uur...dus dat is al heel wat...maar ik ben nooit zo van het op tijd naar bed gaan...ik kan dan nooit slapen... Ik mag al in mn handen klappen dat ik er niet om 3 uur uithoef voor hem! Gelukkig! Echt raar eigenlijk...vorige week zat hij nog op 7 flessen enkreeg ik echt geen af...en nu zit hij gewoon ineens om 5 flessen als eenpaar dagen...wat een beetje extra in een fles al niet kan doen zeg! Hij ligt nu lekker te slapen...als hij pijn aan zn buik heeft ligt hij graag op zn buik...maar hij kan dan nog zooooo zielig kijken voordat hij in slaap valt...echt met dat lipje en traanoogjes...vind dat zo zielig om te zien..mijn kleine miniman... Hij is wel echt geluiden aan het maken in zn slaap....hij lijkt wat dat aangaat echt op Stefan! die doet dat ook! Hij ligt ook helemaal met zn beentje onder zn lijfje...arm ventje...straks maar weer even lekker in bad! Ow...dat moest ik ook nog vertellen...we hebben zo'n zitje voor in bad...en ik vind het altijd zo rot staan als ik hem in bad doe...ik vind die standaard te laag en krijg echt pijn in mn rug... Dus heb ik hem vandeweek in dat zitje gelegd...Nou een pret dat hij had! Helemaal spetteren en met zn armen en benen plonsen (gevolg...heel de kamer nat...en mama en papa zeiknat) Dus vanavond maar weer zo...ik heb ook een waterspeeltje gekocht...voor vanaf 0 maanden...hij is echt een waterratje! Kan ook niet wachten tot wekunnen gaan zwemmen!
Vind ik dus ook. Lijkt dan net een jongetje. groen met roze combineren is ook geen optie. Ik trek het wel aan als ze naar bed gaat en even voor de foto Ja voor een jongen lime is gaaf en dat blauw wat Julian aan heeft is ook zooo mooi.