oh ja... en of dat allemaal nog niet genoeg is, ben ik ook nog eens voor het eerst weer ongesteld geworden....
@jolan he vervelend!! Hopelijk is Lieke snel weer de oude. Komt vast goed als je weer aan het werk bent!!! En weer ongi...Nou ja wel fijn om te weten dat alles nog werkt toch?
ja, ik hoopte eigenlijk dat lieke vorige week dr sprongetje had (hoewel ik daar eigenlijk niet zo in geloof...), maar vandaag was het nog erger dan vorige week! pffffff.... Maar volgens mij heeft ze ergens last van. Steeds als ik haar uit bed haalde kwam er een lading boertjes. Ongelofelijk!!! Heel de dag door leek er wel van alles in de weg te zitten en omhoog te komen. En ze spuugde ook weer meer dan normaal, zelfs 3 uur na een voeding nog. Had het idee dat ze gewoon buikpijn had ofzo. Zo zielig he, dat ze het nog niet kunnen zeggen. Idd fijn dat ik weer ongi ben, vind het ook niet erg hoor.... maar wel dat het uitgerekend vandaag is hahahaa.
Hoi dames Nog niet bijgelezen. Reageer morgen. Vanmorgen om 08.00 van huis, 2 uur stilgestaan in de sneeuw. We hadden een uitje met het werk. O.a. paintballen, zit helemaal onder de blauwe plekken. Vond er echt niks aan. Ben echt net thuis, lange dag dus! Paar keer uit de bocht gevlogen met de auto, zat letterlijk te janken in de auto zo eng vond ik het. Toen moest ik nog 40 km rijden. Morgen om 7.30 op, hele dag voor lenthe zorgen want jeroen moet werken. Die is rond 19.00 thuis. Ik moet om 21.00 weer naar mijn werk, hele nacht dus, hoop rond 08.30 on bed te liggen zaterdag. Word morgen dus weer 24u doortrekken zonder slapen. Ben er zo chaggie van.. Sorry voor mijn ego dames...
jeetje meid kan je je niet ziek melden ofzo? Het is niet niks wat er allemaal gebeurd nu... of misschien minder werken?
rianne, jeetje lijkt me idd zwaar zeg. De hele dag alleen voor je meisje zorgen is al zwaar, laat staan daarna nog een hele nacht werken. Respect hoor. Hopelijk sla je je er goed doorheen. Ben je dit weekend wel vrij?
Jolan: Nee vrijdag en zaterdag nachtdienst. Zondag slapen overdag en dan maandag weer gewoon werken ..
@rianne zwaaar hoor meis Kan je iig niet even wat slaap pakken als Lenthe ook slaapt of kan jij ook niet slapen overdag? (kan ik namelijk niet) Sterkte iig!!! Nou morgen gaan we naar opa toe...We willen iig dat hij Jason nog ziet, ze zeggen dat het niet ernstig hoeft te zijn, maar je weet maar nooit.
wat bij jij hard voor jezelf zeg! Je mag dan niet lichamelijk ziek zijn maar ik kan me niet voorstellen dat het geestelijk super goed met je gaat!
@Jolan...mmm...heb geen melding gehad van een reactie en zie hem ook niet...ik welk fotomapje weet je dat nog? Kan wel zijn hoor..misschien...weet niet precies wat iedereem doet\...ben nieuwsgierig! Hihi! @Mama...zoooo 2 boventandjes! Goed zeg! Foto!!!! De rekening is al bij de Trias geweest en die zeiden dat ik dit deel zelf moet betalen...maar ik ga nog wel even bellen maandag! Wij geven ook nog geen pap...wij wilden eerst groente geven...hierna komt de pap...maar wij moeten natuurlijk ook erg voorzichtig zijn! @Debby...gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!! @Rox...zeg je nou tuin....jeetje...lijkt het park hierachter wel! Hahahaha! Kus voor je meisje en haar snot stoofpeertjes: alcoholverdampt gewoon hoor...dus ze zal niet dronken worden! Wij kregem het vroeger ook gewoon zo! @Rianne..denk ook aan jezelf heh meid!
rianne, ja kan me voorstellen dat je dat opbreekt! aal, veel sterkte morgen!!! sarah, heb even gezocht op je hyves. het is deze foto: (als ik hem weer weg moeten halen moet je het zeggen hoor...)
Ow je hoeft hem niet weg te halen hoor! Maar dat is mn schoonzus en die werkt niet...hahahaha! Ze heeft die webshop die ik vandeweek gaf...die dus niet loopt! Hahahaha! Willen jullie trouwens allemaal elke dag stemmen op Finn! Hahaha Olvarit Eerste Hapje op naam zoeken en dan: Finn Sprangers
Zo ik ben de eerste deze ochtend. Ik ben al vanaf 3.30 wakker... Vriendlief vind het nodig keihard te snurken en houdt er ook gewoon niet mee op en ik kan daardoor dus echt niet slapen.... Ben echt kapot gewoon! @sarah ik heb gestemd op je ventje hoor!!
@sam, voor jou kan ik hopelijk nu voorlopig voor de laatste keer zeggen: Sterkte.. Hier bram vroeg wakker, om 6.15 maar uit bed gehaald. en een boterham voor hem gesmeerd, heeft ie ruim helft van op, jammie! om 7 uur maar de fles gegeven en nu weer lekker op bed... neem aan dat de dames die hier ook al brood geven er ook gewoon een fles achteraan geven?
ik ga ook nog weer lekker trug naar bed, heerlijk uitslapen noemen ze dat met een korte onderbreking haha.