hey allemaal heb wel alles bijgelezen maar sorry ff geen puf om bij te lezen. Moe! en ik loop leeg. Zijn jullie ook nog steeds zo erg ongesteld? Maar ja het doet iig geen pijn meer morgen gaan we porsche rijden! had ik mijn man cadeau gedaan met onze trouwdag. Mijn broertje past dan op Maxime, heeft ie ook wel zin in! Zeg even een vraagje voor de mama's die hun kindje 's avonds pap geven. Doen jullie dat gewoon in de fles? en hoeveel doe je erbij? en welke maat speen gebruik je dan? Want hier werkt het niet echt soepeltjes... Heb op Finn gestemd hoor! Lekkere smeerpoets is het!
hahahaha, misschien zitten ze wel gewoon heel de dag bijelkaar op de koffie, tekijken hoe irritant ze nu weer eens kunnen reageren Geweldig trouwens dat topic over blender (het halve juni forum is vertegenwoordigd hahaha)
Hahah ja echt he Jolan juni mama's zijn goed vertegenwoordigd. @snieke ik kan je helaas geen tips geven wij geven de pap in de midddag sorry
Wij hadden onze ouders gevraagd en die zouden hier komen. Maar bij mijn ouders komen al jarenlang vrienden en mn ouders voelden zich toch een beetje lullig. Nu gaan we met zn allen daarheen. Lieke blijft daar slapen. Zie het neit zitten haar midden in de nacht mee te nemen. (en wij kunnen lekker uitslapen hahaha)
wow een kleuter die bv krijgt! Sorry, heb respect hoor voor mensen die een tijdje volhouden bv te geven, maar dat vind ik toch persoolijk echt raar........ Kom op zeg!!! oh dus het lag aan de speen , nou kan hij nu weer inhalen haha
@Snieke: ik geef geen pap... LEUK porsche rijden! Wat een leuk en origineel kado! Veel plezier ennnneeh ik hoop dat het niet zo glad is, kan je even lekker het gas onderin trappen @Jolan: aardig wat juni mama's daar. Gelukkig zijn we niet de enige aangezien er nogal wat meer reactie van niet juni mama's komen. Gezellig avondje met oud en nieuw. Neem aan dat jullie ook goed met hun overweg kunnen? Ik ben er nog niet overuit. Zal waarschijnlijk de 30e wel zijn
ja vanaf het eerste tandje alvast rustig aan beginnen niet te veel tandpasta gebruiken (is nog niet goed voor ze) echt een speldenkopje is genoeg. Ze kunnen het namelijk niet uitspugen.
Oh ze laten zich toch niet bedienen als hotelgasten zeker Gezellig hoor, lekker met wijntjes erbij en veel champagne Jullie hoeven dus ook het huis niet uit. Wel zo fijn.
Nou zeg...ik dacht dat je met die olvarit elke dag kan stemmen...is het maar 1 keer! Ook stom! Maar iig bedankt voor jullie stemmen! @Lieke...heb gestemt...maar geen idee of het helemaal goed is gegaan met die bevestigingsmail...Wezullen zien! @Rianne...zo ze gaat hard ineens met de tanden! Enne...als je de enige sollicitant was is het wel heel zuur als je niet aangenomen zou worden! Hihi! gaat je gewoon lukken joh! Dan ga je regelmatiger werken of niet? @Rox...Ik neem mn bikini mee hoor! bij de meeting in de zomer Hahaha! Balen van je vriend...en leuk zo'n stille hint! Hahahaha! Het gaat de goede kant op met Keana...gelukkig maar! Zo;n ziek poppie is niks! Ik ben vanaf het eerste puntje van Finn zn tandje gaan poetsen..staat geloof ik ook in het boekje van het CB...daar kan je echt veel in vinden hoor! @Jolan...in het schema van de dieetiste staat dat ze pas vaak na 7 maanden overgaan op 3 flessen en dat ze dat vanzelf aan gaan geven...als ze minder gaan drinken doordat ze genoeg bijvoeding krijgen bijvoorbeeld! Welke fles je weg laat op de duur is gewoon welke het makkelijkst is voor jullie! @Ilse...wete nog niet zeker wat we gaan doen met Oud en Nieuw...zit een beetje met hetzelfde als jij...en ik wil ook de hond bij me hebben...anders breekt die heel de tent af denk ik...morgen maar eens even overleggen met de familie...vorig jaar ben ik met de hond bij mn moeder blijven slapen omdat Steef moest werken 's nachts...maar die is nu vrij...we zien wel! @mac...Finn mag dat niet...maar dat komt omdat gehakt altijd is bewerkt en er altijd wel iets inzit van rijst of melk ofzo...dus hier voorlopig nog niet! Hij mag alleen onbewerkt vlees tot zn 1e verjaardag ongeveer. @Aal..knuffel voor jou meid! Lijkt me moeilijk die arme man zo te zien! @Debby...nou wij hebben je hypotheekadvies misschien wel nodig over een poosje...we moeten hem opnieuw af laten sluiten...we hadden hem voor 5 jaar en die zijn volgende jaar voorbij! Ben bang dat we veel mee rmoeten gaan betalen...we hebben nu een rente van 3,1% Wordt het echt zooooo koud morgen?! Ik wou nog wel gaan lopen naar de verjaardag van mn broertje... Pfffff....die Dirksmama...ben er nu wel klaar mee zeg...jeetje...wat een mens...hou je "mening" lekker voor je! Zooooo....heb me even lekker uitgeleefd...hahaha! Erg hoor...hahahaha!
haha nee denk het niet maar maakt niet uit om ze af en toe een beetje te verwennen. We zien ze niet zo veel en als we daar een weekje vakantie willen kunnen we daar ook altijd terecht.
dat had lieke gister..... zielig he.... ik heb haar er maar uitgehaald, na 3 keer troosten was ze na 45 min nog steeds hysterisch aan het huilen.
oei 3,1% is erg laag... dat betaal ik nu ook maar dat is met 30% personeelskorting. Rente van 10 jaar zou je nu bijna op het dubbele zitten... maar als het zover is kan ik je wel een paar tips geven om de kosten te beperken.