Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

En als je eventjes wacht?
    Misschien dat hij dalijk nog wel een beetje wilt drinken?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hebben nu al 20 min ongeveer gewacht maar krijsen en tranen met tuiten huilen..Ik snap het gewoon niet...straks beginnen we weer van voor af aan...

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh nee...fulltime thuis zitten zou ik nooit kunnen! Vind het heerlijk om weer aan het werk te gaan. Maar nu het dichtbij komt, wordt het idd wel spannend.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    is het op een circuit?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    ik zou ook wel thuisblijfmama kunnen zijn maar zou dan wel meerdere kindjes willen...

Debby kijk even bij je topic die je geopend hebt hihi

Jason krijgt het nu in pap vorm ben benieuwd hoeveel we erin krijgen..

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja klopt, ik ga ook 2,5 dag werken, kijk daar ook wel naar uit. Maar om lieke weg te brengen.... dat wordt toch even slikken dnek ik.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    balen zeg.... is hij weer helemaal beter?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en ja hoor!!! daar is ze weer!

aal, ik dacht trouwens dat jason op 3 flessen zat.

9. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    Debby:
    Wij hebben moeten verkopen daarom wonen wij tijdelijk bij me schoonouders in, huren in de vrije sector is hier ook vrij duur.
    we zitten nu tijdelijk goed maar wachten netjes af tot we een huis van volksbelang krijgen.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan hij is weer beter en ja ene keer 3 flessen andere keer niet...ligt er maar net aan hoe het uitkomt:)

Ja die trol duikt over al op hahah gaat ze met haar cb enz kinderarts staat altijd boven het cb zelfs h.a zeggen dat ze het niet hebben op het cb..maar goed ik nog ff tv kijken en dan slapen

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    slaapse, aal

ik wordt helemaal ziek van die dirsmama grrrr

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Zoë is ook maar alleen bij mijn moeder, maar als ze op de leeftijd komt dat ze echt kan spelen met andere kindjes gaat ze ook naar de psz :)

Hier ook nog geen brood. Ben blij dat ze eindelijk ienieminie stukjes in groente en fruit eet ;).

@Ilse: Wij gaan naar mijn ouders en blijven daar slapen, Zoë heeft daar een eigen kamertje dus da’s handig. Met z’n drietjes is ook maar zo alleen..

Dirksmama: Volgens mij heeft ze ooit al een ban gehad hier en is ze sinds kort weer terug.

@Tamtam: Hier ook regelmatig de kleur poep van het eten, vind zo’n worteltjesluier altijd zo vrolijk :D

@Roxanne: Ze zeggen poetsen zodra het eerste tandje door is, al is het maar om haar eraan te laten wennen spelenderwijs.

@Sam: Fijn dat Sven’s opa zo van Jason heeft genoten.

@Snieke: Nee geen last meer van, maar ik slik de pil weer. Misschien dat dat scheelt?
    Veel plezier morgen en doe voorzichtig!

Poezen: Zoë wil de poes van mijn ouders alleen maar kaal plukken. Probeer haar nu het begrip aaien te leren, valt niet mee… Gelukkig is die poes zoooo lief!

@Sam: Hier is het ook zo koud in de slaapkamers, heerlijk! Zoë ligt met een truitje en maillot in een winterslaapzak onder een dekentje en slaapt heerlijk :)

@Debby: Heerlijk hé dat kerstgevoel, ik heb het ook helemaal te pakken! :D

@Sam: Pff wat vervelend dat hij weer zo slecht drinkt. Helaas geen tips voor je :(

@Joa: Hopelijk krijgen jullie snel een huisje toegewezen..

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou heb de autoritjes overleefd!
    Net was het helemaal spekglad, dus mijn vader heeft Zoë en mij thuis gebracht, we gleden alle kanten op dus was blij dat hij reed :).

Zit te twijfelen of ik zal wachten tot manlief thuis is, die is uiteten en daarna nog wat drinken met zijn werk.

14. Koekeloerie

andere topic met die buuf heeft een waarschuwing gekregen.

Ik heb lopen rommelen met de pil omdat ik hem vergeten was. Gevolg 7 dagen te vroeg ongesteld. Wist niet eens dat dat kon.

15. Koekeloerie

Gelukkig ben je weer heel thuis.
    Wachten op je man. Denk ik afhankelijk van hoe laat je man het ongeveer maakt. Heeft ie een tijd genoemd?

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Debby thnx! De rentes waren echt zoooooooo laag toen...daardoor hebben we nu ook een lage hypotheek...maar goed...we zullen het wel zien!
    Hoe ver vantevoren kan je daar het beste jezelf in verdiepen? Het is pas in juli/augustis dacht ik, maar we kunnen maar beter op tijd zijn!

@Ilse...aaaccchh lief!

@Aal...En kruiken bijjezelf dan toch zeker?! Brrrr....heb vannachtlekker een warm zakje tarwegedoe bij me gehad...zit lavendel in...heerlijk ontspannend ook! Was maar 2 euro bij de action! Kan gewoon in de magnetron!

@Mama..jeeeeeeeeeeej je hebt het gered! Hahaha!

huisdieren: Finn vind ze geweldig! Het eerste wat er gebeurt als we beneden komen in de ochtend in de hond een kus (ofwel...en lik over Finn zn wang)
    Elke hond die hij ziet gaat ie bij gillen en als hij katten ziet ook! Super! Gelukkig vinden de hond en katten hem ook leuk! De hond iig...de katten ontlopen hem niet...maar zoeken hem ook niet echt op...1tje alleen soms...

Was net zoooo grappig...FInn zat aan het snoer van de laptop te trekken toen hij net had gedronken...dus ik zet de laptop weg...gaat hij zitten miepen en aan zitten stellen, lopen gillen, zegt Steef dat hij normaal moet doen en niet moet aanstellen of gillen...op een beetje een boze toon...was Finn gelijk stil...steekt ie zn armpjes uit en geeft hij Steef een knuffel! Uitgekookte rat! Hij weet het allemaal wel! Nu al zo heh?! hahaha!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok ik heb ff gereageerd op dirksmama. Op een zo aardig mogelijk manier. Ik wil ook weer niet als een bitch overkomen...

Nou dan vraag ik het maar gewoon hier, ik weet dat ik al eerder om jullie schemas heb gevraagd maar zouden jullie alsjeblieft nog een keer je voedingsschemas hier neer willen zetten? Dan kan ik er morgen rekening mee houden met morgen boodschappen doen?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aaah wat ontzettend lief!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja altijd als je "stopt" met de pil of je vergeet hem een poosje wordt je ongesteld, of je het nu na een week of een jaar doet. Pil legt namelijk je cyclus plat en zodra je stopt krijg je een ontrekkingsbloeding.
    Ik heb zo een paar jaar de pil doorgeslikt en werd daarna pas weer ongesteld.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben mn bed maar weer uit gegaan, hond ligt te joekelen pff.

@Sarah: Lekker bijdehand ventje is Finn!

@Debby: Hier is het:
    09.00u Fles 180+6
    12.30u Fruit
    13.00u Fles 180+6
    16.30u Groente
    17.00u Fles 180+6
    21.00u Fles 180+6

Deel Deze Pagina