ik wil die rijstkoker gewoon in de winkel kopen. Ik vind het zo dom op 4,95 verzendkosten te betalen voor een ding dat 7,95 kost. Zal hier eens de winkels afbellen of ze hem hebben.
Sam, ik ben eigenlijk nooit ziek... maar snap je wel hoor. Wij hebben nl zo'n niet logische regel voor de betermeldingen. Als je ziek bent moet je om 7.00 uur bellen... en als je weer beter bent, al weer om 11.00 uur beter melden. Ik krijg dan altijd het gevoel, als ik me weer beter meldt van... nou als je nu al weer beter bent, dan had je net zo goed kunnen komen. Gevolg: bij ons is bijna iedereen 2 dagen ziek ipv 1.... maar ik heb het nu meer met zwanger willen worden van de 3e... stel het lukt een beetje vlot... dan is het zo juni 2007 t/m dec 2007 zwangerschapsverlof jan 08/dec 08: ouderschapsverlof jan 09 t/m april 09: gewoon gewerkt mei 09 t/m okt 09: zwangerschapsverlof nov 09 t/m ...... : ouderschapsverlof en dan weer zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof... oeps... haha
als er meerdere zijn die hem gaan kopen, kunnen jullie het misscien in 1 bestelling doen en tijdens de meeting aan elkaar geven. Van te voren geld over maken.
ik heb een minimonkey. Kreeg wel echt last van mn schouder. haha ja ze waren een maand terug hier in nl , een collega van me is geweest hahahah. ik ben een paar jaar terug nog geweest, maar had echt zoiets van: wat doe ik hier zijn die gillende wijven in de tijd blijven steken ofzo..... En idd, kamer behangen met posters :d geen stukje behang was meer te zien vreslijk hahaha. Elk blad kopen waar ze in stonden (zonde van het geld....)
@Debby: Ideaal als ze zo hangerig zijn! Ik heb net gestofzuigd en was opgehangen met Zoë in de draagzak. @Marloes: Ja is ook mijn favoriete slogan . Ben benieuwd of je een adreswijziging krijgt. Heb je ze wel een geboortekaartje gestuurd? Oh jij werkt gewoon als je ff zin en tijd hebt haha. @Jolan: Hahaha jij ook al, kocht zelfs buitenlandse bladen! MiniMonkey heb ik laatst van een vriendin geprobeerd, niet grappig met 9 kilo en een zwakke rug.
ja we hebben kaartjes gestuurd toen... kregen we een hele domme terug. Ik dacht... mensen zijn ruim in de 60, dus ik schrijf op de envelop aan Dhr en Mevr Achternaam... werd niet in dank afgenomen, want op het kaartje, dat wij kregen stond: Dhr en Mevr Achternaam, Woonplaats.
Hoi dames Moest eigenlijk werken, maar zit thuis met migraine. Is gelukkig al een beetje gezakt door de medicijnen. Heb ik vaak na mijn nachtdiensten. Nu samen met Jeroen lekker vrij tot donderdag, dan beide late dienst. Net met Lenthe naar de fysio geweest. We hebben wat oefeningen gekregen om haar te leren rollen enzo. Ze is nu bijna 7 mnd en ze had ook eigenlijk al zelfstandig moeten zitten. @ Debby: Ik was ook helemaal verliefd op nick van de BSB Ben een keer naar een concert geweest in Arnhem. @ Marloes: Mooi overzicht haha @ Aaliyah: Beterschap met je oren! @ Debby: Lekker he die huisartsen. Ik zou het goed in de gaten houden, je kent je kind het beste! @ Jolan: Haha Lieke is echt wel een meisje. Ja erg he, ook nog een roze sjaal. mensen zijn echt blind! @ Bloempje: Lenthe vond courgette-rijst prutje niks! Ben benieuwd wat Sasha ervan vind! @ Ilse: Snap je irritatie! Alsof jij het niet goed doet! Heel vervelend zeg! Ieuww de borsten van je schoonmoeder whaha Tjee, dat is wel heel erg, dat je niet eens de kans krijgt om je eigen kind te troosten, grr..
@debby wat raar van die h.a Ik vind het een beetje dom zoveel verzendkosten voor iets wat zo goedkoop is, je betaalt bijna meer verzendkost dan het apparaat of je moet meerdere dingen bestellen @mama ja voor mn porto is het beter kaartjes zijn best duur ongeveer 85 en dat x2 @marloes ik gok dat jullie geen verhuisbericht krijgen Ja is wel weinig werken he zo voor jou...maarja ik denk dan, moet je je werk afstellen op je prive leven?? @BSB ik kocht ook de buitenlandsebladen,had 10 plakboeken vol en idd kamer vol posters en dat soort dingen alle cd's enz... Best stom als ik nu terug kijk
@rianne nu al zelfstandig zitten? Móet dat, vind het een beetje vreemd dat die fysio dat zegt moet ik je zeggen. Elk kind doet alles toch op eigen tempo?
lijkt mij ook, een eigen tempo, bram zit al wel aardig zelfstandig, maarja de een is sneller in dit de ander in dat lijkt mij toch
Ja lijkt mij ook fysio waar ik zat zij dat ze met ongeveer 5-6 mnd gaan rollen en dat door krijgen en dan langzaamaan gaan zitten, optrekken enz. Ene kind praat heel vroeg en het andere loopt miss weer vroeg, een kind ontwikkeld zich toch gewoon hoe hij/zij het wil lijkt mij
hahaha ja de bravo en de popcorn (ofzoiets) en een engels blad, haha kocht ze allemaal ook al stond er een miniplaatje in Wat voor draakzak heb jij dan?
Balen van je hoofdpijn, maar nu heerlijk paar daagjes vrij Doet lenthe nog niet rollen? hahaha nick van de bsb jaaaaaaaa daar was ik ook helemaal verliefd op En bij ons op school (middelbare) zat een jongen die echt als 2 druppels water op hem leek. Iedereen liep achter hem aan. vond hij volgens mij niet zo leuk ja he, lieke is heus wel een meisje
ja daar ben ik het helemaal mee eens!!!! Mijn nichtje rolde pas met 9 maanden en het is echt goedgekomen hoor.