@zelfstandig zitten: kan emma nog niet hoor. Ja misschien 5 seconden op schoot en dan kukelt ze om. Stomme consultatieburos ook altijd. Maken je altijd ongerust... Emma ligt nog steeds te slapen. Ik denk dat ik haar maar gewoon laat liggen en de groente oversla voor een dagje. Om 7 uur krijgt ze haar flesje en dan stop ik haar gelijk weer in bed.
@debby hihi hier ook hoor 5 sec en dan valt hij langzaam om. Emma slaapt veel he? Heeft ze geen koorts? Misschien is ze niet zo lekker, als ze veel slaapt is denk ik wel goed als ze niet lekker is. Ze zeggen toch dat het lichaam dan hersteld omdat het in rust is? Door de medicijnen durft hij met dit weer niet zelf te rijden, als er wat gebeurt en ze gaan zijn bloed controleren dan is hij de sjaak...De medicijnen die hij heeft mag je eigenlijk niet mee rijden vandaar. Om half 6 waren ze nog niet eens bij het zh....
ja dan gaat het niet he sam... aso dat ze daar geen rekening mee houden! ja emma slaapt heel veel. En als ze wakker is slaapt ze ook half... nee ze heeft geen koorts 36.4 zei de dokter, dat vond ik wel laag maar ze ligt in haar slaapzakje in de voetenzak en ze voelt niet koud aan dus heb maar geen kruik gemaakt...
Lekker aso sam! Jeetje, Lenthe eet zo slecht groente. Snap er niks van. Heb potjes en vers geprobeerd. Na 4 happen hoeft ze gewoon niet meer. Volgens mij hoort ze al veel meer te eten!
bram drinkt nu meestal 3 flessen ja, maar als hij naar zn gastouder gaat of als het zo uitkomt ook nog wel is 4... doe er niet zo moeilijk over, zie wel hoe de dagen lopen en dat gaat prima
hier nog zo 1 hoor. Ik hoor vaak dat het niet uitmaakt, omdat het vooral net na de 6mnd gewoon nog BIJvoeding is. Veel mensen beginnen pas met 6 maanden he, dus maakt echt niet uit hoor, komt vanzelf.
Ik denk dat dat per kind wel heel verschillend is hoor. Isabella eet op dit moment wel heel goed groente en fruit (bijna hele potjes van 6mnd), maar hierdoor drinkt ze wel minder uit de fles. Helaas slaapt ze sinds een paar dagen ook niet meer door Ze word weer 1 keer in de nacht en 1 keer heel vroeg in de ochtend wakker, ik hoop dat het komt door verkoudheid of een tandje of zo.....
nou ik heb 8 bakjes kunnen vullen met boontjes en aardappel. En het heeft me wel 90 cent gekost Heb gewoon halve bakjes gemaakt, daarvan eet ze zelfs maar minder dan de helft..... net trouwens ook een boontje in de hand gegeven. Vond ze wel lekker om op te sabbelen Nu ligt ze lekker op bed.
idd, als ze veel bijvoeding eten, gaan ze minder fles drinken. Daarom heeft lieke echt nog de fles hard nodig , moet ze toch eerst meer gaan eten hahaha
@ Jolan: Okee , ja logisch eigenlijk. Wordt vast nog beter Ik was trouwens vroeger ook een hele slechte eter, dus dat heeft ze dan van mij. @ Natja: Waauw, dat is wel veel, goed hoor. Balen dat ze in de nacht weer komt. Zou goed van een tandje kunnen zijn ja. @ Jolan: Je kan dus weer even vooruit, scheelt enorm veel geld ja! haha at ze het ook op?
Nee ik had een bakje van 120 ml en dan iets minder dan de helft gevuld (50 ml) Ik denk dat ze misschien 20 ml opheeft. En dan is de helft dus uitgesmeerd daarvan op haar slab hahahahaha. Ach zo vind ik het niet zo erg. Als ik dure potjes zou kopen, zou ik het echt zonde vinden.
@Jo...Ow heb het toevallig aan mn zusje gevraagd, de opnames met Finn zijn op zaterdag, het kan zijn dat het zo klaar is...als hij meewerkt, maar het kan ook langer duren... Dus ga er maar vanuit dat ik niet mee ga, zal vandeweek wel even preciese tijden vragen aan haar. Hoe laat is de meeting? @Deb...heet je man Reno? Vind ik echt een toffe naam! Hoe is het nu met haar oogje? @Ilse...we mogen niet klagen...normaal is het op zn vroegst 9.00 uur...dat is al laat in babyland als ik zo om me heen hoor! Akina doet dat ook...ballen vangen...en dan rondjes racen terwijl ze hem opeet! Zooo leuk! Heel irritant zo'n SM...ik moet me dan ook echt inhouden hoor! @Rianne...geen idee of ze al meer mag/moet eigenlijk Maar denk het niet hoor...ze hebben het nu toch nog niet echt nodig... Finn heeft net sperziebonen op! Heerlijk...hahaha! Heb hem ook losse boontjes gegeven...nou die vond ie helemaal lekker! Haha! Zal dalijk even foto's spammen!
Wij gooien eienlijk nooit iets weg...met dat vuilnisbakje hier! Vandaag voor het eerste boontjes en gelijk al zo'n 80 ml op...ga volgende keer maar meer geven!